#1
Heb eig standaard mijn xanax bij mij waar ik ook ben
Beter afbouwen. @trippymeeuw zit er nu al een maand aan. Da’s te lang om cold turkey te gaan.Elke keer als je Xanax neemt en het werkt uit komt de angst en paniek harder terug. Zou er per direct mee stoppen.
Ja advies van Huisarts is om het gewoon door te gebruiken tot de intake van VNN en dat VNN het verder afhandeldBeter afbouwen. @trippymeeuw zit er nu al een maand aan. Da’s te lang om cold turkey te gaan.
Ik kan alleen stoppen met de hulp van vnn. Ik ben verslaafd dat geef ik toe. Ik heb ambulante dagelijkse hulp nodig om er vanaf te komen. En een behandeling om mij weer goed te voelen. Ambulant of kliniek maakt mij niet uit op 17juli heb ik de afspraak en dan ga ik beginnen. Ik geef toe ik kan gewoon niet zonder nu.Elke keer als je Xanax neemt en het werkt uit komt de angst en paniek harder terug. Zou er per direct mee stoppen.
Goed plan. Best neem je elke dag rond dezelfde tijd dezelfde dosis.Ja advies van Huisarts is om het gewoon door te gebruiken tot de intake van VNN en dat VNN het verder afhandeld
Beter wel ja. Dan zit je met Alprazolam toch wel aan 2 à 3 doseringen per dag.is het niet zo dat er een spiegel opgebouwd moet worden
Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.Goed plan. Best neem je elke dag rond dezelfde tijd dezelfde dosis.
PreciesAngst voor de angst?
Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.
Is allemaal tijdelijk kerel. Ga aan jezelf werken en bouw die pillen af. Als je dat rustig aan doet is het echt wel te doen. Nog steeds niet leuk hoor, maar pillen zijn ook helemaal geen langetermijnoplossing voor waar jij mee strugglet. Geef jezelf een enorme schop onder je hol en zet je 100% in, dan ga je je over een half jaar nuchter voelen zoals je je voelde toen je die eerste paar Xanax nam.Ik ga sws dood man. Het word een fucking hel. En ik kan niet eens meer seksen
Angst voor de angst?Ben vooral tering angstig wat er gaat gebeuren als ik straks onder strenge begeleiding van psychologen en artsen ga afkicken en detoxen.
Het is niet dat je niet gewaarschuwd bent 🤷🏼♀️ je lost niks op met die xanax, je maakt problemen alleen maar groter. Ik weet niet of je zelfs iets kunt zeggen over de werking van de citalopram zolang je standaard aan de benzo's zit of ze aan het afbouwen bent.. Ben vooral tering angstig wat er gaat gebeuren als ik straks onder strenge begeleiding van psychologen en artsen ga afkicken en detoxen.
Ejaculatie lijkt me niet het belangrijkste toch? Genoeg andere dingen om van te genieten. Also:Ik ben vrolijker wel veel slapen, maar ik vind de seksuele bijwerkingen helemaal niks mijn piemel werkt gewoon niet meer ik word wel stijf maar geen ejaculatie zeg maar.

Zo goed werkt die alprazolam anders ook niet voor je. Je maakt je nog steeds ontzettend druk over vanalles. Seks is niet het belangrijkste in het leven en je gaat ook niet dood. Je moet alleen leren op een andere manier met onrust en emoties om te gaan dan door pillen te slikken.Ik ga sws dood man. Het word een fucking hel. En ik kan niet eens meer seksen
Klopt3mg terwijl je 2 voorgeschreven krijgt?
Verlaagd libido heb ik niet. Ik heb juist zin in seks maar ik kan niet klaarkomen. Klopt maar denk je dat ik dit allemaal alleen kan vooral JIJ doet net alsof het allemaal zo makkelijk is. Weet je wat er gebeurd als ik die xanax niet neemt dan zie ik beelden door mijn hoofd heen gaan hoe ik mezelf dingen aandoe. En de gedachtes zijn horror met de xanax en citalopram ben ik tenminste nog enigszins mezelf en straks van de xanax af. Dat irriteert mij het meeste aan jou wat verwacht je nou dan? Dat ik nu gelijk stop? Kan toch helemaal niet heb maandag een intake met VNN heb daar professionele hulp bij nodig en tot die tijd moet ik ze gewoon slikken. En ik luister gewoon naar alles wat hun zeggen en ik blijf gewoon continu in gesprek heb ook aangegeven wat ik nodig denk te hebben. Plus ik praat best open als ik mij fijn voel bij een persoon dus dat komt wel goed ben alleen bang voor de detox het is mijn eerste keer om ergens vanaf te komen. Dus ik ga het ervaren maar ik heb al wel een gevoel hoe het gaat voelen. Wil het met hun ook hebben over citalopram.Het is niet dat je niet gewaarschuwd bent 🤷🏼♀️ je lost niks op met die xanax, je maakt problemen alleen maar groter. Ik weet niet of je zelfs iets kunt zeggen over de werking van de citalopram zolang je standaard aan de benzo's zit of ze aan het afbouwen bent.
Ejaculatie lijkt me niet het belangrijkste toch? Genoeg andere dingen om van te genieten. Also:
Bekijk bijlage 52535
Zo goed werkt die alprazolam anders ook niet voor je. Je maakt je nog steeds ontzettend druk over vanalles. Seks is niet het belangrijkste in het leven en je gaat ook niet dood. Je moet alleen leren op een andere manier met onrust en emoties om te gaan dan door pillen te slikken.
Besef je nu waar we jou eindeloos voor gewaarschuwd hebben?Omdat ik verslaafd ben. En het nodig heb heb het sws iedere 6uur nodig 1.0mg
Waarschijnlijk dubbel zo slecht als dat je je voelde voordat je begon met benzo’s.Ben vooral tering angstig wat er gaat gebeuren als ik straks onder strenge begeleiding van psychologen en artsen ga afkicken en detoxen.
Ja ik snap het maar het kom op dat moment niet anders er was geen hulp. Nu krijg ik hulp erbij en begeleiding en als het echt niet gaat kan ik eventueel klinisch behandeld worden dat zou best kunnen want het is zomervakantie. Maar ik word daar ook behandeld voor mijn onderliggende problematiek ik word daar niet aan me lot overgelaten met het afbouwen ik heb er ook meer vertrouwen in omdat ik onder begeleiding het gedaan van experts. Ik kan er niet zelf meestoppen is dat zo erg!? Ik kreeg geen hulp voor mijn onderliggende problemen en de benzo’s gaven mij zicht op een leven met meer plezier. Ik ga vanaf maandag hulp krijgen en dan gaan we kijken hoe we het gaan doen.Waarschijnlijk dubbel zo slecht als dat je je voelde voordat je begon met benzo’s.
Dat is wat benzo’s doen, het verdoven en uitstellen en de klap komt als je gaat afbouwen en uiteindelijk stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."