#1
Zal het melden.Wil altijd graag weten hoe het is ongeveer 6 uur na inname en na 24 uur.
Misselijkheid, onrust, honger, toename of afname, en hoe het gaat met slapen.
Zal het melden.Wil altijd graag weten hoe het is ongeveer 6 uur na inname en na 24 uur.
Misselijkheid, onrust, honger, toename of afname, en hoe het gaat met slapen.
Tsja, hoe graag wil je beter worden? Ik zou de situatie uitleggen en vragen of er een klus is waarbij regelmaat mogelijk is. Met alleen pilletjes los je niks structureel op.Beetje lastig in de beveiliging![]()
Ook benoemd van de thc en druppels huisarts zei dat ik dit beter niet kon doen omdat ik niet weet hoe het uitpaktVanochtend bij de huisarts geweest. Citalopram gaat weer naar de 20mg. En daarnaast nog Xanax 0.5mg-1.0mg xanax per dag. (Alleen als het echt niet gaat). Daarnaast is de doorverwijzing doorgezet en word ik deze week gebeld door VNN om aan het werk te gaan met de benzo’s en de onderliggende probleem via hun s-ggz.
Klopt zit nu 3week op 10mg. En het gaat nu wel beter als vorige week reageerde er ook zo slecht op omdat ik die thc druppels nam en daardoor in paniek raakte heb wel 3dagen een heel vaag gevoel in me lichaam gehad toen. Voel me nu wel weer redelijk (normaal)Ga je in één keer van 10 naar 20 mg?
Edit:
Ja dus lees ik in een ander topic.
En nu dus geen alcohol, geen thc komende dagen/paar wekenKlopt zit nu 3week op 10mg. En het gaat nu wel beter als vorige week reageerde er ook zo slecht op omdat ik die thc druppels nam en daardoor in paniek raakte heb wel 3dagen een heel vaag gevoel in me lichaam gehad toen. Voel me nu wel weer redelijk (normaal)
Precies✌🏼En nu dus geen alcohol, geen thc komende dagen/paar weken
Goed dat je toch doorverwezen word na VNN. Het tegelijkertijd aanpakken van je mentale problematiek en verslaving lijkt me zinvol!💪🏻Daarnaast is de doorverwijzing doorgezet en word ik deze week gebeld door VNN om aan het werk te gaan met de benzo’s en de onderliggende probleem via hun s-ggz.
Ja en het schijnt dat ik nog bij de jeugd hoor tot 23jaar dus 0weken wachttijd en 0weken wachten tot behandeling. Dat is dus super kan dan aan de slag met alle problemen tegelijk.Goed dat je toch doorverwezen word na VNN. Het tegelijkertijd aanpakken van je mentale problematiek en verslaving lijkt me zinvol!💪🏻
Fijn om te horen! Goed dat je na onze adviezen hebt geluisterd en dat het tot een goede uitkomst heeft geleid!Ja en het schijnt dat ik nog bij de jeugd hoor tot 23jaar dus 0weken wachttijd en 0weken wachten tot behandeling. Dat is dus super kan dan aan de slag met alle problemen tegelijk.
Ja ze hebben daar ook s-ggz dus komt wel goed uit eigFijn om te horen! Goed dat je na onze adviezen hebt geluisterd en dat het tot een goede uitkomst heeft geleid!
Ik vind dit niet bepaald constructief, hij doet duidelijk zijn best om beter te worden. Natuurlijk zal hij niet alles goed aanpakken, als dat zo was was er ook geen probleem.@trippymeeuw waarom doe je alles tegen alle adviezen in en als het dan mis gaat kom je hier zielig doen. Wat is je doel van dit alles?
Ja maar om weer in te gaan op haar poging tot contact is niet slim plus mijn vriendin vind dat ook niet goed.Al die gedachtes zijn toch niet nodig als je die vragen aan haar stelt?
Laat het dan gewoon los en denk er niet over, de invloed die ze als persoon op jou heeft, is een invloed die jij bepaald hoe sterk hij is.Ja maar om weer in te gaan op haar poging tot contact is niet slim plus mijn vriendin vind dat ook niet goed.
Dat mag, gaat vanzelf over. Je mag dat gevoel er gewoon even laten zijn en omarmen. Je hoeft er alleen niet naar te handelen.Dat is zo! Maar me lichaam voelt zich gelijk zo onrustig en krijg gelijk lichamelijk ongemak het neemt me gelijk over
Wat als..... Stel dat.... Waarom.... Allemaal dingen waarmee je je gek doet maken.Eergister wat gebeurd wat ik niet zo leuk vond en onrust geeft in mijn hoofd. Mijn ex waar ik 5/6maand geleden de fout in ging door online de grens over te gaan. Ze had mij ook op mijn plek gezet voor mij gedrag.
Ik heb haar toen gezegd dat ik mijn fout inzag en het beter was dat wij geen contact meer zouden hebben. Eer gister voegde ze mij weer ineens uit het niets random toe op instagram ik heb mijn account op prive. Heb die verzoek verwijderd en haar geblokkeerd. Maar zoiets roept zoveel onrust op in mijn hoofd.
1. Waarom doet ze dat?
2. Wat wilt ze ermee bereiken?
3. Wil ze mij zwart maken?
4. Zal ze mij zwart praten tegenover anderen?
5. Wat als ze bekenden van mij gaat berichten?
Allerlei gedachtes die de heletijd door me hoofd schieten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."