#1
ik begin ook wel een beetje op het punt "boeit me niet " te komen
2weekwelke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
nee we denken troll is aanwezigJullie denken rechtzaak is direct😂
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
SLACHTOFFERROLIk ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
Niet ooit. Een maand forumpauze lijkt me oprecht een heel goede zet voor je @trippymeeuwSLACHTOFFERROL
Wanneer dringt het nou eens tot je door?
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.Jij wou advies? nou dan krijg je advies!
Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?
Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.
Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?
Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.
Ja heb gister 2mg minder genomen dan normaal.Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.
Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte GDiagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)
zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te gevenNee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Ik maak mezelf ook zorgen ik herken mezelf niet eens. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad. Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn. Ik denk dat ik op alle dingen op volwassen functioneer. Behalve op emotieregulatie ik denk dat ik daarop bizar achterloop dat ik daar miss een leeftijd heb van 11/12ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven
ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
1030 is wel redelijk laat moet ik zeggen 😅.Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."