Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jouw angsten?

Wat zijn jouw angsten?

159 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Ik sluit niet uit dat leven, en daarmee ook DNA, afkomstig kan zijn van buiten de aarde. DNA is echt ongelofelijk complex en bezit de mogelijkheid om zichzelf te reproduceren, van zichzelf de epigenetica (uiting van genen) te wijzigen én zelfs haar eigen genoom aan te passen naar de behoeftes die ontstaan door interne en externe milieu. Het is zeker niet iets om af te doen als een soort biochemische USB stick…
Klik om te vergroten...
Precies daar sla je spijker op de kop.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Flualhamdulillam
Dit gaat over het hartbrein ( hartbewustzijn )
Ik ga later nog ff kijken waar dat te vinden staat over de DNA
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeAreThe99% zei:
Ze willen mensen constant in hun brein houden en zo ver mogelijk van hun hartsbewustzijn weg houden. Er zijn wetenschappers die hebben kunnen vastleggen door bepaalde onderzoeken dat ons fysieke hart een eigen bewustzijn met zich mee draagt.
Klik om te vergroten...
Ah hier had ik nog niets over gelezen, hartbewustzijn. Ik las ooit uit een onderzoek dat het hart mogelijk bioinformatie in de vorm van een elektromagnetisch veld produceert, waarvan als in het goed herinner het magnetisch veld buiten het lichaam kan treden, zoals ook het brein zo’n veld maakt. Maar ik zal eventjes opnieuw het een en ander opzoeken!


WeAreThe99% zei:
Dus wat je daar kan vinden in het collectieve veld zijn eigenlijk alle gedachtes die rondspoken in het collectieve veld. bepaalde verborgen kennissen over religie en hoe het systeem draaiende blijft etc.
Klik om te vergroten...
Aah ja! Het beestje met de vele namen! Unified field, consciousness, oneindige intelligentie en mijn persoonlijke favoriet; het kwantumveld van mogelijkheden 🤣
Ik had hier in boeken al vaak over gelezen en toen pakte het me wel. Alleen in heb een beetje weinig info tot m’n beschikking om voor mezelf te concluderen dat complete gedachtes het lichaam verlaten via een andere route dan spraak, ik denk ook in spraak… Dan zou dat collectieve veld gebaseerd moeten zijn op taal, maar goed niet iedereen spreekt dezelfde taal. Ik kan me vingers niet leggen op hoe die gedachtes van de een (of het veld) op de ander over kunnen gaan.


WeAreThe99% zei:
ga hem later op de dag naar je toe sturen. Wil je dat in een privé bericht of wil je dat openbaar?
Klik om te vergroten...
Don’t worry Ik heb ‘m al 😉 Had je ooit gestuurd al denk ik!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Flualhamdulillam
Zeitgeist docu is langdradige documentaire wat het zeker waard is om af te kijken!! Dit was 1 van mijn eerste docuś die ik keek.

Thrive docu gaat over het leven en universum.


Er zijn nog 2 andere docu ś die ik je wil delen. deze docu s'die hier onder staan is wel next level. Dit gaat over buitenaardse dingen.
Above Majestic ( 2018 ) ,.. Deze docu is niet heel boeiend voor mensen die niet bekend zijn met dit onderwerp
The cosmic secret ( 2019 ) deze docu heb ik zelf wel wat aangehad. Maar is ook niet heel boeiend. Omdat dit best wel extreme onderwerpen zijn die hierin voorkomen net zoals above majestic.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik heb twee stapels gemaakt.

Dit is wetenschap:
elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel
emotionele genetische aspecten,
emotionele patronen, nu en in het verleden
erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).
fysieke lichaam
lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken
mentale energie

Dit is kul:
planetaire invloeden (astrologie)
scheppende krachten
vorige levens
ziel
Dharma (levensmissie)
Karma (levenslessen)
Klik om te vergroten...

"Er zijn geen feiten, alleen maar interpretaties"

Friedrich Nietzsche
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasch zei:
Opgeslokt worden door mijn seksuele lust
Klik om te vergroten...
Reëel gevaar als je niet uitkijkt.

De door lust bezeten geest is een gevaarlijk iets...
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opgeslokt worden door mijn seksuele lust
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trouwens nog een aanvulling op angsten:

één van mijn grootste angsten is ook, dankzij C-PTSD om alles en iedereen op een dag kwijt te raken, als in de zin van. Dat mensen of familie contact/relaties verbreken omdat ik niet “standaard” ben met omgang en triggers heb.
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Reëel gevaar als je niet uitkijkt.

De door lust bezeten geest is een gevaarlijk iets...
Klik om te vergroten...
Ik ben vooral verward en ik snap even niet waarom het ineens de kop op komt steken. Verder ga ik er liever niet op in, maar het voelt in ieder geval fijn dat ik het ergens kwijt kon
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Ik denk dat zo’n gesloten mindset voornamelijk het resultaat is van heel veel mensen die wetenschappelijke onwaarheden verkondigen gemengd met spiritualiteit (en in veel gevallen slaan ze hierin óók de plank mis). Ik heb ook zo lang spiritualiteit geassocieerd met astrologie, mijn moeder die verteld over ‘breatharians’ en energieballen… Het is onterecht, maar ik snap heel goed hoe wetenschap en spiritualiteit in velen hun optiek recht tegenover elkaar staan. Veel mensen die zich openlijk over spiritualiteit uiten presenteren het op zo’n zweverige manier, zo dat het allemaal wel heel onwaarschijnlijk lijkt. Maar dat is spiritualiteit natuurlijk niet, er is niet 1 spiritualiteit ofzo, zo kan je het helemaal niet opdelen.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk hanteer ik een nauwe definitie van spiritualiteit, omdat het me anders te breed, te vaag en te nietszeggend wordt. Spiritualiteit is voor mij het praktiseren van als 'spirit' observeren. Meditatie dus. Niet de geest als filter gebruiken, maar "mindless" (zonder gedachten) en toch lucide/helder zijn (niet weg spacen). Het is daarom dat voor mij persoonlijk wetenschap altijd verwijderd is van spiritualiteit, omdat voor wetenschap per definitie de geest gebruikt moet worden om een objectieve wereld te kunnen observeren en bestuderen. Spiritualiteit is juist object-loos observeren. Althans, voor mij.

Natuurlijk, als je een bredere definitie hanteert, kun je zelfs wetenschap onder spiritualiteit onderbrengen. Je kunt ook beargumenteren dat alles uiteindelijk "spirit" is en daar zou ik het ook mee eens zijn. Maar ik denk dat een nauwe definitie van spiritualiteit duidelijkheid brengt en nuttig/praktisch is.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
Dat is zeker interessant. En dat van die DNA wist ik niet. Hou jij je toevallig ook bezig met ufologie?
Klik om te vergroten...
Jah je mag mij hierover een privé bericht sturen! ik heb informatie voor je! essentiele, dit is geen zweverige dingen maar harde feiten en bewijzen:grin: ik vind het interessant wanneer iemand hier ook in verdiept heeft en dat ik hier informatie over kan verstrekken en delen. Wat je met de informatie doet ligt helemaal aan jezelf. Je bent nergens toe verplicht of om er waarde aan te hechtten.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsychedelicMagic zei:
ja, dit snap ik. zoiets moet het zijn. want ik geloof in een tussen-leven en reincarnatie, maar ik wil niet mee reincarneren en ik vraag mij af of ik daar keuze in heb.
Klik om te vergroten...
Wauw kippenvel wat je hier verteld! Jij bent ook wakker naar mijn idee. Reïncarnatie is inderdaad een programma en een mindcontrol. zelfs na onze overlijden is de mindcontrol aanwezig. Tenzij je vanuit hartsbewustzijn leeft. en wakker bent op het gebied van religie. Maar wel belangrijk om je in religie te hebben verdiept. Wat ik hiermee wil zeggen is wat de achtergrond is van religie, waarom dat in de wereld is gebracht, en hoe religie er voor zorgt dat ze mensen in verdeel en heers krijgen. en zelfreflectie is ook belangrijk. kan confronterend zijn maar het gaat je redden om na je overlijden te ontsnappen van reincarnatie.

Waarom reincarnatie naar mijn idee en wat ik bijna voor de 1000% weet is omdat ik die kennis heb opgedaan vanuit mezelf. ( klinkt arrogant maar dat ben ik totaal niet, wanneer mensen mij kennen in real life weet men van mij dat ik introvert ben en juist een hsp persoonlijkheid heb ) Reincarnatie is een programma om je ziel slavende te houden in deze matrix wereld. onze zielen zijn gevangen gehouden. En we zitten in ons laatste bewustzijnsval. Wanneer deze bewustzijnsval voltooid is word onze ziel LETTERLIJk in een argief gestopt waar wij niet meer bij kunnen. onze ziel is als het ware gevangen. Wat k net al vermelde is het nu belangrijk en essentieel om te ontdekken wie wij daadwerkelijk zijn en om onze DNA weer te activeren! van 2 DNA strengels naar 3 en dat is al een vooruit gang!. NU zou men denken dat wanneer ons DNA voor 100 geactiveerd is dat je gered kan worden. Dat is helaas niet helemaal zo. DNA speelt zich af binnen de MATRIX waarin men zich bevind. De oorspronkeijk matrix lagen waren bedoelt om te kunnen Creëren en te manifiseren te ervaren hoe het is om gebonden te zijn aan tijd. een begin en een einde te leren kennen. Er is een programma waardoor wij niet meer weten wie wij Daarwerkelijk zijn en dat wij scheppende en Creërende wezens zijn. ( denken dat we creërende wezens zijn is niet genoeg maar het ook ervaren en het toelaten in je dagelijks keven ) . Ik wil je de oren niet van de kop af lullen en ik moet nu kappen met typen. Veel mensen gaan dit lezen en zullen mij verklaren als doorgedraaid / psychotisch / schizofreen. Daarom moet ik nu kappen met typen om dit niet te verergen want ik wil nog normaal op deze forum kunnen typen zonder dat mensen een oordeel over mij hebben.

Toen ik net nieuw was op deze Forum ben ik nameijk al snel de diepte in gegaan hoe mijn kijk was op de wereld ( omdat dat toevallig aan bod kwam ) en werd gelijk afgeblaft. Dus dat bewijst hoe onwetend mensen kunnen zijn zonder slechte intentie ś. ) Dat is mk ultra.

Wanneer men verdiept in MK ultra en verdiept in FOLLOW THE MONEY
dan zou men redelijk ver komen in de RABBIT HOLL! Maar nog niet ver genoeg! Maar het zegt wel over hun dat ze in hun onderbewustzijn diep van binnen ( hartsbewustzijn ) opzoek zijn naar de "waarheid" en diep van beten ook weten en erkennen dat er iets niet klopt aan de wereld hoe dat ons is voorgeschoteld en etc. En daar heb ik bewondering en respect voor wanneer men zo ver al kan zijn omdat de rabbit holl al confronterend en eng genoeg kan zijn voor de meeste mensen. Uit reactie gaan ze emotioneel weer terug in de programmering omdat hun brein het niet aankan ( bedoel ik echt niet verkeerd )



Groetjes J0&huA en veel liefde naar iedereen
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dit is allebei niet waar.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je eerlijkheid! Geloof mij. Verdiep je in onafhankelijke wetenschappers die het zwart op wit kunnen onderbouwen. ( met onafhankelijk bedoel ik natuurlijk die niet afhankelijk zijn van bepaalde corporaties beetje nadenken alsjeblieft of misschien niet te veel nadenk jij maar misschien wat meer vanuit je gevoel gaan leven! waardoor je je gekke oogkleppen durft af te zetten tenzij je de keus maakt om onderdeel te blijven van dit satanistische systeem wat Je gaat nekken in deze realiteit maar ook wanneer je overlijd! je bent gewaarschuwd. Dit zegt ik niet omdat ik je de grond in wil boren maar juist met de juiste en liefdevolle intenties omdat ik ook van jou hou als mens en niet als iemand die aan het stockholm syndroom leid,.. jah ook wel maar ik hoop dat je erachter komt dat dit niet de realiteit is wat jou is voorgeschoteld!. Ik gun ieder mens ontwaking! ontwaking bedoel ik niet op een zweverige manier maar op een hoog bewustzijnniveau!! aller liefste groetjes van mij en veel liefd gewenst voor het geval dat te laat is.:cry::kissingheart:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
johndeertrekker zei:
een teleurstelling zijn voor mijn dierbarare
dat vat al mijn angsten wel samen
Klik om te vergroten...
Is dat reëel of ergens op gebaseerd? Als je het wilt delen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tegenwoordig is mijn angst, toen ik uit het legioen kwam, dat ik bijna geen angsten meer heb, dit kan een soort van roekeloosheid veroorzaken.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Tegenwoordig is mijn angst, toen ik uit het legioen kwam, dat ik bijna geen angsten meer heb, dit kan een soort van roekeloosheid veroorzaken.
Klik om te vergroten...
Ja dat herken ik wel. Tijdens mijn vakantie nog met de kids op m'n schouders, over de rand van een ravijn moeten klimmen wegens een boom die op het pad was gevallen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Naar aanleiding van enkele posts eerder in dit topic door anderen hier neergezet:

Angsten? In principe dus
niet meer.
Er zijn wel wat dingen waar ik me idk mee bezig ben, en die tot angst zouden kunnen leiden.
Mss wil er iemand op reageren, dat maakt mij wijzer..

Op sociaal gebied:
Ik kan niemand echt niemand nog zo dichtbij laten komen als mijn eerdere relatie.
Ik laat me nooit meer zo ontzettend kwetsen.
Ik heb dus een soort van angst om weer verliefd te kunnen worden.
Ik wil het niet meer.
Nee. Passé!

Nog iets op sociaal gebied: een gigantisch wantrouwen.
Ik vertrouw niemand meer. Ik vertrouw mezelf al niet eens meer, laat staan een ander....

De facto, dus angst voor alweer een mes in de rug geplant te krijgen.
Een ezel stoot zich in het algemeen, niet tweemaal aan de zelfde steen, nietwaar.
Laten we zeggen, iemand moet nogal wat waardepunten bij mij verdiend hebben, vóórdat er ook maar iets van vertrouwen kan groeien.
Ik heb teveel leergeld betaald.

Nog een x op dat sociale gebied:
Ik kan mij bij mijn weten, bevestigd door anderen, heel goed beheersen.
Maar soms escaleert een situatie bliksemsnel, zoals ooit eens het uitmaken voor "hoer" aangaande wijlen mijn moeder.
Ik blijf wel kalm, toen qua uiterlijk, maar dat is dan schijn, de dader wordt razendsnel bijgewerkt. Ja. Zo gaat dat dan..
In een supermarkt had ik ook eens een situatie waarin er een of andere idioot expres tegen mij aanbonsde.
Vervolgens bonsde hij gestrekt een hele berg opgestapelde soepblikken oid in.
Wijselijk waarschijnlijk bleef hij daartussen liggen...en wie kreeg er een hoop gedoe mee?
Juist ja. Ik, dus
Ik keur dit niet goed. Nee. Maar zo werkt dat.
Men zegt weleens: Aanval is de beste verdediging!

Ik doe geen vlieg kwaad.
Maar een vlieg, die steekt, die wordt platgeslagen!

Ik kan dus stellen, dat vooral " angsten" liggen op sociaal gebied.
Mensenmassa's, ook niet mijn ding, uitgezonderd carnaval ooit....alweer: passé..
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angst om geen normale seksuele relatie te hebben. Twee jaar geleden ontmaagd in een privéhuis en sindsdien nog twee keer langsgeweest. Afgelopen weekend tegen beter weten in nog eens langsgeweest. Ontbreken van daadwerkelijk contact duurt nadien toch zeer . Ik weet dat dat 1. ) Logisch conclusie is met in het achterhoofd verkeerde verwachtingen en 2.) Dat ik nog verder moet werken aan mezelf voordat ik echt contact leg met een vrouw . De daad zelf was (heb nu veel ervaring !) was wel oké, buiten dat ik fysiek nogal opgewonden was, maar mentaal niet. En ja , het hielp niet mee dat deze vrouw slechter Engels sprak dan een willekeurig Fransman op het platteland.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt als een grap en ben er de laatste tijd al een heel stuk minder bang voor, maar mijn grootste angst is, angst!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Tegenwoordig is mijn angst, toen ik uit het legioen kwam, dat ik bijna geen angsten meer heb, dit kan een soort van roekeloosheid veroorzaken.
Klik om te vergroten...
Wie geen angst kent kan ook nooit dapper zijn :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."