Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speedboot1993 zei: O lees net dat je het al van kinds af aan hebt. Dan maakt het zeker niks uit haha Klik om te vergroten... Ja klopt haha, m'n ma noemt het geappelde huid ofzo. Maar kan daar niks over vinden."
"PsyTekz zei: Heb dit 1 keer gehad met versneden pep. Best paranoia van geworden. Maar als je het al sinds kind hebt, nooit aan gedacht om eens te laten onderzoeken? Klik om te vergroten... Nee heb er geen last van ofzo😅"
"Brykrs zei: Heb jij het ook op je knieën? Klik om te vergroten... Nee niet echt. Maar ik heb wel gewoon gevoel"
"hallo, ik heb nu in principe alle "basics" drugs geprobeert. hebben jullie nog tips qua drugs? Dat je zegt dát moet je nog eens proberen? Bijvoorbeeld een rc. Crack/heroine en ander sterk verslavend spul is voor mij not done😂 Ik zoek niet perse iets nieuws. Ik ben meer nieuwschierig of jullie "aanraders" hebben. Fijne dag✌🏻"
"LucidLucy zei: Dit is dus mijn arm, terwijl ik net goed opgewarmd ben in de boulderhal (klimmen). Schrik dus niet van het wit op m'n handen, dat is gewoon magnesium. Maar ik vind m'n arm nog vrij paars. Ik bedoel ik ben hier goed opgewarmd, dan zou je zeggen dat de doorbloeding goed is. Inmiddels 4 maanden clean van de drugs en meer dan een half jaar gestopt met roken. Al moet ik wel zeggen dat het paarse deel hier op mijn arm een vrij veelgebruikte injectieplaats was. Kan best zijn dat er een bloedvat niet zo goed meer functioneert. (Niet doen overigens, daar injecteren. Dat is veel gevaarlijker dan aan de binnenkant injecteren. Of injecteer helemaal niet, nog veel beter) Bekijk bijlage 49727 Klik om te vergroten... Ja precies dat heb ik ook. Maar ik heb er geen last van. En in de zomer heb ik het vrijwel nooit. Alleen op koude dagen of soms na stims."
"New Dawn zei: Lol @ 'in principe alle "basic" drugs'... Welke zijn dat, in jouw wereld? Klik om te vergroten... Mdma, Speed, Coke Alcohol. Ik bedoel dan de bekende zegmaar"
""
"De Dunne zei: https://www.google.nl/search?q=fenomeen+van+raynaud&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari Ik heb het fenomeen van Raynaud www.thuisarts.nl welcome to the club! Ik heb het bij stims maar een enkele keer gehad. Ik gebruik dan ook altijd weinig. Wel met kou en vooral als het koud EN vochtig weer is. Dat waterkoude weer. Is niks aan te doen, erfelijkheid vooral. ± 25% vd westerlingen hebben er in meer of mindere mate last van. Klik om te vergroten... Thanks😁"
"De Dunne zei: Het betekend niet dat jij dat hebt he. Ik ben geen dokter. Ik zie overeenkomsten en ALS ik eens flink aan een upper zit (gebruik stims haast niet meer en zo wel altijd heel weinig) heb ik wel sneller een aanval. Het gekke is dat ik het met mijn medicatie Methylfenidaat niet erger heb. Klik om te vergroten... Wat ik heb heet blijkbaar gemarmerde huid"
"Weleens iets minder gekregen dan dat ik had gekocht. Maar had veel gekocht voor klein prijsje dus ik deed er niet moeilijk om"