#1
Ze hebben nog geen officiele diagnose gedaan wat ik heb. Ze hadden gezegd angst/panieksstoornis en een groot jeugtrauma rugzakje en depressie verleden.Tijdens depressie lijken veel dingen die normaal relatief makkelijk lijken vaak extreem moeilijk tot onmogelijk om bij te houden.
Imo: beter op de depressie richten: de gevoelens in jezelf verkennen. Dat is primair, daarna worden andere dingen ook weer goed te doen.
Vroeger toen ik klein was was ik ook heel angstig vooral met slapen tot grote frustratie van me ouders. Op vakantie kon ik wel alleen slapen, dus toen hadden ze een tent in me kamer gezet klinkt gek maar had wel gewerkt top idee van de psycholoog toen. En ben heel erg bang voor harde wind buiten maar daar weet ik de oorzaak niet van. @Mindless
