#1
Wat bedoel je met valse hoop als dat zou gebeuren is het klaar hier hoorValse hoop.
Wat bereik je hier nu mee? Haal diep adem, leg je telefoon weg en ga de rest van de avond wat anders doen dan op het forum hangen.
Wat bedoel je met valse hoop als dat zou gebeuren is het klaar hier hoorValse hoop.
Wat bereik je hier nu mee? Haal diep adem, leg je telefoon weg en ga de rest van de avond wat anders doen dan op het forum hangen.
Je komt bij met hooguit orgaanschade, heb je jezelf nog meer ellende bezorgd.Wat bedoel je met valse hoop als dat zou gebeuren is het klaar hier hoor
Excuses maar maak dat ik nu wel in paniek ben. En dan flap ik zulke dingen eruitStop met het dreigen met suïcide. Ik heb daar zo’n hekel aan en tegelijkertijd kan het triggerend zijn voor mensen.
Pak je verantwoordelijkheid en neem even afstand van het forum zodat je gevoelens wat kunnen zakken.
Vind dit seizoen best mooi. Ja ik wist het al maar ik ben slecht bezig qua middelen gebruik.Laatste seizoen Black Mirror vond ik saai, moet nog twee afleveringen kijken.
Ben and Jerry's is goed voor je dopamine, gisteren pot weggewerkt.
Ben je er inmiddels achter dat de combinatie benzo's en alcohol niet zo'n goed idee is?![]()
Maar daar kan ik nu niks aandoenZal vast niet aande Xanax liggen.
Dankje Lucy! Ik ga hier morgen even naar kijken.![]()
Zen.nl | Meditatiecursus centrum Zen.nl, leer mediteren
Op zoek naar een meditatiecursus? Zen.nl verzorgt meditatiecursussen op een praktische en inspirerende manier. Minder stress, meer rust en meer aandacht.www.zen.nl
En
www.na-holland.nl
Ik zou anders eens hier wat rond gaan neuzen. Naast de professionele hulp die je al krijgt, zou dit je enorm veel kunnen brengen om meer over jezelf te leren. Om jezelf beter te leren kennen. Om meer rust in dat koppie te krijgen.
Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende.
@gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heelheerlijkeeerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers.
Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom.
Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken.
En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain!
En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers).
Tijd om het topic weer te openen!
Wees gegroet,
Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod.
Bekijk bijlage 52739
Excuus😂Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.
Echt goed geslapen vannacht. Lekker gedouchd net had een nieuwe partybox gekocht van JBL wat een geluid ben er echt blij mee. Ben een enorme muziek liefhebber kan wel 24/7 muziek luisteren maakt niet uit welke genre. Laatste tijd echt fan van Rammstein. En er laatst achtergekomen dat Till Lindemann ook liedjes in het engels heeft.
Was er live bij laatst✌🏼
En dat is dus niet zijn vriendinbouw alleen af onder toezicht !
Alprazolam is niet geschikt om mee af te bouwen. Je zult over moeten op Diazepam. 10mg voor elke halve mg Alprazolam en dan 10% per week eraf. Overleg eerst maar eens met een arts voordat je begint.
Wat zijn voor de komende 4-6 maanden eigenlijk je plannen? Je gaat je zo klote voelen dat werken er niet in zit.
Tijdens afbouw geen alcohol, caffeïne of recreatieve drugs nemen. Sporten is goed maar of je je daar toe zult kunnen zetten…
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."