Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
156 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
Klik om te vergroten...
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
Klik om te vergroten...
Thanks man ik weet niet wie je bent. Maar ik wens jou ook het beste!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
IMG_6645.png
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
Heb al een keer hun ontmoet op een meetting in het echt doen ze helemaal niks en zijn ze poeslief. Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippymeeuw zei:
Bekijk bijlage 52746
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
Klik om te vergroten...
Zoals je net aan mijn bericht kon lezen, zie je dat we het begrijpen en we hebben al ingegrepen en dit was gewoon de allerlaatste keer.
1 volgende opmerking naar jou en diegene krijgt gewoon een ban.

Zelf gewooon verder niet op in gaan en of ze op negeren zetten. Laat je door hun niet op de kast jagen.
K
KaassausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende.

@gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers.

Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom.

Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken.

En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain!

En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers).

Tijd om het topic weer te openen!

Wees gegroet,
Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod.
Bekijk bijlage 52739
Klik om te vergroten...
Gaan we een keer op date mevrouw plop?
Ik plop even een zolpidem, lees het morgen wel tijdens mijn schijtbreak op het werk.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kaassaus zei:
Bro waarom neem je niet enkel in het weekend drugs?
Klik om te vergroten...
Want enkel in het weekend drugs gebruiken brengt geen schade aan?😂
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry het is niet zo erg als het was. Heb er ook nikd van genomen bii mij had ook geen effect het waren hele kleine likjes. Ik besef me dat ik op moment van verveling snel naar middelen grijp. Excuses ik ben nu net wakker en voel me prima.
K
KaassausLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Sorry het is niet zo erg als het was. Heb er ook nikd van genomen bii mij had ook geen effect het waren hele kleine likjes. Ik besef me dat ik op moment van verveling snel naar middelen grijp. Excuses ik ben nu net wakker en voel me prima.
Klik om te vergroten...
Bro waarom neem je niet enkel in het weekend drugs?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook gelijk eerlijk geweest naar me vriendin toe
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Want enkel in het weekend drugs gebruiken brengt geen schade aan?😂
Klik om te vergroten...
Had helemaal niet gemoeten. Ben echt knocked gegaan gister totale blackout. Nu vooral heel erg moe. Dus ik ga zo nog even black mirror kijken met ben and jerry’s en dan lekker slapen. Morgen wekker 10:30 doel is om toch naar de gym te gaan en van bed af te gaan.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Relmuis zei:
Laatste seizoen Black Mirror vond ik saai, moet nog twee afleveringen kijken.
Ben and Jerry's is goed voor je dopamine, gisteren pot weggewerkt.
Ben je er inmiddels achter dat de combinatie benzo's en alcohol niet zo'n goed idee is? :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Je kunt hem zoveel zeggen maar luisteren ho maar.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
trippymeeuw zei:
Ik ben ook echt veel aan het slapen de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Zal vast niet aande Xanax liggen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Maar daar kan ik nu niks aandoen
Klik om te vergroten...

Je dosis niet telkens ophogen, maar stabiel houden zou een goede start zijn. Je bent in hele korte tijd enorm gestegen in doseringen. Wat begon als maximaal 2mg per dag en ALLEEN INDIEN NODIG, is veranderd naar 7 a 8mg per dag als ik goed zit?

Kijk, doe ermee wat je wilt zou ik zeggen, maar benzo afkick is geen pretje. En hoe hoger je dagdosering, hoe langer je bezig zal zijn.

Je kan het probleem voor je uit blijven schuiven tot er een behandeling begint. Je kan ook alvast op de rem trappen en zorgen dat het niet erger wordt. Desnoods moet je daarvoor je medicatie uit eigen beheer geven.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
trippymeeuw zei:
Maar daar kan ik nu niks aandoen
Klik om te vergroten...
Minder huilie huilie zou helpen.
Heb je het artikel nou al door gelezen over wat het nou precies inhoud. Zo een slachtoffer rol ?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
wijze worden van onze herstelgoeroe
neem ze volledig in je op en maak de juiste keuze voor je gezondheid die erg achteruit gaat op deze manier als je niet gaat inzien en naar behoren gaat handelen om aan jezelf te werken een dosis van xanax ophogen vermindert alleen maar meer en meer hoe je steeds minder goed met emoties e.d om kan gaan
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jezus @trippymeeuw, je benzo extreem opschroeven, benzooi combineren met alcohol (niet doen!!!) en dan maar huilen dat je er niks aan kunt doen en huilen dat je niet kunt huilen.

Sorry not sorry voor de ongevoelige reactie, maar man the fuck up man.

Mensen proberen je hier ook te helpen hè, maar je gooit er met de pet naar. Stap nou eens uit die zielige slachtoffer rol en ga goeie dingen doen. Wat je problemen nu ook zijn, op deze manier ga je straks nog veel grotere problemen krijgen.

Niet zo'n liefdevolle reactie van mij, maar volgens mij werkt dat ook helemaal niet bij jou.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Jezus @trippymeeuw, je benzo extreem opschroeven, benzooi combineren met alcohol (niet doen!!!) en dan maar huilen dat je er niks aan kunt doen en huilen dat je niet kunt huilen.

Sorry not sorry voor de ongevoelige reactie, maar man the fuck up man.

Mensen proberen je hier ook te helpen hè, maar je gooit er met de pet naar. Stap nou eens uit die zielige slachtoffer rol en ga goeie dingen doen. Wat je problemen nu ook zijn, op deze manier ga je straks nog veel grotere problemen krijgen.

Niet zo'n liefdevolle reactie van mij, maar volgens mij werkt dat ook helemaal niet bij jou.
Klik om te vergroten...


En net zoals jij zijn er nog tig mensen die echt het beste met hem voorhebben.
En meeuw snapt ook wel dat benzo mixen met drank gewoon niet goed is. Als je dat doet post het hier dan gewoon niet.
Daarmee bespaart hij zichzelf een hoop "negatieve" berichten. En dat zou hij bij meer dingen moeten doen. En de manier waarop hij het post is soms ook onhandig en lokt reacties uit.

Maar dan is het weer een leermoment voor hem. Maar als je ene bepaalde leeftijd hebt bereikt dan zijn sommige dingen geen leermoment meer maar is het gewoon dom om te doen. En natuurlijk als je "ziek/hulp nodig bent" dan is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Maar jij hebt geen alcoholverslaving en toch ga je drinken. En door te drinken ga je weer andere gekke dingen doen. Dus pak die alcohol niet daarmee sluit je het andere eventueel ook al uit.

En ik neem aan dat je door je ha doorverwezen bent naar VNN? Daar heb je dus een intake gehad en binnenkort komen ze dan met een eventueel behandelplan. En dan is het nu klagen dat je de ha niet te pakken krijgt? Wat zou je nu van de ha willen dan? Enige wat die kan doen is medicatie voorschrijven. En dat lijkt mij nou geen goed plan voor nu. Tenzij je straks in behandeling bent en daar iets uitkomt en op advies van een psychiater bepaalde medicatie voorgeschreven krijgt.

En zoals hierboven ook en geschreven is. Probeer nu alvast te minderen met alles dat maakt het straks alleen maar makkelijker voor jezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6566676869...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."