#1
is het niet zo dat er een spiegel opgebouwd moet worden
Beter wel ja. Dan zit je met Alprazolam toch wel aan 2 à 3 doseringen per dag.is het niet zo dat er een spiegel opgebouwd moet worden
Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.Goed plan. Best neem je elke dag rond dezelfde tijd dezelfde dosis.
PreciesAngst voor de angst?
Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.
Ja miss dat ik daardoor ook heftiger reageer heb het nu ook wel maar in vlagen doe voel ik het weer ff erg en dan vaagt het weer weg.Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.
Hoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.
In principe dan 24 / 2 = 12uHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragenHoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
Mwah werkingsduur staat op internet en kan het hier vragen huisarts heeft het druk zat. Ik doe wel wat hier word gezegd.kan je dat niet het beste aan de voorschrijver vragen
Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.Side effect van de citalopram worden nu wel echt vervelend met name de seksuele effecten. Kom bijna niet klaar en blijf soms gewoon slap. Het is ook erg vervelend voor me vriendin als dit niet weggaat is dit niet de middel voor mij dit ook met me huisarts gesproken ben iemand die erg van seks houd en op die manier is het weinig aan😅
Heeft iemand een advies?❤️
Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.
Kijk het eerst een tijdje aan. Je moet niet in paniek allerlei conclusies trekken. Zulke dingen hebben tijd nodig en je lichaam en geest moeten er aan wennen.Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.
En toch merk ik wel dat mijn gemoedstand beter is momenteel. Ik hoop gwn dat die seks bijwerkingen weggaan want dat niet klaarkomen komt door celexa dat heeft de arts gezegd. Dat komt omdat ik nu net 2week op 20mg zit over 2week kijken we verder zei die anders moeten we naar iets anders kijken. Want ik wil kunnen ejaculerenWaarschijnlijk dubbel zo slecht als dat je je voelde voordat je begon met benzo’s.
Dat is wat benzo’s doen, het verdoven en uitstellen en de klap komt als je gaat afbouwen en uiteindelijk stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."