Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
204 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Wil altijd graag weten hoe het is ongeveer 6 uur na inname en na 24 uur.
Misselijkheid, onrust, honger, toename of afname, en hoe het gaat met slapen.
Klik om te vergroten...
Zal het melden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
@trippymeeuw waarom doe je alles tegen alle adviezen in en als het dan mis gaat kom je hier zielig doen. Wat is je doel van dit alles?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Beetje lastig in de beveiliging :wink:
Klik om te vergroten...
Tsja, hoe graag wil je beter worden? Ik zou de situatie uitleggen en vragen of er een klus is waarbij regelmaat mogelijk is. Met alleen pilletjes los je niks structureel op.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanochtend bij de huisarts geweest. Citalopram gaat weer naar de 20mg. En daarnaast nog Xanax 0.5mg-1.0mg xanax per dag. (Alleen als het echt niet gaat). Daarnaast is de doorverwijzing doorgezet en word ik deze week gebeld door VNN om aan het werk te gaan met de benzo’s en de onderliggende probleem via hun s-ggz.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Vanochtend bij de huisarts geweest. Citalopram gaat weer naar de 20mg. En daarnaast nog Xanax 0.5mg-1.0mg xanax per dag. (Alleen als het echt niet gaat). Daarnaast is de doorverwijzing doorgezet en word ik deze week gebeld door VNN om aan het werk te gaan met de benzo’s en de onderliggende probleem via hun s-ggz.
Klik om te vergroten...
Ook benoemd van de thc en druppels huisarts zei dat ik dit beter niet kon doen omdat ik niet weet hoe het uitpakt
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Relmuis zei:
Ga je in één keer van 10 naar 20 mg?

Edit:
Ja dus lees ik in een ander topic.
Klik om te vergroten...
Klopt zit nu 3week op 10mg. En het gaat nu wel beter als vorige week reageerde er ook zo slecht op omdat ik die thc druppels nam en daardoor in paniek raakte heb wel 3dagen een heel vaag gevoel in me lichaam gehad toen. Voel me nu wel weer redelijk (normaal)
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga je in één keer van 10 naar 20 mg?

Edit:
Ja dus lees ik in een ander topic.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Klopt zit nu 3week op 10mg. En het gaat nu wel beter als vorige week reageerde er ook zo slecht op omdat ik die thc druppels nam en daardoor in paniek raakte heb wel 3dagen een heel vaag gevoel in me lichaam gehad toen. Voel me nu wel weer redelijk (normaal)
Klik om te vergroten...
En nu dus geen alcohol, geen thc komende dagen/paar weken
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
En nu dus geen alcohol, geen thc komende dagen/paar weken
Klik om te vergroten...
Precies✌🏼
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wil altijd graag weten hoe het is ongeveer 6 uur na inname en na 24 uur.
Misselijkheid, onrust, honger, toename of afname, en hoe het gaat met slapen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister de heledag geen xanax gebruikt. Gister ging goed weinig last van de verhoging. Vandaag wel met onrustgevoel wakker geworden niet echt door gedachtes ofso gewoon het gevoel. Ik ga vanmiddag mee met me vriendin naar haar huis dat is ook altijd wel een spannend iets voor mij. Mijn hoofd legt de link naar haar huis maar het verleden en de emoties en spanning die daarbij horen terwijl er geen aanleiding voor is. Vind dit laatste een zo’n raar iets.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippymeeuw zei:
Daarnaast is de doorverwijzing doorgezet en word ik deze week gebeld door VNN om aan het werk te gaan met de benzo’s en de onderliggende probleem via hun s-ggz.
Klik om te vergroten...
Goed dat je toch doorverwezen word na VNN. Het tegelijkertijd aanpakken van je mentale problematiek en verslaving lijkt me zinvol!💪🏻
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Goed dat je toch doorverwezen word na VNN. Het tegelijkertijd aanpakken van je mentale problematiek en verslaving lijkt me zinvol!💪🏻
Klik om te vergroten...
Ja en het schijnt dat ik nog bij de jeugd hoor tot 23jaar dus 0weken wachttijd en 0weken wachten tot behandeling. Dat is dus super kan dan aan de slag met alle problemen tegelijk.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Ja en het schijnt dat ik nog bij de jeugd hoor tot 23jaar dus 0weken wachttijd en 0weken wachten tot behandeling. Dat is dus super kan dan aan de slag met alle problemen tegelijk.
Klik om te vergroten...
Fijn om te horen! Goed dat je na onze adviezen hebt geluisterd en dat het tot een goede uitkomst heeft geleid!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Fijn om te horen! Goed dat je na onze adviezen hebt geluisterd en dat het tot een goede uitkomst heeft geleid!
Klik om te vergroten...
Ja ze hebben daar ook s-ggz dus komt wel goed uit eig
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
@trippymeeuw waarom doe je alles tegen alle adviezen in en als het dan mis gaat kom je hier zielig doen. Wat is je doel van dit alles?
Klik om te vergroten...
Ik vind dit niet bepaald constructief, hij doet duidelijk zijn best om beter te worden. Natuurlijk zal hij niet alles goed aanpakken, als dat zo was was er ook geen probleem.

Ik vind het mooi dat hij hier alles deelt op een kwetsbare manier, als je dat ervaart als 'zielig doen' kan je beter de Donald Duck gaan lezen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mandragora zei:
Al die gedachtes zijn toch niet nodig als je die vragen aan haar stelt?
Klik om te vergroten...
Ja maar om weer in te gaan op haar poging tot contact is niet slim plus mijn vriendin vind dat ook niet goed.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Ja maar om weer in te gaan op haar poging tot contact is niet slim plus mijn vriendin vind dat ook niet goed.
Klik om te vergroten...
Laat het dan gewoon los en denk er niet over, de invloed die ze als persoon op jou heeft, is een invloed die jij bepaald hoe sterk hij is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Dat is zo! Maar me lichaam voelt zich gelijk zo onrustig en krijg gelijk lichamelijk ongemak het neemt me gelijk over
Klik om te vergroten...
Dat mag, gaat vanzelf over. Je mag dat gevoel er gewoon even laten zijn en omarmen. Je hoeft er alleen niet naar te handelen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
trippymeeuw zei:
Eergister wat gebeurd wat ik niet zo leuk vond en onrust geeft in mijn hoofd. Mijn ex waar ik 5/6maand geleden de fout in ging door online de grens over te gaan. Ze had mij ook op mijn plek gezet voor mij gedrag.
Ik heb haar toen gezegd dat ik mijn fout inzag en het beter was dat wij geen contact meer zouden hebben. Eer gister voegde ze mij weer ineens uit het niets random toe op instagram ik heb mijn account op prive. Heb die verzoek verwijderd en haar geblokkeerd. Maar zoiets roept zoveel onrust op in mijn hoofd.

1. Waarom doet ze dat?
2. Wat wilt ze ermee bereiken?
3. Wil ze mij zwart maken?
4. Zal ze mij zwart praten tegenover anderen?
5. Wat als ze bekenden van mij gaat berichten?

Allerlei gedachtes die de heletijd door me hoofd schieten
Klik om te vergroten...
Wat als..... Stel dat.... Waarom.... Allemaal dingen waarmee je je gek doet maken.

1 Er is niks aan de hand.
2 Zeg dat maar vaak genoeg tegen jezelf.
3 Maak jezelf niet zo gek
4 betrek niet alles op jezelf
5 Ze heeft zo teveel macht over je die je haar geeft (living rent free in your head)
6 focus op dingen die belangrijk zijn.

Je maakt jezelf echt veelste vaak gek met dingen die niet belangrijk zijn.
Ga iets leuks doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6162636465...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."