UPDATE: Dag 28
Goedemorgen iedereen!
Ondertussen alweer mijn 28e dag in opname, morgen ga ik alweer mijn 5e week in.
Afgelopen week heb ik een gesprek gehad met behandelend team (regie, pb, ambulant regie etc) omtrent de vorderingen. Allemaal erg positief, ze vinden dat ik het programma volg zoals moet en overal gemotiveerd aan meedoe. Ook vinden ze het goed dat ik zelf veel initiatief toon omtrent zaken die ik buiten de kliniek op / aan moet gaan pakken.
Vanwege bovenstaande ook besproken wat ik nog uit de opname wil halen, en wat het nog als toegevoegde waarde kan bieden. Dit is oa opstart medicatie ad(h)d, dit is vandaag opgestart. Ben benieuwd wat dat met me gaat doen, dit is namelijk de eerste keer dat ik daar medicatie voor krijg.
Ook is mijn einddatum besproken, dit gaat eind oktober zijn. Al met al nog een ruime 2 weken dus. Uiteindelijk zal mijn opname dan zo'n 7 weken duren.
Ook heb ik gisterenavond voor het eerst een meeting bezocht, ik was dit eigenlijk nooit van plan om te doen maar eigenlijk heeft
@dupont door zijn herhaalde berichten hierover in diverse topics hier mij toch dat zetje gegeven.
Ik vond het een bijzondere avond. Gelukkig gaven ze zelf ook al wel aan dat het in het begin wellicht wat sekte achtig aan kan voelen, en dat deed het ook.
Echter denk ik wel dat dit mij in de toekomst houvast kan bieden en ik geloof zeker dat dit van toegevoegde waarde kan zijn voor mijn herstel. Ik ben dan ook van plan dit in ieder geval de komende tijd te blijven doen.
Voor nu wens ik jullie allen een fijne dinsdag! 👋👋❤️