#1
MDA kan ik niet krijgen, gelukkig heeft mijn lichaam hier een maniertje voor. Zou een candyflip met een hoge (hallucinerende) dosis kristallen me flink laten hallucineren?
Ik hoef geen delirium, lijkt me nou echt een van de meest waardeloze trips, ik denk dat ik dan alleen maar heel bang wordt.
Nadat ik dit topic had gemaakt heb ik me opeens bedacht dat ik wel eens politie auto's heb gehallucineerd die er niet waren. Niet 1 of 2 maar de hele weg lang naar huis op de fiets (zo'n 4 km.). Betekent dit dat ik een aanleg heb voor dingen hallucineren? Ik meen ook wel eens gelezen te hebben dat Delirium (de DF'er) een vuurdraakje in zijn tuin zag dansen. Het is dus niet onmogelijk.
Ook merk ik dat mijn CEV's soms de meest random plaatjes zijn, iets wat mijn hersenen dus totaal verzinnen. Kan me niet voorstellen dat als ik mezelf als wielrenner op de fiets zie zitten dat het een vervorming van de binnenkant van mijn ooglid is.
Volgende keer dat ik ga trippen voer ik de dosis flink op, dat is dus 200 mics en na 4-5 uur 200 mg mdma erbij. Als ik dan geen bizarre dingen ga zien moet ik maar eens gaan kijken naar DMT en salvia. Delirianten staan op het moment niet op mijn lijstje.
Ik hoef geen delirium, lijkt me nou echt een van de meest waardeloze trips, ik denk dat ik dan alleen maar heel bang wordt.
Nadat ik dit topic had gemaakt heb ik me opeens bedacht dat ik wel eens politie auto's heb gehallucineerd die er niet waren. Niet 1 of 2 maar de hele weg lang naar huis op de fiets (zo'n 4 km.). Betekent dit dat ik een aanleg heb voor dingen hallucineren? Ik meen ook wel eens gelezen te hebben dat Delirium (de DF'er) een vuurdraakje in zijn tuin zag dansen. Het is dus niet onmogelijk.
Ook merk ik dat mijn CEV's soms de meest random plaatjes zijn, iets wat mijn hersenen dus totaal verzinnen. Kan me niet voorstellen dat als ik mezelf als wielrenner op de fiets zie zitten dat het een vervorming van de binnenkant van mijn ooglid is.
Volgende keer dat ik ga trippen voer ik de dosis flink op, dat is dus 200 mics en na 4-5 uur 200 mg mdma erbij. Als ik dan geen bizarre dingen ga zien moet ik maar eens gaan kijken naar DMT en salvia. Delirianten staan op het moment niet op mijn lijstje.