Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lambik zei: hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs? ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was! was echt om te lachen! tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd. wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was! k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen! Klik om te vergroten... je moet wel opletten dat veel syntetische drugs ook psychisch zijn dus bij sommige drugs moet je ook wel faken om het gevoel te evrsterken en dan komt de rest vanzelf wel"
"meestal uit een 5je 2 en uit een tientje 3/4 ligt er ook maar net aan hoeveel wiet ik heb. als ik voor 30 euro heb dan zijn de jointjes meestal met 1 gram gevuld"
"thanks for this topic! net geprobeerd op explosion (liquid Mdma) was echt heerlijk!"
"ga candy flippen"
"Zeker weten Shpongle als mensen dat luisteren prijs ik ze echt naar een andere dimensie"
"Johannes de Tripper zei: Spinvis Ik hou van die muziek... ik vind het bijna trippende muziek, ik vraag me dan ook af of hij het onder invloed gemaakt heeft. www.3voor12.nl <-- veel muziek te vinden. Klik om te vergroten... ik ken spinvis hij woont bij mij achter heb jnu ook t-shirt van hem aan. van wat ik weet doet hiij wel wiet en hasj maar niet echt harddrugs."
"wat ik ook kan aanraden is een band die nog neit echt heel bekend is: at the close of every day ik ga naar concert van hun in de zomer. het is vooral chill als je lsd of lsa zaden op heb en ik kan me eigen muziek aan raden ik zal binnenkort wat op forum zetten"
"Kratom en trip-E, alleen beetje jammer dat het ana het uitwerken is"
"hbe een keer één van 30 cedntimeter in me eentje op zat 6 gram amnesia in van de sarasani"