ja, dit snap ik. zoiets moet het zijn. want ik geloof in een tussen-leven en reincarnatie, maar ik wil niet mee reincarneren en ik vraag mij af of ik daar keuze in heb.
Wauw kippenvel wat je hier verteld! Jij bent ook wakker naar mijn idee. Reïncarnatie is inderdaad een programma en een mindcontrol. zelfs na onze overlijden is de mindcontrol aanwezig. Tenzij je vanuit hartsbewustzijn leeft. en wakker bent op het gebied van religie. Maar wel belangrijk om je in religie te hebben verdiept. Wat ik hiermee wil zeggen is wat de achtergrond is van religie, waarom dat in de wereld is gebracht, en hoe religie er voor zorgt dat ze mensen in verdeel en heers krijgen. en zelfreflectie is ook belangrijk. kan confronterend zijn maar het gaat je redden om na je overlijden te ontsnappen van reincarnatie.
Waarom reincarnatie naar mijn idee en wat ik bijna voor de 1000% weet is omdat ik die kennis heb opgedaan vanuit mezelf. ( klinkt arrogant maar dat ben ik totaal niet, wanneer mensen mij kennen in real life weet men van mij dat ik introvert ben en juist een hsp persoonlijkheid heb ) Reincarnatie is een programma om je ziel slavende te houden in deze matrix wereld. onze zielen zijn gevangen gehouden. En we zitten in ons laatste bewustzijnsval. Wanneer deze bewustzijnsval voltooid is word onze ziel LETTERLIJk in een argief gestopt waar wij niet meer bij kunnen. onze ziel is als het ware gevangen. Wat k net al vermelde is het nu belangrijk en essentieel om te ontdekken wie wij daadwerkelijk zijn en om onze DNA weer te activeren! van 2 DNA strengels naar 3 en dat is al een vooruit gang!. NU zou men denken dat wanneer ons DNA voor 100 geactiveerd is dat je gered kan worden. Dat is helaas niet helemaal zo. DNA speelt zich af binnen de MATRIX waarin men zich bevind. De oorspronkeijk matrix lagen waren bedoelt om te kunnen Creëren en te manifiseren te ervaren hoe het is om gebonden te zijn aan tijd. een begin en een einde te leren kennen. Er is een programma waardoor wij niet meer weten wie wij Daarwerkelijk zijn en dat wij scheppende en Creërende wezens zijn. ( denken dat we creërende wezens zijn is niet genoeg maar het ook ervaren en het toelaten in je dagelijks keven ) . Ik wil je de oren niet van de kop af lullen en ik moet nu kappen met typen. Veel mensen gaan dit lezen en zullen mij verklaren als doorgedraaid / psychotisch / schizofreen. Daarom moet ik nu kappen met typen om dit niet te verergen want ik wil nog normaal op deze forum kunnen typen zonder dat mensen een oordeel over mij hebben.
Toen ik net nieuw was op deze Forum ben ik nameijk al snel de diepte in gegaan hoe mijn kijk was op de wereld ( omdat dat toevallig aan bod kwam ) en werd gelijk afgeblaft. Dus dat bewijst hoe onwetend mensen kunnen zijn zonder slechte intentie ś. ) Dat is mk ultra.
Wanneer men verdiept in MK ultra en verdiept in FOLLOW THE MONEY
dan zou men redelijk ver komen in de RABBIT HOLL! Maar nog niet ver genoeg! Maar het zegt wel over hun dat ze in hun onderbewustzijn diep van binnen ( hartsbewustzijn ) opzoek zijn naar de "waarheid" en diep van beten ook weten en erkennen dat er iets niet klopt aan de wereld hoe dat ons is voorgeschoteld en etc. En daar heb ik bewondering en respect voor wanneer men zo ver al kan zijn omdat de rabbit holl al confronterend en eng genoeg kan zijn voor de meeste mensen. Uit reactie gaan ze emotioneel weer terug in de programmering omdat hun brein het niet aankan ( bedoel ik echt niet verkeerd )
Groetjes J0&huA en veel liefde naar iedereen