#1
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!
En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.
Maaaaaaaaar
Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.
Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.
Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.
Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.
Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
