Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Diametha ga gewoon omhoog met die methadon. Je moet rust krijgen op deze of een andere manier.
Die diazepam komt vanzelf goed. Het zou zelfs kunnen dat je juist van deze diazepam nog meer nodig hebt. Je bent jezelf aan het overspannen aan het maken en ik heb het idee dat het met de medicijnen nog steeds niet goed zit maar dat is aan een arts om te bepalen....
Maar je mag zelf verhogen als dat nodig is, je hebt een beetje meer rust na die eerste verhoging dus je bent op de goede weg voor jou.
Sterkte!
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de methadon gisteren verhoogd ging in de ochtend effe goed maar daarna ging het zo slecht dat ik dacht het komt door de verhoging
Ik voelde me niet normaal slecht gisteren dus dacht laat me kijken hoe het vandaag gaat
Ik heb vaker verhoogd begon bij 10 mg toen naar 20 mg toen voelde ik me dezelfde dag van verhoging wat beter maar de dag daarna slecht
Weer verhoogd naar 30 mg zelfde geval eerste dag ietsje beter
Toen naar 40 mg voelde ik me een paar dagen beter vooral in de avond toen ging het beter maar ging daarna zo slecht dat ik sterke zelfmoord neigingen had .toen had Papaverman me zo goed geholpen en hoop weer gegeven ben hem echt heel dankbaar voor ook de ander die een reactie gaven die dag ben ik dankbaar want ging heel slecht met me
Daarom zit ik ook hier elke dag te typen want ging bijna mis en door de reacties hier heb ik hoop gekregen
Toen ik naar 50 mg ging voelde ik niks veranderen. Maar mocht toen naar 70 als het moest van de psychiater
Gisteren naar 60mg ging in de ochtend eventjes wat beter maar vanaf de middag ging het zo slecht toen hebben Othershore en Shikantaza me geholpen met hun reacties
Vandaag ben ik ook dankbaar voor al die reacties die heb gekregen echt ben jullie zo dankbaar ik weet niet hoe ik mijn dankbaarheid moet laten zien want jullie helpen me echt niet normaal met jullie reacties adviezen en zo
Dus wou vandaag effe kijken hoe het gaat ben bang als ik het verhoog naar 70 mg dat ik me zo slecht voel dat ik dit keer zeker een einde maak aan mezelf want ging zo slecht gisteren in de middag begon na 14 uur daarna kreeg ik de reacties ging het wat beter en daarna ging zo slecht
Helaas is het overal druk vandaag probeer de zij straatjes te pakken maar ook druk
Ik zit alleen maar te wachten op de psychiater wanneer hij terug is van vakantie en kijken wat hij nog meer voor me kan doen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De diazepam ben ik gaan gebruiken omdat ik moest overstappen van rivotril anders zou ik er nooit aan beginnen
En al die onrust is begonnen vorige jaar ontwenning methadon ging weg in de detox vanzelf daar krijg je niks , dus was alleen aan het afbouwen 5 mg per dag , dus in die week was ik mezelf weer
Toen ik naar huis mocht begon de onrust maar die onrust die uit je buik komt buikkrampen of buikpijn ik weet niet hoe je het noemt maar het komt dan van je boven buik dan weer aan de zijkant dan weer onder aan je buik ze hebben alles gecheckt echo en zo
Maar de depressie en huilbuien begon toen ik wou afbouwen rivotril en het werd erger toen ik moest overstappen
Eerst in 1 keer overstappen in plaats van eerst ochtend dosis en na een paar dagen de avond dosis
En toen te weinig gegeven, 15 mg diazepam voor 1 mg rivotril dus 1 week lang 3 keer per dag 5mg Diazepam om de 6 uurtjes
Toen verhoogd naar 20 mg diazepam 4 keer per dag 5 mg om de 4 uurtjes
Toen 3 keer per dag ochtend 7,5 mg middag 5 mg en avond 7,5 mg
Toen 5 mg ochtend 5 mg middag 10 mg avond
Terwijl ik methadon ook steeds verhoogde
Dus nu zit ik 2 weken denk ik ( ben zo vergeetachtig geworden het kan ook minde of meer zijn) op de dosis van 5 mg 5mg en daarna 10 mg
Maar het gaat zo slecht vandaag die onrust de depressie komt en gaat tot nu toe het huilen komt ook maar heel weinig ook tot nu toe dus verbetering als het maar zo blijft
Ook al ben ik alleen aan het lopen
Hooopdat het zo blijft en niet verandert als gisteren
Trouwens de Zandman wil ik ook bedanken echt iedereen die een reactie geeft helpt me niet normaal nogmaals ik weet niet hoe ik mijn dankbaarheid moet laten zien maar echt ontzettend bedankt allemaal en hooo dat jullie dag goed gaat en dat jullie een leuke dag krijgen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel dat de diazepam me zo vergeetachtig maakt en af en toe denk ik dat de slaapmedicatie ook beter bijdraagt aan hoe ik me voel overdag maar ook al denk ik dat de medicatie me kapot aan het maken is ga ik er niks aan veranderen totdat ik de psychiater zie over 2 weken
Alles begint weer net als gisteren en die andere dagen
Begin weer te huilen te twijfelen vooral de depressie begint weer steeds erger te worden, heel erg somber en hopeloos gevoel
Mijn hoofd zit alleen te denken aan als het bij 70 mg goed moet gaan dan moet ik nu toch wat verschil voelen met de 60 mg of is dat niet zo ? Je blijft je even slecht voelen totdat ik 70 mg neem ? En voel ik me dan meteen goed of moet ik een paar dagen wachten ?
Want dan denk ik laat me de 60 mg ook een paar dagen geven misschien lukt het op 60 mg
En als het op 70 mg niet lukt misschien komt het door een van de slaapmedicatie die de methadon niet zijn werk laat doen ?
snap je hoe gek ik word van het denken
En het gaat maar door misschien komt het door al de medicatie samen
Want de psychiater denkt ook dat met mij alles goed is dat alles door de methadon is begonnen maar verder is het de dosis verhogen
Als het aan mij van lag zou hij mij naar een psycholoog sturen maar dat doet ie niet hij vindt me gezond en vindt dat het allemaal door de ontwenning komt
Alleen hij vond omdat ik zolang geen methadon had gebruikt sinds november tot februari dat ie het met rivotril en slaapmedicatie wel kon oplossen maar toen dat niet ging kreeg ik toch methadon en hij vond slapen ook belangrijk omdat ik zolang niet goed sliep dus had ik de mertazepine in plaats van Quetiapine en toen dat niet goed hielp heb ik de zolpidemtartraat erbij gekregen en toen ik de overstap naar diazepam maakte sliep ik in het begin als een zombie en daarna sliep ik weer 4 uurtjes toen moest de dosis van diazepam in de avond omhoog naar 10 mg maar ik bleef wel op de 20 mg per dag
Toen sliep ik ietsje meer maar toen ik mijn ochtend dosis van 5 mg met de methadon nam viel ik weer in slaap tot een uur of 12
Maar nu al 2 weken als ik de ochtend dosis neem ben ik zo slaperig dat ik in bed bleef terwijl ik onrustig ben
Maar nu is het ik word paniekerig wakker van wat is er gebeurd en kan me niks herinneren en dan begint de onrust en gaan lopen tot ik om 8 uur de diazepam samen met de methadon neem word ik slaperig en onrustig zo een vies gevoel je raakt in de war maar kan me vooral niks herinneren van wat er die avond is gebeurd
Dat niks herinneren heb ik nog steeds en wordtsteeds erger heb het aan de psychiater gezegd dan vraagt ie weet je wie ik ben weet je hoe je heet en dan lacht ie van gaat wel over
Ik Ben aan het typen weet echt niet waarover ik typ gewoon en loop voor afleiding en huil af en toe en soms krijg ik het zo warm aan mijn hoofd en depressief
Mensen weet echt niet wat ik moet doen ik weet dat de medicatie me kapot aan het maken is behalve de methadon
Maar misschien maakt dat me ook kapot door de combi met die Mertazepine
Of combi methadon zolpidemtartraat
Of combi diazepam methadon
Of combi diazepam mertezepine
Of combi diazepam zolpidemtartraat
Maar ik moet naar de professionele psychiater luisteren en doen wat ie zegt ook al zegt mijn lichaam me dat ik mezelf kapot aan het maken ben
Sorry voor deze lange bericht maar ben ten einde raad en heb dit als enige afleiding
Vooral vandaag iedereen is buiten aan het genieten
Ik wil niet eens feesten wil alleen maar verbetering in mijn gezondheid zien
Stabiliseren wil maar niet lukken en word gek want zolang ik niet stabiliseer kunnen ze niks doen
Sorry Nogmaals voor deze lange bericht ik zit te typen en te lopen en huilen en weet vooral niet wat te doen
Ik denk morgen naar 70 mg ?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diametha zei:
bij Jellinek moest 3,5 maanden wachten toen ik aan de beurt was kreeg 30 mg en ze wouden niet omhoog hoe vaak ik belde met angst en onrust zeiden ze dat het psychisch was
Klik om te vergroten...
En jij geloofde ze niet? Want die indruk krijg ik ook. En dan heb je behandeling nodig voor die klachten en niet steeds meer middelen.
Diametha zei:
Ik heb de methadon gisteren verhoogd ging in de ochtend effe goed maar daarna ging het zo slecht dat ik dacht het komt door de verhoging
Ik voelde me niet normaal slecht gisteren dus dacht laat me kijken hoe het vandaag gaat
Ik heb vaker verhoogd begon bij 10 mg toen naar 20 mg toen voelde ik me dezelfde dag van verhoging wat beter maar de dag daarna slecht
Weer verhoogd naar 30 mg zelfde geval eerste dag ietsje beter
Toen naar 40 mg voelde ik me een paar dagen beter vooral in de avond toen ging het beter maar ging daarna zo slecht dat ik sterke zelfmoord neigingen had .toen had Papaverman me zo goed geholpen en hoop weer gegeven ben hem echt heel dankbaar voor ook de ander die een reactie gaven die dag ben ik dankbaar want ging heel slecht met me
Daarom zit ik ook hier elke dag te typen want ging bijna mis en door de reacties hier heb ik hoop gekregen
Toen ik naar 50 mg ging voelde ik niks veranderen. Maar mocht toen naar 70 als het moest van de psychiater
Gisteren naar 60mg ging in de ochtend eventjes wat beter maar vanaf de middag ging het zo slecht toen hebben Othershore en Shikantaza me geholpen met hun reacties
Vandaag ben ik ook dankbaar voor al die reacties die heb gekregen echt ben jullie zo dankbaar ik weet niet hoe ik mijn dankbaarheid moet laten zien want jullie helpen me echt niet normaal met jullie reacties adviezen en zo
Dus wou vandaag effe kijken hoe het gaat ben bang als ik het verhoog naar 70 mg dat ik me zo slecht voel dat ik dit keer zeker een einde maak aan mezelf want ging zo slecht gisteren in de middag begon na 14 uur daarna kreeg ik de reacties ging het wat beter en daarna ging zo slecht
Helaas is het overal druk vandaag probeer de zij straatjes te pakken maar ook druk
Ik zit alleen maar te wachten op de psychiater wanneer hij terug is van vakantie en kijken wat hij nog meer voor me kan doen
Klik om te vergroten...
Als de reacties van een online drugsforum zo’n invloed op je hebben is dat wel een teken dat er meer speelt dan verslaving. Ga eens wat dieper graven met je arts, therapeut of andere hulpverleners dan alleen de middelen zou ik zeggen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
PapaverMan zei:
Ga eens wat dieper graven met je arts, therapeut of andere hulpverleners dan alleen de middelen zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heeft @Diametha al een aardig traject doorlopen:
Diametha zei:
Ik van november overal gestuurd van maag darm en lever poli tot naar punt p
Klik om te vergroten...
Wat er precies aan de hand is, is moeilijk te zeggen… De hulpverleners hebben het er ook moeilijk mee.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
zijn er mensen die ook zo lang hebben moeten lopen met ontwenning van methadon en steeds de dosis moesten verhogen?
zijn er mensen die mij kunnen vertellen toen je bijna op de goede dosis zat van methadon hoe je je voelde?
Bijvoorbeeld als 60 mg de dosis is wat je op kan stabiliseren dan voel je je niet meteen goed ik moet het tijd geven en na een paar dagen begin je je een beetje goed te voelen toch en dan moet het steeds beter gaan totdat je stabiel bent toch?of hoe gaat het in zijn werking?want heb Jellinek een bericht gestuurd een aantal dagen geleden gestuurd en ze hebben me gisteren geantwoord maar zag het net en die adviseren om niet boven de 60 mg methadon te gaan vooral met de medicatie die ik neem en ze zeggen dat ik het tijd moet geven en dat ik de klachten die ik heb heel heftig zijn en dat ik het aan mijn psychiater moet zeggen en naar hem moet luisteren
Ik heb dat allemaal gedaan
Ik wil het ook tijd geven maakt mij niet hoelang alleen zit te twijfelen of ik wel op het goede pad zit want echt mensen hoe ik me voel de depressie somber huilen en de onrust het is elke keer hetzelfde of erger ik ben helemaal hopeloos maar toch hou ik me aan al mijn afspraken hoe depressief of huilen
Wil zo graag vooruitgang zien
Ik twijfel zo erg aan alles
Ben kapot echt kan het niet meer volhouden zo depressief huilen zo onrustig alleen maar lopen en weet niet wat ik moet doen
Ik zie geen vooruitgang en die medicatie maakt me kapot vergeetachtig
Voel dat ik op een zombie lijk maar moet het toch nemen
Ik weet niet meer wat ik moet doen en iedereen zegt dat de psychiater de enige is die je kan helpen
Ik ben aan het overleven
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Volgens mij heeft @Diametha al een aardig traject doorlopen:

Wat er precies aan de hand is, is moeilijk te zeggen… De hulpverleners hebben het er ook moeilijk mee.
Klik om te vergroten...
Fysieke trajecten vooral zo te horen. Ontwenning, fysieke klachten. Dat is niet wat ik in zn eigen woorden hoor. Daar hoor ik paniek, onrust, gebrek aan ondersteuning en sociaal leven, depressieve gevoelens, etc.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
PapaverMan zei:
Fysieke trajecten vooral zo te horen.
Klik om te vergroten...
Nee, Punt P is geestelijke gezondheidszorg, maar ik snap je punt.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diametha zei:
zijn er mensen die ook zo lang hebben moeten lopen met ontwenning van methadon en steeds de dosis moesten verhogen?
zijn er mensen die mij kunnen vertellen toen je bijna op de goede dosis zat van methadon hoe je je voelde?
Bijvoorbeeld als 60 mg de dosis is wat je op kan stabiliseren dan voel je je niet meteen goed ik moet het tijd geven en na een paar dagen begin je je een beetje goed te voelen toch en dan moet het steeds beter gaan totdat je stabiel bent toch?of hoe gaat het in zijn werking?want heb Jellinek een bericht gestuurd een aantal dagen geleden gestuurd en ze hebben me gisteren geantwoord maar zag het net en die adviseren om niet boven de 60 mg methadon te gaan vooral met de medicatie die ik neem en ze zeggen dat ik het tijd moet geven en dat ik de klachten die ik heb heel heftig zijn en dat ik het aan mijn psychiater moet zeggen en naar hem moet luisteren
Ik heb dat allemaal gedaan
Ik wil het ook tijd geven maakt mij niet hoelang alleen zit te twijfelen of ik wel op het goede pad zit want echt mensen hoe ik me voel de depressie somber huilen en de onrust het is elke keer hetzelfde of erger ik ben helemaal hopeloos maar toch hou ik me aan al mijn afspraken hoe depressief of huilen
Wil zo graag vooruitgang zien
Ik twijfel zo erg aan alles
Ben kapot echt kan het niet meer volhouden zo depressief huilen zo onrustig alleen maar lopen en weet niet wat ik moet doen
Ik zie geen vooruitgang en die medicatie maakt me kapot vergeetachtig
Voel dat ik op een zombie lijk maar moet het toch nemen
Ik weet niet meer wat ik moet doen en iedereen zegt dat de psychiater de enige is die je kan helpen
Ik ben aan het overleven
Klik om te vergroten...
Nou als je de dosis steeds niet verhoogd (structureel niet een paar keer en dan weer terugkrabbelen) dan helpt dat die arts dat zegt an sich natuurlijk niets. En nogmaals, pillen zijn geen vervangen voor behandeling maaar een hulpmiddel erbij of noodmiddel om even periodes te overbruggen. Maar die periodes worden bij jou wel erg lang nu. Maar het traject dat je nu doet via psychiater is al vrij uitzonerlijk voor methadon verslaving, en dan hoor ik ook nog niks over therapie. Dit gaat niet helemaal goed zo iig.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
Nee, Punt P is geestelijke gezondheidszorg, maar ik snap je punt.
Klik om te vergroten...
Ken het, heel massaal. Weinig toegesneden zorg op individu en vaak foute diagnoses als je niet voor je belangen op kunt komen en de materie zelf niet beheerst. Je moet het taaltje ook een beetje leren spreken IME.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Diametha probeer het eens wat meer los te laten. Bouw je Methadon op, dat is denk ik op het moment het belangrijkste.

Kijk nou eens of je van die draaimolen af kunt stappen van steeds de focus leggen op hoe rot je je voelt. Zoek afleiding, ga met vrienden praten, pak een film ofzo. Ik weet niet of het tot je mogelijkheden behoort hoor om deze dingen te doen, maar we horen steeds hetzelfde verhaal en je maakt jezelf helemaal gek op deze manier.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben sinds november overal geweest
Eerst vond Jellinek (ook al hadden ze te snel afgebouwd )dat de ontwenning na 3 weken over moest zijn dus ben ik naar punt p gestuurd daar heb ik met allerlei psychiaters en psycholoogen gesproken die vonden dat het lichamelijk was
Ze zeiden een grote kans ontwenning
Ik naar de huisarts die heeft contact met Jellinek gezocht en die zeiden weer geen ontwenning zonder dat ze me wouden zien voor controle
En omdat ik onrust had die vanuit de buik kwam
Werd ik door mijn huisarts naar maag darm en lever poli gestuurd daar alles onderzocht
Camera door mijn keel en ontlasting onderzocht niks kunnen vinden
Ik helemaal gek geworden huisarts gek gemaakt met bellen elke dag van niet slapen vet afgevallen dus mertezepine gekregen heeft helemaal niet geholpen behalve het slapen in het begin maar daarna ging het slapen weer slecht
Huisarts zegt ik kan alleen nog de slaap medicatie veranderen naar Quetiapine dat hielp ook een beetje in het begin dit allemaal terwijl ik zoveel buikkrampen had waardoor die onrust kwam het ging zo slecht met me toen maar was niet depressief of somber alleen maar onrustig en niet slapen maar erg onrustig ik kan niet 10 seconden stil zitten maar ging altijd in de avond vanzelf weg en daarna nam ik de Quetiapine om te slapen
Tot ik in februari die tintelingen had en zo bij deze psychiater kwam en toen de medicatie begon te nemen en toen begonnen de depressieve gevoelens en daarna de huilbuien
Dus daarom denk ik dat de medicatie mij kapot aan het maken is
En wil nu niet nog meer medicijnen erbij maar juist eraf
Maar moet eerst stabiliseren en dat wilt niet lukken
Heb geen alcohol gedronken sinds vorige jaar januari geen drugs gebruikt sinds vorige jaar oud en nieuw (2022/2023)
Jointje gerookt toen ik uit de detox kwam maar sinds januari 2024 ook niet meer
Drink zelfs geen koffie of fris sinds januari
Maar toch was ik onrustig door die buikkrampen of buikpijn
Dat is weg gegaan sinds ik methadon gebruik weer die onrust bij de buik
Nu is het onrust bij mijn borst en in mijn hoofd en sinds de medicatie depressie somber en huilen
Dus daarom word ik gek
Eerst was ik zeker dat het methadon ontwenning is maar nu twijfel ik
Ik denk dat het methadon ontwenning is maar ik denk dat de medicatie iets met die ontwenning doet waardoor ik niet wil stabiliseren of wat dan ook
Ik weet wel dat het met methadon te maken heeft en dat de medicatie ook een rol speelt in waarom ik niet wil stabiliseren
En begin ook te twijfelen of ik wel zo door moet gaan maar heb geen keus iedereen zegt geef het tijd maar ik voel dat ik gek aan het worden ben niet door methadon maar wel door een van die andere medicatie
Maar ik probeer vol te houden terwijl ik met de dag dingen vergeet niet meer eet drink heel weinig
Ik doe echt mijn best maar ga beetje bij beetje dood terwijl ik nergens hulp krijg en nu 2 weken moet wachten op de psychiater en Jellinek me niet wil behandelen
Ik ben ten einde raad 😢😢😢😢
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En hoeveel sigaretten heb je vandaag gerookt?
Die buikkrampen en druk op de borstkast kan gewoon stress/ontwenning/angstaanvallen zijn. Dat betekent dat het door je gedachtes komt. Als je positieve gedachte/ hoop zou hebben, verdwijnen ze misschien.

Maar ik herhaal, als je zegt dat je geen koffie neemt, dan is dat goed, maar tabak is ook een upper en levert ook die verhoogde bloedsomloop en stress.

Kijk maar eens in de spiegel en vertel de persoon die je ziet een paar positieve dingen en wees goed voor jezelf. Je doet veel goede dingen, nu vooral ook even positieve gedachtes erbij halen.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ik wil zo graag een film kijken of rustig een praatje doen maar het lukt me gewoon niet
Ik kan er echt niks aan doen zo vaak zeg ik het moet goed komen maar mijn hoofd gaat vanzelf denken je bent overal geweest je hebt methadon omhoog gedaan je krijgt medicatie om rustig te worden maar je kan niet rustig zitten
Daarna begint de spijt te komen en de huilen en depressief vanuit het niks gewoon zo een somber gevoel en dan weer huilen en de hele tijd op straat aan het lopen en huilen
Vooral ook twijfelen over van alles
Mensen ik weet het niet meer vooral waarom ik geen vooruitgang merk
Ik weet het gewoon niet meer 😢😢😢😢
Ik heb het zo moeilijk
Dit is mijn enige afleiding
Sorry als ik jullie stoor
En bedankt voor alle reacties echt niet normaal bedankt

Ik moet het zelf doen maar heb er geen vertrouwen in
Ik begin nu aan zelfmoord is de beste oplossing want deze gevoelens kan ik niet meer aan maken me zo kapot
Ik bedank iedereen uit de grond van mijn hart
Maar ik kan niet meer nadenken ben helemaal kapot van het lopen huilen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe moet ik accepteren dat ik met deze gevoelens blijf ?en ik vecht er niet tegen ik probeer de dag ermee door te komen
Die gevoelens komen vanzelf ik kan er niks tegen doen ik
Ik probeer afleiding te zoeken maar zoals ik heb gezegd niks helpt
En over twijfelen aan medicatie dat is omdat ik niemand hoor die hetzelfde krijg als ik
Heb gisteren op psychose net gechat met iemand die ervaring heeft met medicatie en die vond dat de combinatie medicijnen die ik krijg erg heftig zijn en moet nu vooral naar mijn psychiater luisteren en doen wat ie zegt want hij heeft het voorgeschreven
Maar iedereen die ik vertel over mijn medicatie vindt het te heftig terwijl de diagnose opiaten ontwenning is
Maar ik klaag wel over de medicatie maar doe toch wat de psychiater zegt
Ik probeer hier mijn hart te luchten en krijg vaak reacties die me een beetje geruststellen en reacties die me gewoon helpen weet niet meer hoe ben vergeetachtig geworden
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja maar volgens de apotheek gaat escitalopram niet met methadon
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben alleen aaan het huilen dus hoe kan ik tegen die gevoelens vechten
Door de onrust alleen aan het lopen
Ook al twijfel ik over de medicatie neem het toch elke dag en op tijd
Mijn enige ding is wil niet stabiliseren
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je al eens elke dag geprobeerd op te schrijven wat een succes was of waar je blij mee was? Kan in de grote en vooral ook in de kleine dingen zitten. Bewust stilstaan bij je dag waar je blij en tevreden mee bent is een mooi incheckmomentje.

Bv: ik heb mijn emoties toegelaten, ik ben vandaag een stukje wezen wandelen, ik ben blij met m'n doorzettingsvermogen. Zoiets...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Diametha zei:
Ik ben alleen aaan het huilen dus hoe kan ik tegen die gevoelens vechten
Door de onrust alleen aan het lopen
Ook al twijfel ik over de medicatie neem het toch elke dag en op tijd
Mijn enige ding is wil niet stabiliseren
Klik om te vergroten...
Schrijf aan het eind van de dag eens op waar je dankbaar voor bent. Een stuk of 3 dingen. Volgende week 4, de week daarop 5. Doe het dagelijks.

edit: @HappyMind ook toevallig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."