#1
Heeft waarschijnlijk geen arts gezien.Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?
Heeft waarschijnlijk geen arts gezien.Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?
Ja maar in die tijd kauwden ze op cocabladeren in plaats van dat ze lijnen coke hadden liggen.Hier ben ik het niet mee eens. De mens is in essentie gemaakt om een beetje te hangen. Toen we nog jagers en verzamelaars waren deden wij niets anders. Een beetje bessen plukken, roddelen, naar onze kinderen kijken en af en toe een konijn vangen. Net zoals je bij andere primaten in de natuur en dierentuin ziet.
Een beetje hangen kan juist heel erg helend zijn. Je zorgt op dat moment even voor jezelf!
Ik heb het zelf juist erg leerzaam gevonden om tijdens mijn afkick recht naar mijn eigen verslavingsgedachten te kijken, in plaats van deze te verdringen of af te leiden. Je leert ze daarmee te doorgronden, waardoor de emotionele lading van een gedachte niet gevoed wordt. De angsten en boosheid, die horen bij (het herstel van) een verslaving, worden daardoor veel minder intens.Ja maar in die tijd kauwden ze op cocabladeren in plaats van dat ze lijnen coke hadden liggen.
Er zijn nu zoveel extreem verslavende dingen die iemand met teveel tijd voor handen kan gaan doen.
O ik persoonlijk ook hoor. Dat is ook mijn modus operandi met dingen: zelfstandig aanpakken, zelfreflectie, etc.Ik heb het zelf juist erg leerzaam gevonden om tijdens mijn afkick recht naar mijn eigen verslavingsgedachten te kijken, in plaats van deze te verdringen of af te leiden. Je leert ze daarmee te doorgronden, waardoor de emotionele lading van een gedachte niet gevoed wordt. De angsten en boosheid, die horen bij (het herstel van) een verslaving, worden daardoor veel minder intens.
En ik deed dit soort oefeningen thuis, terwijl er (en nog steeds) twee gram hoge kwaliteit coke in mijn nachtkastje ligt (het pakje peuken van de gestopte roker).
Klopt, het vereist wel enige vastberadenheid, geloof en overtuiging in jezelf. Dat is helaas niet voor iedereen weggelegd.O ik persoonlijk ook hoor. Dat is ook mijn modus operandi met dingen: zelfstandig aanpakken, zelfreflectie, etc.
Maar daar moet iemand wel het type voor zijn. En eerlijk gezegd: bij mij was het dan geen coke maar wiet. En ik heb daar toch vaak aan toegegeven toen ik het had liggen. Maar al met al ben ik wel zelfstandig van mijn verslaving afgekomen en vind ik het het prettigst om dit zelf op mijn manier te doen, dus ik snap je zeker.
Ja tering heftige ervaring binnenkort aangifte doen. Alles staat op beeld, dusja ze gaan sowieso smartgeld of taakstraf krijgenwtf man
Ja echt hè. Wat wil hij hiermee bereiken?Dit loopt echt op (t)rolletjes
Had je eerder moeten kijkenIk heb het hierover. Je zou de mail toch laten zien?
Let’s go!🤗
Gedraag je toch eens niet als een 12 jarig kind. Heb je ooit je IQ al eens laten testen?Had je eerder moeten kijken
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?Had je eerder moeten kijken
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank. Heb alleen een mail van de politie. Maar uberhaupt wtf heb ik aan jou te bewijzen? Als je een probleem met mij hebt kunnen jullie mij allemaal een pm sturenHaha word het een beetje warm onder je voetjes?
Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉
Oh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank.
Ik stuur je een pmOh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.
Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je raakt verstrikt in je eigen leugens kerel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."