Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil belachelijke dingen zien.

Ik wil belachelijke dingen zien.

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me voorstellen dat de hallucinerende werking van MD(M)A gecombineerd met LSD behoorlijk hard moet zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rook een DMT joint tijdens een flinke lsd trip...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ondertussen redelijk wat ervaring met LSD. Vele van mijn trips waren ongeveer 100 mics, een paar keer 50 mics en een keertje 200 mics. De 200 mics waren op een avond maar ze overlapten elkaar niet doordat de 2e zegel om een of andere reden pas heel laat in sloeg.

Ik zie altijd wel leuke dingen, regenboogjes, patronen maar ik wil wel eens echt ronduit belachelijke dingen zien. Dat ik bijvoorbeeld een heel wezen/persoon hallucineer, albert hoffman op de fiets ofzo. Draken die uit de grond komen, tornados, apen, gebouwen die afbranden, zombies en noem maar op.

Moet ik gewoon de dosis verhogen of eventueel 200 mics tegelijk nemen of kan ik beter overstappen naar zwaarder hallucinerend spul?

Ik wacht met smart op antwoord.

Hans.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zal je toch nooit kunnen bereiken met een veilige dosis lsd?
Ik denk dat jij opzoek bent naar Devils Weed.
Iets wat ik je niet aanraad :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat jij hetzelfde probleem hebt als mij...ik wil ook graag dingen zien die er niet zijn, echt hallucineren dus. Geen vervormingen of verkleuringen, maar echt roze olifanten in de keuken ofzo. Maar ik heb geleerd dat dat gewoonweg niet zal gebeuren. Sommige mensen zien dingen, anderen niet. Mijn vrouw bijvoorbeeld, ziet al de gekste dingen met een XTc pil op.Ze ziet echt dingen die er niet zijn, en maakt hele avonturen mee...Ik ben stikjaloers op haar, maar weet inmiddels dat dat voor mij niet is weggelegd. Ook niet met grotere hoeveelheden LSD. Jammer, maar helaas.

DMT zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is toch weer anders, met je ogen dicht...

Hemi
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
Rook een DMT joint tijdens een flinke lsd trip...
Klik om te vergroten...
Daar ben ik zeer benieuwd naar en ga dat zeker binnenkort een keer proberen. Hoeveel is dan aan te raden om in het jointje te doen? En hoe komt het aan? Zie je dan gewoon eventjes die prachtige motieven? Moet je de dmt over de gehele joint verspreiden, of alleen aan het begin, of.. ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je echt dingen wil zien die er helemaal niet zijn moet je het denk ik in de delerium hoek van drugs zoeken, met LSD zal het alleen sterker en sterker vervormen, maar dingen zoals jij ze wil zien.. dat zie je niet met LSD, alles wat je op LSD ziet zal de neonkleuren, de patronen, dat half abstracte houden. Ik heb wel gezichten gezien, bomen die menselijke bewegingen maakten en dan soort dingen maar altijd met zo'n LSD-uiterlijk. Ik denk dat je voor échte, échte hallucinaties delerium middelen nodig hebt.. en die zijn zeer gevaralijk dus dat raad ik zeker af.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gekste wat ik ooit in LSD CEV's gezien heb was een of ander high-tech iets, het leek me op een soort van video presentatie hoe een vliegtuigmotor van binnen werkt ofzo, alleen het was geen vliegtuigmotor, maar iets wat ik niet kon thuisbrengen. Ik ging proberen het thuis te brengen, dacht aan dingen die ik ken en dan gaat het mee veranderen en komen die dingen erin terug :)

Het gekste wat ik met open ogen heb gezien was iemands gezicht dat veranderde als in een film special effect waar ze iemand ineens 100 jaar ouder laten worden ofzo.

De meest byzondere totaal ervaring die ik op lsd heb gehad was toen ik in een dixi zat. Er was een rode gloed om me heen en ik voelde me beschermd als een babytje in een baarmoeder. Ik denk nu dus te weten hoe ongeboren babytjes zich voelen :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
DMT .. is het voor je Aliens alles wat je je niet kan voorstellen..

heftig.. vaag intens ..

kan super leuk lachen lekker zijn
maar ook heel eng
of juist heel emotionneel intens..

Succes.

of gewoon 4000mics..
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
je verwachting van haalbaar effect is onjuist.

hallucineren is geen dingen zien die er niet zijn.
delerium is dingen zien die er niet zijn.


van lsd krijg je geen delerium.. als je je best doet, van alcohol wel :wink:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geef mij net nog een pilletje XTC en ik space hem totaal de pan uit. Ook visueel. Mensen die er niet zijn, totaal wazige gedachtes in m'n hoofd, overal flessen wijn die verdwijnen en naar voren schieten. Een bakje hawaiaanse paddo's na enkele biertjes en joints zorgt er ook voor dat ik duidelijk dingen waarneem die geen vervormingen meer zijn. Schimmen die door m'n kamer schieten, mannetjes met rode ogen die ik rond zie rennen, etc.

Het zou ook kunnen dat je tot de 'minder-visueel-trippende' mensen hoort. Een vriend van mij heeft dat ook. En euh ja, dat is nogal jammer. Maar DMT zou dan toch echt de truc moeten doen lijkt me.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer eens een dubbele portie Hawaiaanse paddo's. Dit is wat voor effect het bij mij had :
- de parketvloer veranderde in een kronkelende pels
- Ik zat op de grond en dacht echt dat ik een kikker was
- Heb me zo al eens als een stoel gevoeld
- De maan is geen maan , maar een kijkgat waardoor ik 3 gezichten naar beneden zag gluren
- het beeldscherm van de tv was opgebouwd uit allemaal smileys
.....
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shroomfan zei:
Probeer eens een dubbele portie Hawaiaanse paddo's. Dit is wat voor effect het bij mij had :
- de parketvloer veranderde in een kronkelende pels
- Ik zat op de grond en dacht echt dat ik een kikker was
- Heb me zo al eens als een stoel gevoeld
- De maan is geen maan , maar een kijkgat waardoor ik 3 gezichten naar beneden zag gluren
- het beeldscherm van de tv was opgebouwd uit allemaal smileys
.....
Klik om te vergroten...
maar dan nogsteeds.. meneer wil reuzenkabouters zien rondlopen en dergelijke..
en dat bestaat gewoon niet op hallucinogenen.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDA kan ik niet krijgen, gelukkig heeft mijn lichaam hier een maniertje voor. Zou een candyflip met een hoge (hallucinerende) dosis kristallen me flink laten hallucineren?

Ik hoef geen delirium, lijkt me nou echt een van de meest waardeloze trips, ik denk dat ik dan alleen maar heel bang wordt.

Nadat ik dit topic had gemaakt heb ik me opeens bedacht dat ik wel eens politie auto's heb gehallucineerd die er niet waren. Niet 1 of 2 maar de hele weg lang naar huis op de fiets (zo'n 4 km.). Betekent dit dat ik een aanleg heb voor dingen hallucineren? Ik meen ook wel eens gelezen te hebben dat Delirium (de DF'er) een vuurdraakje in zijn tuin zag dansen. Het is dus niet onmogelijk.

Ook merk ik dat mijn CEV's soms de meest random plaatjes zijn, iets wat mijn hersenen dus totaal verzinnen. Kan me niet voorstellen dat als ik mezelf als wielrenner op de fiets zie zitten dat het een vervorming van de binnenkant van mijn ooglid is.

Volgende keer dat ik ga trippen voer ik de dosis flink op, dat is dus 200 mics en na 4-5 uur 200 mg mdma erbij. Als ik dan geen bizarre dingen ga zien moet ik maar eens gaan kijken naar DMT en salvia. Delirianten staan op het moment niet op mijn lijstje.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb eens een avondje vet gehallicuneerd van een of andere mdma kristal, de avond zelf was een beetje raar, niet echt top maar de hallicunaties waren wel indrukwekkend en écht, ik zag mensen die er zijn, ik zag een reus van 2 meter, ik zag een tijger voor mijn neus, ik zag een bol voorbijzweven met cellen in die aan het vermenigvuldigen waren, ik zag zeemeerminnen uit rook komen, ik zag nog meer mensen.
dan even naar de wolken kijken, ik dacht tzou wa grappig zijn moest hij beginnen praten, en jawel hoor... nadeel van de avond was de extreme vaagheid, kzet me in de zetel om wat naar muziek te luisteren, sluit mn ogen, kwil van lied veranderen, dus ik open mijn ogen en zit voor mn pc, ik open itunes maar het lukt maar niet om van lied te veranderen, tot ik echt mijn ogen opendeed...
het is tijd om naar huis te gaan, onder de baan zie ik hier en daar mensen, best nog akelig maar ik wist wel dat het nep was.

later op de avond:
ineens schiet ik wakker, ik lig op straat, hoe laat is het? hoe lang lig ik hier al? ben een beetje in paniek, wil naar huis. dan open ik echt mijn ogen en lig veilig in mn bedje

dag later ging ik naar een feestje, nadat ik een joint had geroken keek ik rond mij en iedereen leek op iemand die ik kende, mijn hersenen associeerden iedereen met iemand die ik kende die er het meest op leek, zeer raar.

dat leek mij toch niet zo een gezonde avond :tongueout:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van spacen met pillen wel eens leipe dingen gezien, maar 't is toch anders... Wel eens tijdens een trip dat ik zei: "wij met z'n vijven", terwijl we maar met vier man waren, ik voelde een vijfde entiteit. Echt andere dingen gezien met LSD heb ik niet..... Zou ik ook niet ambiëren.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik Roemenië zat op een goafestival en een grammetje MDA bijhad heb ik van +- 0,1g het volgende gezien:
-Een brug over de rivier waar ik bijna instuikte
-M'n vriendin vlak voor m'n neus terwijl ze in de tent zat
-Afval (dozen, blikken en een stoel) in het midden van een zandweg terwijl het er 2 minuten ervoor niet stond
Om half 9 's ochtend hopen feestende mensen om mee heen terwijl, zo bleek achteraf, we maar met een paar waren.
...

Ook heb ik wel een paar keer onder +600mg MDMA (maar dan zit je echt al zo ver heen) wel eens een hond,fluo netkousen op een rijtje, een dambord over iemand's gezicht,... gezien

Het komt erop neer dat ik me om de 20 minuten een kriek lachtte om al die dingen.

Dusssss, ofwel veel MDMA pakke ofwel op zoek gaan naar MDA

EDIT: ooh en het vetste ooit was wel dat ik op een feestje IEDEREEN met een dierenmasker op z'n gezicht zag dat perfect meebewoog met hun bewegingen. Ofwel een 3D-masker, ofwel zo'n opgeschilderd dierengezicht. Ja zo'n hallucinaties kan ik me onder DMT ook niet voorstellen hoor
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
het kan wel, ik heb een keer een soort magere hein gehallucineerd die recht voor me stond ene me recht aankeek en allemaal andere demons...
dat was met 2 mayas tegelijk, de mayas waren getest op 175 mics...
350 mics dus, en flink wat jointjes, sfeerlicht, en wat kaarsen aan.
wierook werkt ook goed, want de rook ervan blijft lang hangen en in de rook kan je vaak de gekste dingen zien die dan ook daadwerkelijk realiteit ijken te zijn...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
dirtbag zei:
het kan wel, ik heb een keer een soort magere hein gehallucineerd die recht voor me stond ene me recht aankeek en allemaal andere demons...
dat was met 2 mayas tegelijk, de mayas waren getest op 175 mics...
350 mics dus, en flink wat jointjes, sfeerlicht, en wat kaarsen aan.
wierook werkt ook goed, want de rook ervan blijft lang hangen en in de rook kan je vaak de gekste dingen zien die dan ook daadwerkelijk realiteit ijken te zijn...
Klik om te vergroten...

Dat is echt wel een van de vetste hallucinaties die ik me kan voorstellen. Was je flink geschrokken of niet? Ik zou niet meer bijkomen als ik dat zou zien :tongueout:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt op 2 shivas.
Het was helaas nog erg goed relativeerbaar, maar wel apart om een schouwspel te zien op de muren van je kamer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."