Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil belachelijke dingen zien.

Ik wil belachelijke dingen zien.

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDA kan ik niet krijgen, gelukkig heeft mijn lichaam hier een maniertje voor. Zou een candyflip met een hoge (hallucinerende) dosis kristallen me flink laten hallucineren?

Ik hoef geen delirium, lijkt me nou echt een van de meest waardeloze trips, ik denk dat ik dan alleen maar heel bang wordt.

Nadat ik dit topic had gemaakt heb ik me opeens bedacht dat ik wel eens politie auto's heb gehallucineerd die er niet waren. Niet 1 of 2 maar de hele weg lang naar huis op de fiets (zo'n 4 km.). Betekent dit dat ik een aanleg heb voor dingen hallucineren? Ik meen ook wel eens gelezen te hebben dat Delirium (de DF'er) een vuurdraakje in zijn tuin zag dansen. Het is dus niet onmogelijk.

Ook merk ik dat mijn CEV's soms de meest random plaatjes zijn, iets wat mijn hersenen dus totaal verzinnen. Kan me niet voorstellen dat als ik mezelf als wielrenner op de fiets zie zitten dat het een vervorming van de binnenkant van mijn ooglid is.

Volgende keer dat ik ga trippen voer ik de dosis flink op, dat is dus 200 mics en na 4-5 uur 200 mg mdma erbij. Als ik dan geen bizarre dingen ga zien moet ik maar eens gaan kijken naar DMT en salvia. Delirianten staan op het moment niet op mijn lijstje.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb eens een avondje vet gehallicuneerd van een of andere mdma kristal, de avond zelf was een beetje raar, niet echt top maar de hallicunaties waren wel indrukwekkend en écht, ik zag mensen die er zijn, ik zag een reus van 2 meter, ik zag een tijger voor mijn neus, ik zag een bol voorbijzweven met cellen in die aan het vermenigvuldigen waren, ik zag zeemeerminnen uit rook komen, ik zag nog meer mensen.
dan even naar de wolken kijken, ik dacht tzou wa grappig zijn moest hij beginnen praten, en jawel hoor... nadeel van de avond was de extreme vaagheid, kzet me in de zetel om wat naar muziek te luisteren, sluit mn ogen, kwil van lied veranderen, dus ik open mijn ogen en zit voor mn pc, ik open itunes maar het lukt maar niet om van lied te veranderen, tot ik echt mijn ogen opendeed...
het is tijd om naar huis te gaan, onder de baan zie ik hier en daar mensen, best nog akelig maar ik wist wel dat het nep was.

later op de avond:
ineens schiet ik wakker, ik lig op straat, hoe laat is het? hoe lang lig ik hier al? ben een beetje in paniek, wil naar huis. dan open ik echt mijn ogen en lig veilig in mn bedje

dag later ging ik naar een feestje, nadat ik een joint had geroken keek ik rond mij en iedereen leek op iemand die ik kende, mijn hersenen associeerden iedereen met iemand die ik kende die er het meest op leek, zeer raar.

dat leek mij toch niet zo een gezonde avond :tongueout:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van spacen met pillen wel eens leipe dingen gezien, maar 't is toch anders... Wel eens tijdens een trip dat ik zei: "wij met z'n vijven", terwijl we maar met vier man waren, ik voelde een vijfde entiteit. Echt andere dingen gezien met LSD heb ik niet..... Zou ik ook niet ambiëren.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik Roemenië zat op een goafestival en een grammetje MDA bijhad heb ik van +- 0,1g het volgende gezien:
-Een brug over de rivier waar ik bijna instuikte
-M'n vriendin vlak voor m'n neus terwijl ze in de tent zat
-Afval (dozen, blikken en een stoel) in het midden van een zandweg terwijl het er 2 minuten ervoor niet stond
Om half 9 's ochtend hopen feestende mensen om mee heen terwijl, zo bleek achteraf, we maar met een paar waren.
...

Ook heb ik wel een paar keer onder +600mg MDMA (maar dan zit je echt al zo ver heen) wel eens een hond,fluo netkousen op een rijtje, een dambord over iemand's gezicht,... gezien

Het komt erop neer dat ik me om de 20 minuten een kriek lachtte om al die dingen.

Dusssss, ofwel veel MDMA pakke ofwel op zoek gaan naar MDA

EDIT: ooh en het vetste ooit was wel dat ik op een feestje IEDEREEN met een dierenmasker op z'n gezicht zag dat perfect meebewoog met hun bewegingen. Ofwel een 3D-masker, ofwel zo'n opgeschilderd dierengezicht. Ja zo'n hallucinaties kan ik me onder DMT ook niet voorstellen hoor
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
het kan wel, ik heb een keer een soort magere hein gehallucineerd die recht voor me stond ene me recht aankeek en allemaal andere demons...
dat was met 2 mayas tegelijk, de mayas waren getest op 175 mics...
350 mics dus, en flink wat jointjes, sfeerlicht, en wat kaarsen aan.
wierook werkt ook goed, want de rook ervan blijft lang hangen en in de rook kan je vaak de gekste dingen zien die dan ook daadwerkelijk realiteit ijken te zijn...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
dirtbag zei:
het kan wel, ik heb een keer een soort magere hein gehallucineerd die recht voor me stond ene me recht aankeek en allemaal andere demons...
dat was met 2 mayas tegelijk, de mayas waren getest op 175 mics...
350 mics dus, en flink wat jointjes, sfeerlicht, en wat kaarsen aan.
wierook werkt ook goed, want de rook ervan blijft lang hangen en in de rook kan je vaak de gekste dingen zien die dan ook daadwerkelijk realiteit ijken te zijn...
Klik om te vergroten...

Dat is echt wel een van de vetste hallucinaties die ik me kan voorstellen. Was je flink geschrokken of niet? Ik zou niet meer bijkomen als ik dat zou zien :tongueout:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hans zei:
dirtbag zei:
het kan wel, ik heb een keer een soort magere hein gehallucineerd die recht voor me stond ene me recht aankeek en allemaal andere demons...
dat was met 2 mayas tegelijk, de mayas waren getest op 175 mics...
350 mics dus, en flink wat jointjes, sfeerlicht, en wat kaarsen aan.
wierook werkt ook goed, want de rook ervan blijft lang hangen en in de rook kan je vaak de gekste dingen zien die dan ook daadwerkelijk realiteit ijken te zijn...
Klik om te vergroten...

Dat is echt wel een van de vetste hallucinaties die ik me kan voorstellen. Was je flink geschrokken of niet? Ik zou niet meer bijkomen als ik dat zou zien :tongueout:
Klik om te vergroten...

ja ik schrok er wel effe flink van, maar toen realiseerde ik me dat ik nog aan het trippen was, toen ging het wel weer :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Datura, PCP, Amanita..

zo neit .. gewoon veel iets anders..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Dumpy zei:
Rook een DMT joint tijdens een flinke lsd trip...
Klik om te vergroten...
Daar ben ik zeer benieuwd naar en ga dat zeker binnenkort een keer proberen. Hoeveel is dan aan te raden om in het jointje te doen? En hoe komt het aan? Zie je dan gewoon eventjes die prachtige motieven? Moet je de dmt over de gehele joint verspreiden, of alleen aan het begin, of.. ?
Klik om te vergroten...

Als je het in je eentje gaat roken zou ik het meeste vooraan doen. Wij deden het meestal met z'n twee-en en dan gewoon 100 mg in een joint.
Ik vind het nuchter niet echt de moeite waard, maar als je al tript is het echt heel vet. De visuals van de DMT wereld smelten samen met je 'normale' visuals waarop je tript.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
Als je het in je eentje gaat roken zou ik het meeste vooraan doen. Wij deden het meestal met z'n twee-en en dan gewoon 100 mg in een joint.
Ik vind het nuchter niet echt de moeite waard, maar als je al tript is het echt heel vet. De visuals van de DMT wereld smelten samen met je 'normale' visuals waarop je tript.
Klik om te vergroten...
Zijn de visuals dan net zo hardcore als wanneer je zeg maar weer terug op aarde land na op een andere planeet te zijn geweest? Ik weet het, dat klinkt heel stom, maar ik weet niet hoe ik het anders kan vragen :þ
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rook een DMT joint tijdens een flinke lsd trip...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ondertussen redelijk wat ervaring met LSD. Vele van mijn trips waren ongeveer 100 mics, een paar keer 50 mics en een keertje 200 mics. De 200 mics waren op een avond maar ze overlapten elkaar niet doordat de 2e zegel om een of andere reden pas heel laat in sloeg.

Ik zie altijd wel leuke dingen, regenboogjes, patronen maar ik wil wel eens echt ronduit belachelijke dingen zien. Dat ik bijvoorbeeld een heel wezen/persoon hallucineer, albert hoffman op de fiets ofzo. Draken die uit de grond komen, tornados, apen, gebouwen die afbranden, zombies en noem maar op.

Moet ik gewoon de dosis verhogen of eventueel 200 mics tegelijk nemen of kan ik beter overstappen naar zwaarder hallucinerend spul?

Ik wacht met smart op antwoord.

Hans.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
11 pillen (130mg stuk), 1 lijn speed, 2 zegels, halve fles tequila, laat je gekke dingen zien

3nachten wakker op de speed, en dan 2 zegels, laat je gekke dingen zien

(ervarings gebonden, niet ik, maar een bekende)

- beter rook je DMT, dan zie je wel gekke dingen?
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh en, een vriendin van mij heeft roze draakjes voorbij zien vliegen van 2 porties truffels en 300 mg mdma.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
neem een gram mdma over een avond en je gaat echt wel gekke dingen zien hoor :wink:
persoonlijk combineer ik het graag met ketamine en wiet dan word je er helemaal vaag van.. en je gaat er hard van halucineren.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
underworld zei:
neem een gram mdma over een avond en je gaat echt wel gekke dingen zien hoor :wink:
persoonlijk combineer ik het graag met ketamine en wiet dan word je er helemaal vaag van.. en je gaat er hard van halucineren.
Klik om te vergroten...

Begin jij nou ook al. Hoe kan je nou pas gekke dingen zien vanaf een gram :confused:
Op 150mg zie ik al rare dingen. Op 250mg zie ik mensen die er niet zijn tijgers etc. en alles daarboven zie ik gewoon mensen die uit elkaar knallen als je ze wil aanraken, draken etc..
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
serieus van dat beetje al :)
moet ik zeker eens beslist meer gaan gebruiken, heb het eenmaal gedaan en voelde er niet zoveel van, maar zoals ik er nu over lees wil ik het weer eens gaan gebruiken.
hou er gewoon van om dingen te zien die er niet zijn :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
underworld zei:
neem een gram mdma over een avond en je gaat echt wel gekke dingen zien hoor :wink:
persoonlijk combineer ik het graag met ketamine en wiet dan word je er helemaal vaag van.. en je gaat er hard van halucineren.
Klik om te vergroten...

Begin jij nou ook al. Hoe kan je nou pas gekke dingen zien vanaf een gram :confused:
Op 150mg zie ik al rare dingen. Op 250mg zie ik mensen die er niet zijn tijgers etc. en alles daarboven zie ik gewoon mensen die uit elkaar knallen als je ze wil aanraken, draken etc..
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je 25 ben dan spreek ik je nog wel eens :beer:

Toen ik een jaar of 16 was hallucineerde ik ook als een gek, zag mensen die er niet waren, schaduwen die totaal spaced en sureal waren overal, hoofden die uit elkaar vielen, iedereen met brillen op. Vaak was 2,5 pilletje al genoeg. Nu krijg ik dat van 6 pillen niet eens meer, dan zit ik op mijn plateau en kan bij eten wat ik wil dan krijg ik alleen gehoorshallucinaties oftewel stemmen in mijn hoofd :P ...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waar slaat dat op?

beter doe je DMT hans!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."