#1
Sorry maar ik begin echt moe van je te worden.Ik merk echt dat ik verslaafd ben, probeer ook continu aan ketamine te komen. En heb technisch gezien woensdag besteld al maar ik ga het niet halen. Anders straks nog een verslaving erbij.
Ik snap niet zo goed wat voor toegevoegde waarde heeft om dit met ons te delen.
Natuurlijk staat je vrij om "alles" te delen maar wat wil je nou man.

