Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er komt iemand aan terwijl je een joint aan het roken bent, en ipv het verbergen neem ik een hijs.. Als er xtc in het spel is vergeet ik altijd dat ik joint aan het draaien ben, dus uiteindelijk neemt iemand anders het over. En een joint roken is daarna ook net zo'n probleem. De theorieen die je bedenkt als je stoned bent zijn soms best wel interessant. Maar meestal als ik ergens langer over nadenk wordt het vervormd en gaat het uiteindelijk helemaal nergens meer over."
"Toch heb ik liever een maagzweer dan incontinentie... En anders blijft alleen spuiten over, véél beter voor je lichaam"
"zodat je over een tijdje beter een luier kan dragen?"
"Na al zes weken geen speed meer te hebben gehad nog steeds weinig eetlust, wat soms ontaard in een lichte misselijkheid (niet ondraaglijk, wel onaangenaam). Zijn dat symptomen?"
"Ik heb et overleefd! Heb ik dus eindelijk een dag dat ik niet meer met me bek trek (nuchter zou je et niet kunnen noemen..) moet ik drie kwartier me kaken op elkaar houden. Nahja, gister had ik er minder moeite mee. Maar de verdoving was iig sterk genoeg, en de behandeling bleek niet zo lang te duren"
"Ik heb afgelopen weekend voor het eerst speed gebruikt, in combinatie met xtc (en natuurlijk wiet). Ongeveer 5 uur na laatste pil en ongeveer 6 uur na laatste lijn begon ik met lichte hallucinaties (paarse glijdende vlekken op de muur, vliegende muggetjes op behang, vriendin had groen haar, stemmen die ik net niet kon verstaan, schimmen van mensen die ik dan ook net niet kon zien, bewegende tegels) die voortduurden tot ik tegen negen uur savonds op bed ging. Kan dit komen door speed? xtc had ik namelijk ook al eerder gehad en daar ben ik beide keren niet van gaan hallucineren. (Hoewel ik het ook vreemd zou vinden als het van speed zou komen). Het was wel te chill En kan je ook makkelijk een overdosis krijgen van deze combinatie?"
"Je kan ook 2 gram speed, zo'n 6 pillen, alcohol, wiet en een beetje coke gebruiken, en (iig de laatste nacht) niet slapen. Wanneer ik na zo'n weekend op bed ga liggen zie ik alles wat ik wil zien, in posters, flaggen, muren en tekeningen. Bijvoorbeeld een jongetje rijdend op een ijsbeer, gewone rondjes die ineens allemaal als spiralen met elkaar verbonden zijn, dansende wezens, sterren die om elkaar heen draaien en vormen maken, ... Terwijl ik onder invloed van LSD alleen maar de meest beperkte vervormingen zie."
"Ik heb het begrepen jongen Ik hoopte alleen dat et er heftiger van werd wist ik veel Maar dankjewel allemaal"
"of meisje pardon"
"maar als je geen speed meer gebruikt zal het toch niet erger worden dan dit? En gaat het niet vanzelf weer over?"