Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
C
CybertronLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?
Klik om te vergroten...
Heeft waarschijnlijk geen arts gezien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
RnB_fan zei:
Hier ben ik het niet mee eens. De mens is in essentie gemaakt om een beetje te hangen. Toen we nog jagers en verzamelaars waren deden wij niets anders. Een beetje bessen plukken, roddelen, naar onze kinderen kijken en af en toe een konijn vangen. Net zoals je bij andere primaten in de natuur en dierentuin ziet.

Een beetje hangen kan juist heel erg helend zijn. Je zorgt op dat moment even voor jezelf!
Klik om te vergroten...
Ja maar in die tijd kauwden ze op cocabladeren in plaats van dat ze lijnen coke hadden liggen.

Er zijn nu zoveel extreem verslavende dingen die iemand met teveel tijd voor handen kan gaan doen.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ja maar in die tijd kauwden ze op cocabladeren in plaats van dat ze lijnen coke hadden liggen.

Er zijn nu zoveel extreem verslavende dingen die iemand met teveel tijd voor handen kan gaan doen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf juist erg leerzaam gevonden om tijdens mijn afkick recht naar mijn eigen verslavingsgedachten te kijken, in plaats van deze te verdringen of af te leiden. Je leert ze daarmee te doorgronden, waardoor de emotionele lading van een gedachte niet gevoed wordt. De angsten en boosheid, die horen bij (het herstel van) een verslaving, worden daardoor veel minder intens.

En ik deed dit soort oefeningen thuis, terwijl er (en nog steeds) twee gram hoge kwaliteit coke in mijn nachtkastje ligt (het pakje peuken van de gestopte roker).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
RnB_fan zei:
Ik heb het zelf juist erg leerzaam gevonden om tijdens mijn afkick recht naar mijn eigen verslavingsgedachten te kijken, in plaats van deze te verdringen of af te leiden. Je leert ze daarmee te doorgronden, waardoor de emotionele lading van een gedachte niet gevoed wordt. De angsten en boosheid, die horen bij (het herstel van) een verslaving, worden daardoor veel minder intens.

En ik deed dit soort oefeningen thuis, terwijl er (en nog steeds) twee gram hoge kwaliteit coke in mijn nachtkastje ligt (het pakje peuken van de gestopte roker).
Klik om te vergroten...
O ik persoonlijk ook hoor. Dat is ook mijn modus operandi met dingen: zelfstandig aanpakken, zelfreflectie, etc.

Maar daar moet iemand wel het type voor zijn. En eerlijk gezegd: bij mij was het dan geen coke maar wiet. En ik heb daar toch vaak aan toegegeven toen ik het had liggen. Maar al met al ben ik wel zelfstandig van mijn verslaving afgekomen en vind ik het het prettigst om dit zelf op mijn manier te doen, dus ik snap je zeker.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
O ik persoonlijk ook hoor. Dat is ook mijn modus operandi met dingen: zelfstandig aanpakken, zelfreflectie, etc.

Maar daar moet iemand wel het type voor zijn. En eerlijk gezegd: bij mij was het dan geen coke maar wiet. En ik heb daar toch vaak aan toegegeven toen ik het had liggen. Maar al met al ben ik wel zelfstandig van mijn verslaving afgekomen en vind ik het het prettigst om dit zelf op mijn manier te doen, dus ik snap je zeker.
Klik om te vergroten...
Klopt, het vereist wel enige vastberadenheid, geloof en overtuiging in jezelf. Dat is helaas niet voor iedereen weggelegd.

En heel goed om te horen dat je zelfstandig van je verslaving af bent gekomen!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou jongens verschillende dienst gehad vannacht heb 4uur geslapen. Ik moest op een schuurfeest draaien, alles ging goed sfeer ging goed tot het einde. Tot we moesten vegen (mensen naar huis sturen) paar vechtpartijen buiten 2beveiligers van ons continu heen en weer lopen op gegeven moment liep het uit de klauwen. En ging er een andere collega ff kijken en het duurde lang voordat hij terug kwam. Dus toen rende ik heen want ik wist dat het mis was. Ik zag dat mijn collega werd geslagen toen heb ik een front kick uitgedeeld, en een jongen van achter een hoek gegeven die een collega vast had. Toen ben ik tegen de hek aan geduwd door 5man en toen ik op de grond lag werd er volledig op mijn ingeslagen mijn jas alles kapot. Gelukkig had ik mijn dekking hoog dus de meeste waren mis maar ik heb 1 beste op mijn slaap gehad dus die is wel blauw. En ik heb mijn pink gebroken. Een collega is met een boksbeugel geslagen. Vannacht ruim 3uur geslapen..👍🏼🙁 binnenkort aangifte doen van mishandeling en juridische stappen ondernemen. Wel heftig allemaal hoe agressief mensen zijn tegenwoordig.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
image.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
wtf man
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
wtf man
Klik om te vergroten...
Ja tering heftige ervaring binnenkort aangifte doen. Alles staat op beeld, dusja ze gaan sowieso smartgeld of taakstraf krijgen
g
gr0yperLid
01-01-2024, 00:00
#10
professionele arts btw :grin::confounded::sob:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd dit kan niet door een arts gedaan zijn kijk hoe slecht wat een beunhaas
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit loopt echt op (t)rolletjes
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Dit loopt echt op (t)rolletjes
Klik om te vergroten...
Ja echt hè. Wat wil hij hiermee bereiken?

Waarom heeft zijn directe omgeving niet gezegd thuis blijven. Je hebt de afgelopen tijd behoorlijk onstabiel. En om dan aan het werk te gaan op een feest lijkt mij niet handig.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Ik heb het hierover. Je zou de mail toch laten zien?

Let’s go!🤗
Klik om te vergroten...
Had je eerder moeten kijken
C
CybertronLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippymeeuw zei:
Had je eerder moeten kijken
Klik om te vergroten...
Gedraag je toch eens niet als een 12 jarig kind. Heb je ooit je IQ al eens laten testen?

Wat voor stage ging jij doen, zorgen voor mensen met een beperking of iets dergelijks? Jij bent helemaal niet in staat om te zorgen voor zo'n mensen. Zorgelijk dat dit kan in Nederland.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Had je eerder moeten kijken
Klik om te vergroten...
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?

Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉

Troll
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Torchic zei:
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?

Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉
Klik om te vergroten...
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank. Heb alleen een mail van de politie. Maar uberhaupt wtf heb ik aan jou te bewijzen? Als je een probleem met mij hebt kunnen jullie mij allemaal een pm sturen
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank.
Klik om te vergroten...
Oh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je raakt verstrikt in je eigen leugens kerel.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar jij hebt DJ en beveiliger en van de schoonmaakploeg?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Oh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je raakt verstrikt in je eigen leugens kerel.
Klik om te vergroten...
Ik stuur je een pm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."