#1
Hahahahaha jij bent echt grappig 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Je kan toch gewoon antwoorden of feedback geven
Hahahahaha jij bent echt grappig 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Je kan toch gewoon antwoorden of feedback geven
Is goed doeiiiii🥳🥳🥳🥳Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
ga langs een arts desnoods een huisartsenpostNou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te gevenNee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
Ik maak mezelf ook zorgen ik herken mezelf niet eens. Maar door heel hard op mij in te gaan raak ik alleen maar meer sad. Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn. Ik denk dat ik op alle dingen op volwassen functioneer. Behalve op emotieregulatie ik denk dat ik daarop bizar achterloop dat ik daar miss een leeftijd heb van 11/12ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven
ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel
1030 is wel redelijk laat moet ik zeggen 😅.Ik moet sowieso mijn dagelijkse invulling gaan veranderen. Want het enige wat ik doe is werken slapen. En leuke dingen doen als mijn vriendin het aanbied. Ik moet op vrije dagen er gewoon op 10:30 eruit douche pakken. En gewoon weer wat meer routines oppakken. Lezen,gym,hardlopen. Ik roep deze dingen continu maar ik doe het niet.
Pardon? Jij hebt geen enkel recht om hier iets over te zeggen. @MR_CHIP heeft ook een heel verleden met middelengebruik en niet altijd handige keuzes gemaakt (zoals de meeste hier, inclusief ik) maar HIJ pakt nu wel zijn VERANTWOORDELIJKHEID en dat werpt zijn vruchten af. Dus dat is misschien iets om van te leren?Bro jij moet erg uit je mond houden jij bent laatst geklemd door de popo’s omdat je een psychose zat.
Misplaatst gevoel dan. Mensen begrijpen het juist heel goed, je bent niet de enige met een leven en problemen hoor.Heb nooit echt het gevoel dat mensen het begrijpen hoe ingrijpend gedachtws en gevoelens kunnen zijn.
Dankje voor je openheid!❤️ respect! Ik ben beveiliger nu als bijbaan. En na de vakantie ga ik weer aan de slag als gehandicapten begeleider. Mijn stagebegeleider is op de hoogte van alles zij is ook iets meer dan een collega voor mij. Dus dat zit wel goed.Misplaatst gevoel dan. Mensen begrijpen het juist heel goed, je bent niet de enige met een leven en problemen hoor.
Juíst omdat mensen je wel begrijpen krijg je zo veel en goed advies hier.
Denk jij wel eens aan een ander eigenlijk, of draait je hele wereld om jou? Zou je goed doen eens wat minder met jezelf bezig te zijn continu. Ga vrijwilligerswerk doen ofzo. Ergens waar niemand op je hoeft te rekenen dan wel, want dat is te hoog gegrepen voor je nu.
Ik heb ook heel diep gezeten met depressie en OCD en BDD en verslaving, en zat enorm in m'n slachtofferrol thuis te zitten met een uitkering. Maar ben wel vrijwilligerswerk gaan doen met dieren. Want ergens wist ik ook wel dat thuiszitten en continu met mezelf en mijn misère bezig zijn, niet de oplossing was voor mijn problemen.
En 10.30 opstaan is, zoals @annihilation al zegt, erg laat. Je hebt genoeg dingen aan te pakken, dus gebruik je dagen nuttig en begin wat eerder aan de dag.
Ik neem het risico wel even dat ik m'n kostbare tijd nu gespendeerd heb aan een trol.
Ik hoop echt dat je verandering gaat aanbrengen kerel.
Ga even een lijstje maken met dingen die belangrijk zijn te vertellen aan de HA.zeker
Laat dat gewicht ook even voor wat het is. Het geeft blijkbaar weer een “stress” signaal. Straks ga je helemaal niet meer eten en creëren je er een probleem bij.Net weer op de weegschaal gestaan 78.4kg vind het toch vreemd want ik eet echt niks. Kan dit door de medicatie komt? Want ik heb vandaag helemaal nog niks gegeten mijn eetlust is 0
Je hebt toch al een intake gehad bij VNN?Ga even een lijstje maken met dingen die belangrijk zijn te vertellen aan de HA.
Yes intake is al geweest was een intake van 2uur allemaal vragenlijsten. Die vrouw keek raar op dat ik zoveel van medicatie wist. Alleen ze zijn nu op vakantie ze zijn wr pas 8augustus weer dan heb ik mijn gesprek over de behandeling+therapie.Je hebt toch al een intake gehad bij VNN?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."