Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
180 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik begin ook wel een beetje op het punt "boeit me niet " te komen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt me in dit geval ook heel verstandig als wij ons niet gaan bemoeien met afbouwschema's. Hebben wij het straks gedaan.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
welke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
Klik om te vergroten...
2week
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry iedereen ik gebruik gewoon wat ik nu gebruik en wacht tot maandag nu even boek lezen daarna werken tot 2:00
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Jullie denken rechtzaak is direct😂
Klik om te vergroten...
nee we denken troll is aanwezig
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
Klik om te vergroten...
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
Klik om te vergroten...
SLACHTOFFERROL

Wanneer dringt het nou eens tot je door?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
SLACHTOFFERROL

Wanneer dringt het nou eens tot je door?
Klik om te vergroten...
Niet ooit. Een maand forumpauze lijkt me oprecht een heel goede zet voor je @trippymeeuw
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatsen zei:
Jij wou advies? nou dan krijg je advies!

Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?

Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.

Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?

Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.

Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Ja heb gister 2mg minder genomen dan normaal.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)

zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippymeeuw zei:
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.

Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.
Klik om te vergroten...
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Diagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)

zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig
Klik om te vergroten...
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippymeeuw zei:
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
Klik om te vergroten...
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven

ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?

toch een paar vragen. Jij bent DJ beveiliger en je ruimt op tijdens een feest? Ik moet zeggen dat het maar een raar/vaag verhaal is. 😅 En waarom niet gelijk aangifte doen?
Wie heeft jou ingehuurd? Neem aan dat je verzekerd bent of iig de persoon die jullie inhuurt?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven

ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
Klik om te vergroten...
Ik maak mezelf ook zorgen ik herken mezelf niet eens. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad. Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn. Ik denk dat ik op alle dingen op volwassen functioneer. Behalve op emotieregulatie ik denk dat ik daarop bizar achterloop dat ik daar miss een leeftijd heb van 11/12
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad.

denk je mij hiermee te raken ? ik ben hier vrij nuchter in , en dat ik het soms wat hard brengt dat is dan maar zo bedoel het niet slecht
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
trippymeeuw zei:
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
1030 is wel redelijk laat moet ik zeggen 😅.
Ga weer lekker naar de gym inderdaad. Al is het maar 2/3x per week. Lekker wandelen of hardlopen. Wel oppassen voor blessures.

Begin is vaak even lastig maar gewoon doen. Voor je er erg in hebt is het weer routine en komt het vanzelf. 💪👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."