Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
201 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Ik merk echt dat ik verslaafd ben, probeer ook continu aan ketamine te komen. En heb technisch gezien woensdag besteld al maar ik ga het niet halen. Anders straks nog een verslaving erbij.
Klik om te vergroten...
Sorry maar ik begin echt moe van je te worden.

Ik snap niet zo goed wat voor toegevoegde waarde heeft om dit met ons te delen.

Natuurlijk staat je vrij om "alles" te delen maar wat wil je nou man.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Sorry maar ik begin echt moe van je te worden.

Ik snap niet zo goed wat voor toegevoegde waarde heeft om dit met ons te delen.

Natuurlijk staat je vrij om "alles" te delen maar wat wil je nou man.
Klik om te vergroten...
Moet toch van me afschrijven maar verwijder het wel man
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Sorry maar ik begin echt moe van je te worden.

Ik snap niet zo goed wat voor toegevoegde waarde heeft om dit met ons te delen.

Natuurlijk staat je vrij om "alles" te delen maar wat wil je nou man.
Klik om te vergroten...
Ik ontvolg dit topic.

Sterkte meeuw
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe gaat het nu met je @trippymeeuw
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.

Ter info over VNN ik heb een intake gehad van 2uur samen met mijn vriendin waarbij ik veel vragenlijsten moest beantwoorden. Ik had een klik met de behandelaar en vond de vrouw aardig en kon goed praten met haar. Ze zijn nu op vakantie, 8augustus gaan we aan de slag. En dan heb ik een gesprek met de behandelaar en psychiater hun 2 samen gaan mijn behandelen. Dan krijg ik ook te horen wat we gaat gebeuren. Qua contact met de huisarts is het eig waardeloos ze zijn bijna niet te bereiken en als ze bellen kom ik net uit de nachtdienst. Heb ook continu nagedacht wat ik wil bereiken met mijn therapie ik wil gewoon alles aanpakken van jeugdtrauma’s tot aan het vreemdgaan online tot het deepweb verhaal. De hele put moet open gewoon alles zoals het is. Alleen dan kunnen zij mij helpen ik moet alles vertellen wat er in me kop zit.
Klik om te vergroten...
@MR_CHIP
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
sorry had nog niet alles gelezen , goede insteek
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
IMG_6643.png
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer dat je na deze post waarin je vooral naar jezelf kijkt (en dat bedoel ik op een goede manier)
trippymeeuw zei:
Ben weer terug!

Postief:
Qua paniek en gedachtes gaat het best goed niet echt volledig in paniek geraakt afgelopen week. Vriendin merkt ook verschil alles gaat beter tussen ons. Sporten gaat niet goed geen motivatie of zin in vaak maar ik probeer het wel te doen. Voeding ben ik nu weer op aan het letten wat ik op een dag eet want ik was +4kg aangekomen. Inmiddels alweer een kg eraf hoor, maar gewoon weer een beetje met de rem erop. Vakantie geboekt naar Utrecht met mijn vriendin 3daagjes dan gaan we allerlei steden bezoeken in Nederland. Sport is echt een gevoelig dingetje ik heb een idee dat hierachter een trauma zit. Want ik ben ooit begonnen doordat ik gepest werd door me uiterlijk daardoor ben ik begonnen met trainen. Toen begonnen mensen respect vol te worden, maar iedereen herkend mij als de guy die altijd daar vet srs in was. Maar het lukt me nu gewoon niet ik heb geen zin er in ik ben totaal niet hongerig voor de resultaat. Collega’s benoemen wel van de beveiliging in de kleedkamer dat ik een goed getraind lichaam heb. Maar ik zie mezelf als een dikzak als iemand die al zijn spieren van de afgelopen 4jaar heeft verloren. Daarom is de drempel ook zo groot om het srs op te maken. Het voelt voor mij een beetje alsof Messi ineens bij een amateurclub moet spelen. Omdat ik toen vorig jaar zo hoog zat qua niveau en dat vergelijk ik continu met nu. En dan word het gewoon niet leuk meer. Het is zo perfectionistisch.

Focuspunt:
Ik ben echt hartstikke verslaafd aan xanax, qua middelen gebruik is het echt heel slecht nu. Ik zit op 7mg per dag aan xanax maximaal ik slik 2x 2mg en 1x 3mg voor het slapen. Ik heb 8augustus pas het gesprek over de behandeling en therapie dat ik te horen krijg van hoe en wat. Want ze zijn op vakantie dus tot die tijd zo maar even doorgaan. En de seksuele bijwerkingen van de pram blijven vervelend al heb ik wel het gevoel dat ik de effecten verneem kan soms echt uitbundig vrolijk zijn. Huisarts is wel echt slecht te bereiken word eig aan me lot overgelaten tot de 8e.
Klik om te vergroten...

Meteen in je volgende post, namelijk hier:
trippymeeuw zei:
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.
Klik om te vergroten...
Weer meteen alleen maar naar anderen wijst. Wat was jouw rol daar, waarom was precies jij zo leuk om elke keer op de kast te jagen, waarom bleef je ergens 4 jaar waar je volgens jou zo slecht behandeld werd. Een ander kun je niet veranderen, jezelf wel. En je hebt zelf wel degelijk een grote rol in dit verhaal.

Dus stop gewoon eens helemaal met naar aan ander wijzen, alsof je handen op je rug gebonden zijn. Ja, waarschijnlijk ga je dan plat op je bek en val je je gezicht kapot, omdat je dan op jezelf aangewezen bent en dat geen mooi beeld is om te zien nu. Maar DAT is het beeld wat je kunt veranderen. En wat je ook moet veranderen, als je wil dat er wat veranderd. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
trippymeeuw zei:
Bekijk bijlage 52744
Klik om te vergroten...
die bovenste vind ik raar neem om 11:00 in en jij neemt ze al om 02:04 in
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
die bovenste vind ik raar neem om 11:00 in en jij neemt ze al om 02:04 in
Klik om te vergroten...
Ja was een foutje had vannacht die van vorige dag ingevuld. Maar was al de volgende dag😂
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Jammer dat je na deze post waarin je vooral naar jezelf kijkt (en dat bedoel ik op een goede manier)


Meteen in je volgende post, namelijk hier:

Weer meteen alleen maar naar anderen wijst. Wat was jouw rol daar, waarom was precies jij zo leuk om elke keer op de kast te jagen, waarom bleef je ergens 4 jaar waar je volgens jou zo slecht behandeld werd. Een ander kun je niet veranderen, jezelf wel. En je hebt zelf wel degelijk een grote rol in dit verhaal.

Dus stop gewoon eens helemaal met naar aan ander wijzen, alsof je handen op je rug gebonden zijn. Ja, waarschijnlijk ga je dan plat op je bek en val je je gezicht kapot, omdat je dan op jezelf aangewezen bent en dat geen mooi beeld is om te zien nu. Maar DAT is het beeld wat je kunt veranderen. En wat je ook moet veranderen, als je wil dat er wat veranderd. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoeld. Ik kan het niet alleen ik heb hulp nodig. 8augustus ga ik hulp krijgen mensen in mijn omgeving merken wel verschil in mijn gedrag dus dat is wel fijn om te horen. Ben wel vaak heel erg moe maar dat kan ook door de xanax komen. En moet de HA nog te pakken krijgen maar dat gaat lastig. Ik wacht af wat hun plan en therapie gaat zijn. Enige wat ik nu kan doen is lekker zo doorblijven gaan en leuke dingen doen. En niks dwangmatigs doen. Ben nu wel weer bewuster aan het eten omdat ik 4kg was aangekomen. Was vooral aan het binge eten onbewust ineens bijna 80kg. Dus daar ben ik alert op inmiddels wel weer afgevallen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippymeeuw zei:
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.
Klik om te vergroten...
Aangepast

Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Zit niet aan de drugs ik gebruik mijn voorgeschreven medicijnen. En ja van me af schrijven helpt. Ik weet dat ik problemen heb ben er toch meebezig ik krijg toch hulp. Is niet allemaal onzin jullie moeten mij gewoon met rust laten ik wil niks meer met dbb te maken hebben. Dat is echt de meeste verrotte forum waar je op kunt zetten. Jij moet echt je bek houden want jij weet net zoals ik wat er op dbb allemaal gezegd is tegen mij is echt niet normaal. Dan zeg ik wat terug en dan vinden jullie het gek. @Mevrouw Pløp van mij mag hij ook wel een ban op mijn topic. Hoef geen mensen van dat andere forum hier.

Ik ben er ook flauw van dat mensen denken dat ik niks met jullie advies doe. Ik doe er alles aan om beter te worden vgm was het ook jullie advies om naar VNN te gaan en waar ben ik heen gegaan?
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Idem! Hoe cliché het ook is, praten kom je echt het verste mee.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
Klik om te vergroten...
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
Klik om te vergroten...
Thanks man ik weet niet wie je bent. Maar ik wens jou ook het beste!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
IMG_6645.png
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
Heb al een keer hun ontmoet op een meetting in het echt doen ze helemaal niks en zijn ze poeslief. Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6364656667...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."