Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Je kan toch gewoon antwoorden of feedback geven
Klik om te vergroten...
Hahahahaha jij bent echt grappig 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien kan die dan eindelijk nadenken over al de keuzes die hij maakt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klik om te vergroten...
Is goed doeiiiii🥳🥳🥳🥳

Regel dat gelijk ff goed met iemand vande mods. @Mevrouw Pløp
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippymeeuw zei:
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klik om te vergroten...
ga langs een arts desnoods een huisartsenpost
maar bouw niet alleen af en zeker ook niet zoals hierboven genoemd onder toezicht van je vriendin die is hier niet de juist aangewezen persoon voor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
Klik om te vergroten...
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven

ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?

toch een paar vragen. Jij bent DJ beveiliger en je ruimt op tijdens een feest? Ik moet zeggen dat het maar een raar/vaag verhaal is. 😅 En waarom niet gelijk aangifte doen?
Wie heeft jou ingehuurd? Neem aan dat je verzekerd bent of iig de persoon die jullie inhuurt?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven

ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
Klik om te vergroten...
Ik maak mezelf ook zorgen ik herken mezelf niet eens. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad. Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn. Ik denk dat ik op alle dingen op volwassen functioneer. Behalve op emotieregulatie ik denk dat ik daarop bizar achterloop dat ik daar miss een leeftijd heb van 11/12
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad.

denk je mij hiermee te raken ? ik ben hier vrij nuchter in , en dat ik het soms wat hard brengt dat is dan maar zo bedoel het niet slecht
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
1030 is wel redelijk laat moet ik zeggen 😅.
Ga weer lekker naar de gym inderdaad. Al is het maar 2/3x per week. Lekker wandelen of hardlopen. Wel oppassen voor blessures.

Begin is vaak even lastig maar gewoon doen. Voor je er erg in hebt is het weer routine en komt het vanzelf. 💪👍
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Bro jij moet erg uit je mond houden jij bent laatst geklemd door de popo’s omdat je een psychose zat.
Klik om te vergroten...
Pardon? Jij hebt geen enkel recht om hier iets over te zeggen. @MR_CHIP heeft ook een heel verleden met middelengebruik en niet altijd handige keuzes gemaakt (zoals de meeste hier, inclusief ik) maar HIJ pakt nu wel zijn VERANTWOORDELIJKHEID en dat werpt zijn vruchten af. Dus dat is misschien iets om van te leren?

Dus ff dimmen en spendeer de tijd die je nu op het forum zit in zelfontwikkeling door bijvoorbeeld het lezen van de boeken die je onlangs gekocht hebt.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen maar praatjes hier. Geen jongen van zijn woord hier.
Praatjes vullen geen gaatjes jongen.

Echt een lachertje dit. Allemaal dingen roepen maar doen ho maar.

Je zou 1 maand weg gaan en een brief/mail laten zien en een ander forum zoeken. 🤣🤣
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippymeeuw zei:
Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
Misplaatst gevoel dan. Mensen begrijpen het juist heel goed, je bent niet de enige met een leven en problemen hoor.

Juíst omdat mensen je wel begrijpen krijg je zo veel en goed advies hier.

Denk jij wel eens aan een ander eigenlijk, of draait je hele wereld om jou? Zou je goed doen eens wat minder met jezelf bezig te zijn continu. Ga vrijwilligerswerk doen ofzo. Ergens waar niemand op je hoeft te rekenen dan wel, want dat is te hoog gegrepen voor je nu.

Ik heb ook heel diep gezeten met depressie en OCD en BDD en verslaving, en zat enorm in m'n slachtofferrol thuis te zitten met een uitkering. Maar ben wel vrijwilligerswerk gaan doen met dieren. Want ergens wist ik ook wel dat thuiszitten en continu met mezelf en mijn misère bezig zijn, niet de oplossing was voor mijn problemen.

En 10.30 opstaan is, zoals @annihilation al zegt, erg laat. Je hebt genoeg dingen aan te pakken, dus gebruik je dagen nuttig en begin wat eerder aan de dag.

Ik neem het risico wel even dat ik m'n kostbare tijd nu gespendeerd heb aan een trol.
Ik hoop echt dat je verandering gaat aanbrengen kerel.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
Misplaatst gevoel dan. Mensen begrijpen het juist heel goed, je bent niet de enige met een leven en problemen hoor.

Juíst omdat mensen je wel begrijpen krijg je zo veel en goed advies hier.

Denk jij wel eens aan een ander eigenlijk, of draait je hele wereld om jou? Zou je goed doen eens wat minder met jezelf bezig te zijn continu. Ga vrijwilligerswerk doen ofzo. Ergens waar niemand op je hoeft te rekenen dan wel, want dat is te hoog gegrepen voor je nu.

Ik heb ook heel diep gezeten met depressie en OCD en BDD en verslaving, en zat enorm in m'n slachtofferrol thuis te zitten met een uitkering. Maar ben wel vrijwilligerswerk gaan doen met dieren. Want ergens wist ik ook wel dat thuiszitten en continu met mezelf en mijn misère bezig zijn, niet de oplossing was voor mijn problemen.

En 10.30 opstaan is, zoals @annihilation al zegt, erg laat. Je hebt genoeg dingen aan te pakken, dus gebruik je dagen nuttig en begin wat eerder aan de dag.

Ik neem het risico wel even dat ik m'n kostbare tijd nu gespendeerd heb aan een trol.
Ik hoop echt dat je verandering gaat aanbrengen kerel.
Klik om te vergroten...
Dankje voor je openheid!❤️ respect! Ik ben beveiliger nu als bijbaan. En na de vakantie ga ik weer aan de slag als gehandicapten begeleider. Mijn stagebegeleider is op de hoogte van alles zij is ook iets meer dan een collega voor mij. Dus dat zit wel goed.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
image.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeker
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
zeker
Klik om te vergroten...
Ga even een lijstje maken met dingen die belangrijk zijn te vertellen aan de HA.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Net weer op de weegschaal gestaan 78.4kg vind het toch vreemd want ik eet echt niks. Kan dit door de medicatie komt? Want ik heb vandaag helemaal nog niks gegeten mijn eetlust is 0
Klik om te vergroten...
Laat dat gewicht ook even voor wat het is. Het geeft blijkbaar weer een “stress” signaal. Straks ga je helemaal niet meer eten en creëren je er een probleem bij.
Gewoon ff poos niet wegen. 👍
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Ga even een lijstje maken met dingen die belangrijk zijn te vertellen aan de HA.
Klik om te vergroten...
Je hebt toch al een intake gehad bij VNN?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Je hebt toch al een intake gehad bij VNN?
Klik om te vergroten...
Yes intake is al geweest was een intake van 2uur allemaal vragenlijsten. Die vrouw keek raar op dat ik zoveel van medicatie wist. Alleen ze zijn nu op vakantie ze zijn wr pas 8augustus weer dan heb ik mijn gesprek over de behandeling+therapie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."