#1
Ik heb geluk dat ik sporten als hobby heb anders was ik 150kilo π
Dat heb ik dus ook. Ik ben niet dik, train veel, werk zelfs in een gym! Maar ben niet zo droog als dat ik wil. Heb vrij veel spiermassa, zeker voor een vrouw. Maar blijf vinden dat het beter moet, dat ik droger moet zijn etc.Ik heb geluk dat ik sporten als hobby heb anders was ik 150kilo π
Ten eerste: ik heb zelf nooit een eetstoornis gehad dus ik weet dat ik dit alleen van buitenaf kan bekijken. Wat ik zeg is goedbedoeld, maar het kan dus zijn dat het niet helemaal aansluit bij wat jij ervaart.Dat heb ik dus ook. Ik ben niet dik, train veel, werk zelfs in een gym! Maar ben niet zo droog als dat ik wil. Heb vrij veel spiermassa, zeker voor een vrouw. Maar blijf vinden dat het beter moet, dat ik droger moet zijn etc.
Eerlijk gezegd is dit de eerste keer terugval dat ik het zelf ook even niet weet waaromWhat happened?
Echt een in- en in triest voorteken dit van iemand zichzelf een drugspychose in aan het werken is en vervolgens een gevaar voor zichzelf en zijn of haar omgeving wordt.Kanker toch op met zielige gedoe!!met je permanentje....al zou ik ooit LifeIsAlmostGreatAgain tegen komen sla ik alle licht uit die hoofd... Kansloze
Ik zal de volgende keer even wat beter nadenken voor ik iets post.
Wat @LucidLucy al tegen me zei, dit had ik wellicht moeten zien aankomen.
Zal er op proberen te lettenπβ
Op meetings zit heel veel 'ziekte' bij elkaar, ik zou me van random feedback niet heel veel aantrekken. Je zit daar voor jezelf en met een goede sponser kan je heel ver komen. 12 stappen is niet de oplossing voor alles. Helaas zitten er in het programma wel mensen die menen dat dat wel zo is. Die zou ik zeker niet als sponser vragen. Ik geloof wel dat je daar in je begin jaren van herstel heel veel uit kan halen. Op een gegeven moment moet je ook verder en kan het inderdaad beter zijn om naar andere behandelingen te kijken.Daar ga ik zeker even naar kijken.
Ik merkte gewoon veel onbegrip hier bij de NA. Meer het gevoel dat wat ik heb niet echt is maar dat ik het mezelf aanpraat ofzo. En als ik steun zoekte ik moeilijkere tijden met sharen kreeg ik af en toe ook commentaar op me share achteraf.
ik vind de NA echt een heel mooi iets en zou het zeker aanraden aan mensen die clean willen worden, maar ik had er zelf niet de beste ervaring mee helaas.
Verslaving uit zich door obsessief gedrag. In de praktijk zie je dat dit obsessieve gedrag zich kan verplaatsen naar een andere obsessie. Bijvoorbeeld obsessief in herstel en de bijbehorende achterliggende methodiek. Het tegenovergestelde kan apathie of onverschilligheid zijn, dat weer kan leiden tot een terugval. Ergens in het midden ligt denk ik het antwoord: relativering en balans.12 stappen is niet de oplossing voor alles. Helaas zitten er in het programma wel mensen die menen dat dat wel zo is.
Verslaving uit zich door obsessief gedrag. In de praktijk zie je dat dit obsessieve gedrag zich kan verplaatsen naar een andere obsessie. Bijvoorbeeld obsessief in herstel en de bijbehorende achterliggende methodiek. Het tegenovergestelde kan apathie of onverschilligheid zijn, dat weer kan leiden tot een terugval. Ergens in het midden ligt denk ik het antwoord: relativering en balans.
Dat bestaat wel. Recovery Dharma bijvoorbeeld, of de Iriscovery groepen van Iriszorg.Het zou mooi zijn als er op ten duur een soort middenweg komt, meetings waar het niet draait om de 12 stappen.
Het zou mooi zijn als er op ten duur een soort middenweg komt, meetings waar het niet draait om de 12 stappen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."