#1
Wanneer er wederzijds respect bestaat tussen 2 (of meer) mensen, die hun mening, en daaraan gekoppeld hun geloof aan die anderen kenbaar maken, is er een goed " gesprek" ofwel discussie mogelijk volgens mij. Dit lukt helaas lang niet altijd!
Dit verder terzijde.
Ándere levensvormen, niet inter planetaire, maar inter dimensionair , dat wordt erg moeilijk om te begrijpen. Tenminste voor mij. 3 dimensies, dat gaat nog, maar gaan we naar een vierde dimensie toe, in sommige wiskundige berekeningen is dit weleens aan de orde, dat gaat mij te ver. Ik kan er geen Visual van maken. Des te meer, omdat ik totaal a wiskundig ben onderlegd, sterker nog ik heb een giga bloedhekel aan wiskunde....algebra was voor mij aanleiding tot het krijgen van nachtmerries die ik heel af en toe nóg een keer beleef omdat ik in die dromen meemaak, dat ik weer een wiskundetentamen moet gaan maken, mubd you..
Wie kent ze nog, die vergelijkingen oplossen, waaruit dan een paraboolgrafiek obtstaat, met een lijn, die 2 raakpunten met die kutparabool hweft, en reken daarcan de coördinaten maar eens even uit...
En dan later in verdere studies die merkwaardige produkten wéér tegenkomen, geen drie maar 12 stuks, en wilt u deze even kunnen toepassen over twee weken, heren...
En toch hebben wij deze ellendige algebra nodig, al helemaal als wij dus in verschillende dimensies de nodige berekeningen willen kunnen maken. Ik heb in deze één grote triomf, en dat is dat ook de aliens, met hun ufo voertuigen zeer waarschijnlijk diezelfde merkwaardige produkten plús parabolen hebben moeten kunnen oplossen en uit hun al of niet aanwezige hoofd met hersenen hebben moeten leren.
Ik lees in dit topic ook, dat bomen " iets weten" en kunnen "doorgeven" aan andere bomen om hen heen, betreffende grazen van beesten aan hun bladeren o.i.d.
Dat gaat mij toch te ver. Want, als bomen iets "weten" dan zouden zij over hersenen moeten beschikken, en ook een soort van een " geheugen".
Ik denk, dat wij allemaal wel inzien, dat daarvoor in de stam, of takken echt geen plaats is.
Alhoewel er mensen zijn, zoals prinses Irene bijvoorbeeld die beweren dat zij met bomen kunnen communiceren.
Dit soort verslaggeving beschouw ik toch echt als tropenkolder.
Ik hoop, dat mijn entiteit , die misschien zal overblijven nadat ik overleden ben, nooit en te nimmer meer wiskundige formules en dergelijke meer zal moeten kunnen oplossen.
Want dit is, echt waar, een trauma voor mij geworden....
Vwb de leerschool, die de aarde voor ons zou moeten, of beter nog: zou kunnen zijn, moet ik vaststellen, dat de hele mensheid er nog altijd in de laatste 2000 jaar zeer zeker, er een gigantische klotenbende van gemaakt heeft en, erger nog, dat steeds heden ten dage stug blijft volhouden.
Aliens, ufo bezoeken, vier dimensionaal, of niet.
Zet de kwelbuis om 20.00 uur maar eens aan....jammer, jammer en nog eens, jammer.
Dit verder terzijde.
Ándere levensvormen, niet inter planetaire, maar inter dimensionair , dat wordt erg moeilijk om te begrijpen. Tenminste voor mij. 3 dimensies, dat gaat nog, maar gaan we naar een vierde dimensie toe, in sommige wiskundige berekeningen is dit weleens aan de orde, dat gaat mij te ver. Ik kan er geen Visual van maken. Des te meer, omdat ik totaal a wiskundig ben onderlegd, sterker nog ik heb een giga bloedhekel aan wiskunde....algebra was voor mij aanleiding tot het krijgen van nachtmerries die ik heel af en toe nóg een keer beleef omdat ik in die dromen meemaak, dat ik weer een wiskundetentamen moet gaan maken, mubd you..
Wie kent ze nog, die vergelijkingen oplossen, waaruit dan een paraboolgrafiek obtstaat, met een lijn, die 2 raakpunten met die kutparabool hweft, en reken daarcan de coördinaten maar eens even uit...
En dan later in verdere studies die merkwaardige produkten wéér tegenkomen, geen drie maar 12 stuks, en wilt u deze even kunnen toepassen over twee weken, heren...
En toch hebben wij deze ellendige algebra nodig, al helemaal als wij dus in verschillende dimensies de nodige berekeningen willen kunnen maken. Ik heb in deze één grote triomf, en dat is dat ook de aliens, met hun ufo voertuigen zeer waarschijnlijk diezelfde merkwaardige produkten plús parabolen hebben moeten kunnen oplossen en uit hun al of niet aanwezige hoofd met hersenen hebben moeten leren.
Ik lees in dit topic ook, dat bomen " iets weten" en kunnen "doorgeven" aan andere bomen om hen heen, betreffende grazen van beesten aan hun bladeren o.i.d.
Dat gaat mij toch te ver. Want, als bomen iets "weten" dan zouden zij over hersenen moeten beschikken, en ook een soort van een " geheugen".
Ik denk, dat wij allemaal wel inzien, dat daarvoor in de stam, of takken echt geen plaats is.
Alhoewel er mensen zijn, zoals prinses Irene bijvoorbeeld die beweren dat zij met bomen kunnen communiceren.
Dit soort verslaggeving beschouw ik toch echt als tropenkolder.
Ik hoop, dat mijn entiteit , die misschien zal overblijven nadat ik overleden ben, nooit en te nimmer meer wiskundige formules en dergelijke meer zal moeten kunnen oplossen.
Want dit is, echt waar, een trauma voor mij geworden....
Vwb de leerschool, die de aarde voor ons zou moeten, of beter nog: zou kunnen zijn, moet ik vaststellen, dat de hele mensheid er nog altijd in de laatste 2000 jaar zeer zeker, er een gigantische klotenbende van gemaakt heeft en, erger nog, dat steeds heden ten dage stug blijft volhouden.
Aliens, ufo bezoeken, vier dimensionaal, of niet.
Zet de kwelbuis om 20.00 uur maar eens aan....jammer, jammer en nog eens, jammer.
