Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds meer coke

Steeds meer coke

381 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Succes in de kliniek! ❤️
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het wordt woensdag. Met spoed paspoort aangevraagd. Die krijg ik maandag. Nog een paar dagen in chaos en dan eindelijk op naar een beter leven 💪🏻
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shitzooi zei:
Het wordt woensdag. Met spoed paspoort aangevraagd. Die krijg ik maandag. Nog een paar dagen in chaos en dan eindelijk op naar een beter leven 💪🏻
Klik om te vergroten...
Super !! Een nieuwe start 💪🏻
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kijk er hard naar uit je te ontmoeten erna 🥰🥰
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shitzooi zei:
Het wordt woensdag. Met spoed paspoort aangevraagd. Die krijg ik maandag. Nog een paar dagen in chaos en dan eindelijk op naar een beter leven 💪🏻
Klik om te vergroten...
Spannend!!! Geweldig!!! Dit wordt de 3e en beste versie van jezelf. Je was eerst als kind jezelf zonder drugs, maar ook zonder alle bijzondere ervaringen daarbij. Toen was/ben je jezelf als verslaafde. Maar nu *tromgeroffel* 🥁komt dus die 3e versie van jou tevoorschijn.

Hoe voel je je? Ben je al zo gemotiveerd dat je je in gaat houden dit weekend? Ik hoop het heel erg.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh shit, als het goed is ben je dus al vertrokken. Grote kans dus dat je dit niet meer leest. Maar heel veel succes met het harde werk, maar maak vooral ook veel plezier met je mede-verslaafden! ❤️
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo iedereen.
helaas was de vlucht voor woensdag al vol. Me vlucht is nu dus zondag ochtend. Het is dus bijna zo ver.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shitzooi zei:
Hallo iedereen.
helaas was de vlucht voor woensdag al vol. Me vlucht is nu dus zondag ochtend. Het is dus bijna zo ver.
Klik om te vergroten...
Kan me voorstellen dat het spannend is! Heel veel succes gewenst! You rock girl!🥰
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shitzooi is vertrokken… zat op vliegtuig toen ik stuurde … veel succes daar! ❤️❤️
Will Miss you!
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ieniemini update: shitzooi was heeeeel kort online.. had gestuurd (wetende dat ze het pas na verblijf zou zien): “hoop dat alles goed gaat met je” en kreeg zowaar antwoord 😍 “ja!”
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
PinkFluffyUnicorn zei:
Ieniemini update: shitzooi was heeeeel kort online.. had gestuurd (wetende dat ze het pas na verblijf zou zien): “hoop dat alles goed gaat met je” en kreeg zowaar antwoord 😍 “ja!”
Klik om te vergroten...
🙏
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Update tijd!
nou iets eerder terug dan de bedoeling was. Zou zondag avond 6 augustus vliegen maar dat werd dus maandag omdat ik weg gestuurd ben uit de kliniek vanwege het verbreken van contact boundary rules. Ja heel dom van me. Ik ben het ook eens met hun besluit want heb er complete schijt aan gehad omdat ik het er niet mee eens was en degene waarmee ik hem had ook. Dus inplaats van afstand houden bleven we gewoon gezellig met elkaar praten en hangen.
hiermee heb ik dus ook me kans op een safe house weg gegooid en me nazorg traject.
maar goed, hoe het nu met me gaat. Ik ben 39 dagen clean vandaag! En het gaat goed. Nog geen cravings gehad sinds ik terug ben. Ook al had ik blijkbaar nog wat restjes en pammetjes liggen waar ik in de chaos voor vertrek niet aan had gedacht. Gelijk aan me vader gegeven en een grote schoonmaak gedaan.
ik ben 2 meetings geweest sinds ik terug ben. Vanavond, zaterdag en zondag ga ik ook naar NA of CA toe. Ik heb plannen voor me toekomst waar ik aan werk en sta elke ochtend om 6 uur op en om 7 in de gym. Ik voel me op dit moment echt blij en opgelucht dat ik uit die chaos ben. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt uit de kliniek die ik elke dag even spreek op facetime.
ik heb nog weinig structuur helaas. Dat is iets waar ik mee bezig ben. Ik moet kijken wanneer de barberschool weer start, helaas is ze nu op vakantie tot einde van de maand.
maar genoeg dingen om naar uit te kijken voor me. Ondanks me domme gedrag op dat punt in de kliniek heb ik het verder wel goed gedaan en hard aan mezelf gewerkt. Zonde dat ik het afgelopen weekend zo moest verkloten voor mezelf. Maar nu is het belangrijk dat ik doorpak en in herstel blijf, want dat is wat ik absoluut wil!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shitzooi zei:
Update tijd!
nou iets eerder terug dan de bedoeling was. Zou zondag avond 6 augustus vliegen maar dat werd dus maandag omdat ik weg gestuurd ben uit de kliniek vanwege het verbreken van contact boundary rules. Ja heel dom van me. Ik ben het ook eens met hun besluit want heb er complete schijt aan gehad omdat ik het er niet mee eens was en degene waarmee ik hem had ook. Dus inplaats van afstand houden bleven we gewoon gezellig met elkaar praten en hangen.
hiermee heb ik dus ook me kans op een safe house weg gegooid en me nazorg traject.
maar goed, hoe het nu met me gaat. Ik ben 39 dagen clean vandaag! En het gaat goed. Nog geen cravings gehad sinds ik terug ben. Ook al had ik blijkbaar nog wat restjes en pammetjes liggen waar ik in de chaos voor vertrek niet aan had gedacht. Gelijk aan me vader gegeven en een grote schoonmaak gedaan.
ik ben 2 meetings geweest sinds ik terug ben. Vanavond, zaterdag en zondag ga ik ook naar NA of CA toe. Ik heb plannen voor me toekomst waar ik aan werk en sta elke ochtend om 6 uur op en om 7 in de gym. Ik voel me op dit moment echt blij en opgelucht dat ik uit die chaos ben. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt uit de kliniek die ik elke dag even spreek op facetime.
ik heb nog weinig structuur helaas. Dat is iets waar ik mee bezig ben. Ik moet kijken wanneer de barberschool weer start, helaas is ze nu op vakantie tot einde van de maand.
maar genoeg dingen om naar uit te kijken voor me. Ondanks me domme gedrag op dat punt in de kliniek heb ik het verder wel goed gedaan en hard aan mezelf gewerkt. Zonde dat ik het afgelopen weekend zo moest verkloten voor mezelf. Maar nu is het belangrijk dat ik doorpak en in herstel blijf, want dat is wat ik absoluut wil!
Klik om te vergroten...
Mooie update. Regel nazorg. 😘
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heftig verhaal. Succes met je herstel. 💪👍
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey! Hoe gaat het nu met je?
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven, dat komt omdat ik altijd op dit forum zat als ik gebruikte dus het heb vermeden.
Ik ben 3 maanden en 25 dagen clean geweest. Ik ga veel naar meetings, ben me cursus weer gestart en heb nieuwe fijne mensen om me heen die ook clean zijn.
mijn ouders zijn gister op vakantie gegaan. En helaas, ondanks dat ik me uitsprak op meetings en meerdere mensen hulp hebben aangeboden, ben ik teruggevallen. Ik was al een hele week het gebruik aan het romantiseren, het ‘vrij’ kunnen zijn er in want ik ben alleen thuis.
de comedown moet nog komen, dat gaat heel hard aankomen ben ik bang. Heb wel al met meerdere fellows uit het programma gebeld. En nu nog in gesprek op whatsapp met een fellow die ik veel zie en spreek op meetings, hij slaapt slecht en is wakker gebleven voor me. Ik ga niet terug naar actieve verslaving, ik ga niet bijhalen en ik ga een meeting pakken vandaag. Het is het niet waard. Ik had het zo geromantiseerd in me hoofd maar uiteindelijk gaat die comedown komen. Ook al heb ik nu een soort ‘rust’ in me hoofd. Ik weet waar dit naartoe gaat en dat wil ik niet meer. Ik schaam me wel voor me terugval. Maar toch heb ik om hulp gevraagd. Me ouders weten het nog niet en dat wordt wel spannend. Want ze hebben gezegd dat als ik terugval ik op straat sta.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Shitzooi zei:
Het is een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven, dat komt omdat ik altijd op dit forum zat als ik gebruikte dus het heb vermeden.
Ik ben 3 maanden en 25 dagen clean geweest. Ik ga veel naar meetings, ben me cursus weer gestart en heb nieuwe fijne mensen om me heen die ook clean zijn.
mijn ouders zijn gister op vakantie gegaan. En helaas, ondanks dat ik me uitsprak op meetings en meerdere mensen hulp hebben aangeboden, ben ik teruggevallen. Ik was al een hele week het gebruik aan het romantiseren, het ‘vrij’ kunnen zijn er in want ik ben alleen thuis.
de comedown moet nog komen, dat gaat heel hard aankomen ben ik bang. Heb wel al met meerdere fellows uit het programma gebeld. En nu nog in gesprek op whatsapp met een fellow die ik veel zie en spreek op meetings, hij slaapt slecht en is wakker gebleven voor me. Ik ga niet terug naar actieve verslaving, ik ga niet bijhalen en ik ga een meeting pakken vandaag. Het is het niet waard. Ik had het zo geromantiseerd in me hoofd maar uiteindelijk gaat die comedown komen. Ook al heb ik nu een soort ‘rust’ in me hoofd. Ik weet waar dit naartoe gaat en dat wil ik niet meer. Ik schaam me wel voor me terugval. Maar toch heb ik om hulp gevraagd. Me ouders weten het nog niet en dat wordt wel spannend. Want ze hebben gezegd dat als ik terugval ik op straat sta.
Klik om te vergroten...
Je mag mega trots op jezelf zijn! Je noemt zoveel dingen op die je anders hebt gedaan. Je hebt om hulp gevraagd, contact met fellows, je hebt besloten niet meer bij te halen en vandaag nog naar een meeting te gaan. Dat zijn allemaal al positieve veranderingen. Je begint je eigen patronen zo ook steeds meer kennen. Terugvallen hoort erbij het is zonde maar je gaat er super goed mee om en het beste wat je kunt doen is herpakken en dat doe je. Mijn moeder zei ook altijd als ik terug zou vallen dat ik met mijn spullen op straat kwam te staan en ik was hier ook echt 10000% van overtuigd. Uiteindelijk was ze blijer dat ik zelf al hulp had gezocht. Denk dat je ouders het ook veel erger vinden om je bijvoorbeeld te betrappen dan zit er meer woede achter. Hopelijk zien je ouders ook de positieve kanten in. Stay strong!
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Indi(ca) zei:
Je mag mega trots op jezelf zijn! Je noemt zoveel dingen op die je anders hebt gedaan. Je hebt om hulp gevraagd, contact met fellows, je hebt besloten niet meer bij te halen en vandaag nog naar een meeting te gaan. Dat zijn allemaal al positieve veranderingen. Je begint je eigen patronen zo ook steeds meer kennen. Terugvallen hoort erbij het is zonde maar je gaat er super goed mee om en het beste wat je kunt doen is herpakken en dat doe je. Mijn moeder zei ook altijd als ik terug zou vallen dat ik met mijn spullen op straat kwam te staan en ik was hier ook echt 10000% van overtuigd. Uiteindelijk was ze blijer dat ik zelf al hulp had gezocht. Denk dat je ouders het ook veel erger vinden om je bijvoorbeeld te betrappen dan zit er meer woede achter. Hopelijk zien je ouders ook de positieve kanten in. Stay strong!
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie. Echt dit doet me goed. Want ik voel me gefaald en boos op mezelf. Maar door deze reactie kan ik toch een beetje ook de positieve dingen zien die ik wel heb bereikt.
de comedown gaat heel zwaar worden. Maar door blijven gaan heeft geen zin en lost niks op. Me leven was zo veel beter in herstel.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Shitzooi zei:
Dankjewel voor je reactie. Echt dit doet me goed. Want ik voel me gefaald en boos op mezelf. Maar door deze reactie kan ik toch een beetje ook de positieve dingen zien die ik wel heb bereikt.
de comedown gaat heel zwaar worden. Maar door blijven gaan heeft geen zin en lost niks op. Me leven was zo veel beter in herstel.
Klik om te vergroten...
Jaa de comedown gaat hoe dan ook komen maar je kunt dit sowieso! En het leven is een stuk beter in herstel maar het is ook gewoon fucking moeilijk om verslaafd te zijn en in herstel te zitten en te weten wat de "oplossing" voor al je problemen is of waardoor je het in ieder geval kan ontsnappen. Strijden moet de rest van je leven als je eenmaal verslaafd bent geweest maar ik geloof dat bij iedereen die strijd het uiteindelijk waard is.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij kan dit! Blijf in jezelf geloven!! Ook al hoor ik je niet, ik blijf zo hard in je geloven! Je had een herval, come down komt zowiezo, herpak je…
Je zegt het zelf, je leven was zoveel beter clean, denk daaraan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."