#1
@Diametha ga gewoon omhoog met die methadon. Je moet rust krijgen op deze of een andere manier.
Die diazepam komt vanzelf goed. Het zou zelfs kunnen dat je juist van deze diazepam nog meer nodig hebt. Je bent jezelf aan het overspannen aan het maken en ik heb het idee dat het met de medicijnen nog steeds niet goed zit maar dat is aan een arts om te bepalen....
Maar je mag zelf verhogen als dat nodig is, je hebt een beetje meer rust na die eerste verhoging dus je bent op de goede weg voor jou.
Sterkte!
Die diazepam komt vanzelf goed. Het zou zelfs kunnen dat je juist van deze diazepam nog meer nodig hebt. Je bent jezelf aan het overspannen aan het maken en ik heb het idee dat het met de medicijnen nog steeds niet goed zit maar dat is aan een arts om te bepalen....
Maar je mag zelf verhogen als dat nodig is, je hebt een beetje meer rust na die eerste verhoging dus je bent op de goede weg voor jou.
Sterkte!