You serious?
Corruptie in de overheid is van alle tijden. Dit is de rot op dat vlak. Een overheid die liegt en bedriegt en hier zelfs schaamteloos mee kan doorgaan. Wat hebben we dan nog meer? Een media waarin geen kritisch geluid meer wordt gegeven tegen die overheid. Een onderwijs dat aangetast is door 'woke' ideologie.
Nee dat kwam er verkeerd uit.
Ik geloof ook dat de verkiezingen in Nederland doorgestoken kaart is.
Ik riep dat jaren en iedereen verklaarde me voor gek.
Maar na alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd beginnen mensen in te zien dat er iets niet klopt.
Rutte behoord wel tot een van de meest gehaten personen van Nederland.
De vorige verkiezingen had hij al nooit kunnen winnen laat staan de laatste.
Uiteindelijk zijn we nog steeds onderdanen van koningshuis.
Of wel de Bildeberggroep en de Royal Dutch Shell.
Rutte heeft geen moer te zeggen maar voert gewoon de plannen uit die werldwijd zijn uitgevoerd en zijn opgedragen vanuit de Bildeberg organisatie, hij vangt gewoon alle klappen op.
Daarom laten ze hem zitten.
Ik was 15 jaar geleden al op de hoogte van de NWO (wat nu de great reset word genoemd)
Contant geld in het openbaar vervoer is weg, pinautomaten zijn voor het grootste gedeelte al weg. En ik las dat ze bezig zijn dat wanneer je contant geld pint dat het je geld gaat kosten.
2030 moetenndeze plannen en nog vele andere doorgevoerd zijn.
50% van de horeca is failliet gegaan afgelopen jaar dus daar zijnnze al vanaf.
Er staat ons wat te qachtennde komende 9 jaar.
Dit was nog maar het begin..