Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
150 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Had ik zelf ook niet verwacht. Ik werd vanochtend gebeld ze zetten er veel druk achter ze vinden het heel belangrijk. Moet morgen tekenen.
Klik om te vergroten...
hoe heb je nu de aangifte gedaan ?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gr0yper zei:
?
Klik om te vergroten...
Had ik zelf ook niet verwacht. Ik werd vanochtend gebeld ze zetten er veel druk achter ze vinden het heel belangrijk. Moet morgen tekenen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gr0yper zei:
Laat maar zien dan.

Tijdsinterval tussen de vermindering van 8 -> 6 -> 4 ?
Klik om te vergroten...
Ja de HA is echt kak heb letterlijk gevraagd om een afbouw schema. Ik heb gezegd dat ik 8mg slik dat is veelste veel zei die. Joh dat weet ik zelf ook wel zit niks voor niks bij VNN, maar hij heeft geen afbouw schema niks gegeven of advies. Hij zei gwn tegen mij neem maar gewoon 2x 1mg per dag😂
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Show me!
Klik om te vergroten...
Waar blijft de brief?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie denken rechtzaak is direct😂
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Hun willen mij het liefst dood zien daar geloof ik in. Daar haal ik mijn motivatie uit ik ga morgen naar de gym ondanks me vinger kijken wat ik kan doen.
Klik om te vergroten...
Over wie heb je het nou?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippymeeuw zei:
Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
Klik om te vergroten...
Ik heb het hierover. Je zou de mail toch laten zien?

Let’s go!🤗
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Ik heb het hierover. Je zou de mail toch laten zien?

Let’s go!🤗
Klik om te vergroten...
Had je eerder moeten kijken
C
CybertronLid
01-01-2024, 00:00
#9
trippymeeuw zei:
Had je eerder moeten kijken
Klik om te vergroten...
Gedraag je toch eens niet als een 12 jarig kind. Heb je ooit je IQ al eens laten testen?

Wat voor stage ging jij doen, zorgen voor mensen met een beperking of iets dergelijks? Jij bent helemaal niet in staat om te zorgen voor zo'n mensen. Zorgelijk dat dit kan in Nederland.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Had je eerder moeten kijken
Klik om te vergroten...
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?

Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉

Troll
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?

Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉
Klik om te vergroten...
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank. Heb alleen een mail van de politie. Maar uberhaupt wtf heb ik aan jou te bewijzen? Als je een probleem met mij hebt kunnen jullie mij allemaal een pm sturen
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippymeeuw zei:
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank.
Klik om te vergroten...
Oh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je raakt verstrikt in je eigen leugens kerel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippymeeuw zei:
Stuur je adres gaan we zien wie op onzin is
Klik om te vergroten...
Je woont in Groningen toch? Ik ook dus wees welkom.
Klein trollend paupertje.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
een post maar vind dat die erg ver gaat
Klik om te vergroten...
Jullie lokken mij uit. Als je A zegt moet je B zeggen. @FredKroket grote msn stuur je adres
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
we proberen vanaf het begin af aan al te helpen kijk hoe lang dit topic al voorduurt je dreigt zelfs met zelfmoord , zo ga je niet met de mensen om die je probeer(de) te helpen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Klik om te vergroten...
Ik verwijder precies helemaal niets.

Het is tijd dat jij eens in gaat zien dat iedereen je hier probeert te helpen, maar dat je zo'n plaat voor je kop hebt dat je denkt dat iedereen tegen je is en je probeert kapot te maken. Eerst waren mensen vriendelijk maar duidelijk en luisterde je nergens naar, nu zijn mensen je zat maar willen je nog steeds helpen. Dus dat gaat wat minder vriendelijk, en wat meer duidelijk. Maar jij blijft gewoon lekker in je slachtofferrol hangen en weigert iets aan jezelf te doen.

Kun je ook van hier weer vluchten en een nieuw forum zoeken, maar het forum is niet het probleem. Evenmin als dat DBB het probleem was (ja, ik heb mijn vakantie ipv met mijn neus in de boeken met mijn neus in DBB gespendeerd). Wat hier gebeurt is een exacte herhaling van daar, en wat hier tegen je gezegd word over de slachtofferrol en op alles happen en aandacht zoeken en niet alles op internet klappen is je daar ook al tig keer gezegd. Alleen word je hier minder in de zeik genomen.

Nogmaals: anderen zijn niet het probleem, dat ben je zelf. En jezelf neem je ook mee naar een volgend forum, dus daar gaat exact hetzelfde gebeuren. In real life laten mensen je vallen als je je zo gedraagt, op fora zijn mensen eerlijk en recht voor zijn raap tegen je. Je oogst wat je zaait, dus als je iets anders wil oogsten zul je wat anders moeten zaaien.

Je gedrag veranderen dus. Kom uit die slachtofferrol, neem verantwoordelijkheid voor de keuzes die JIJ maakt en de invloed die dat op jouw leven heeft, ipv te doen alsof alles je overkomt. Kap met je grote bek en je grootspraak als iets je niet aanstaat. Je respectloze gedrag op mensen die je proberen te helpen is niet om over naar huis te schrijven. Je genereert daarmee zelf nog onvriendelijkere reacties.

Kap met àlles op internet posten. Lees anderen hun journeys eens. Posten die elke scheet, alle negatieve dingen die ze meemaken? Nee! Post eens in de paar dagen iets. "De afgelopen dagen voelde ik me zo, ik denk dat dat hierdoor getriggerd word en ik doe dan dit, wat dat tot gevolg heeft. Hier wil ik dit en dit aan proberen te doen, zodat dat verandert/Wat kan ik hier aan doen zodat dit verandert?"

Wat wil je van je lezers op een post, zorg dan ook dat dat ermee kan.

Nu post je elke scheet, je overdrijft schromelijk en verliest je geloofwaardigheid, je switcht per seconde van het een naar het ander. Wat moeten wij daarmee, behalve je met de neus op de feiten drukken?

Je bent geen slachtoffer van ons, je was geen slachtoffer van DBB, je bent geen slachtoffer van je huisarts (die je gemanipuleerd hebt, naar wie je ook niet luistert en waarvan je ook maar gewoon verwacht dat hij naar jouw pijpen danst als jij domme keuzes maakt). Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet een wat je daarmee over je afroept.
trippymeeuw zei:
Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt
Klik om te vergroten...
Ennnnnn slachtofferrol. Daarvoor zat je op dezelfde lijn. Zij hebben hooguit bevestigd wat we hier al lang zagen gebeuren. Lees maar eens terug.

Je krijgt een ban van een maand, ga je gedrag maar eens overdenken. Wat je anderen toewenst omdat je jezelf niet kunt handelen is nogal sneu.

En antwoord op je vraag wat voor mod ik ben:
Die ene die keer op keer de tijd neemt een inhoudelijke post voor je te schrijven, zich daar zelf kwetsbaar in opstelt om je voorbeelden te geven, en steeds probeert je te helpen. Ondanks dat ik doodmoe van je word. Maar ik ga je niet steunen in je denkbeeld dat iedereen die niet met je mee gaat liggen janken je uitlokt en tegen je is. Daar help ik je niet mee.

Ik hoop dat ze je in therapie flink aanpakken, er is hier echt meer mis dan alleen ADHD en een angststoornis.
trippymeeuw zei:
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Klik om te vergroten...
Huil huil.
trippymeeuw zei:
Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt
Klik om te vergroten...
Het plan was een ban van een maand, ik maak er nu 6 maanden van. Ik hoop dat je daarna in staat bent je eigen topic terug te lezen en je kapot te schamen voor je eigen gedrag.
trippymeeuw zei:
Jullie lokken mij uit. Als je A zegt moet je B zeggen. @FredKroket grote msn stuur je adres
Klik om te vergroten...
Ik zeg vast B voor je. Doei!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
amen , hoop echt dat mocht je dit nog lezen dat je aan jezelf gaat werken ondanks alles wat ik heb gelezen zowel hier als via dm wens ik je het allerbeste toe je kan het , en je bent het waard , :redheart:
Klik om te vergroten...
Eens. Ik hoop dat we over 6 maanden een positief bericht lezen en dat behandeling helpt. Dit is niet een manier van leven die je iemand toewenst (en ook zijn omgeving niet).
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Verwijder me kanker account dan en wis alles
Klik om te vergroten...
Ah kijk daar is hij weer. Het gaat niet zoals hij wil en hij ontploft. Wel een goeie eigenschap als beveiliger trouwens. 😅
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu is het wachten op een dubbel account.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Je woont in Groningen toch? Ik ook dus wees welkom.
Klein trollend paupertje.
Klik om te vergroten...
Daar woont hij niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."