Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil belachelijke dingen zien.

Ik wil belachelijke dingen zien.

74 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gekste wat ik ooit in LSD CEV's gezien heb was een of ander high-tech iets, het leek me op een soort van video presentatie hoe een vliegtuigmotor van binnen werkt ofzo, alleen het was geen vliegtuigmotor, maar iets wat ik niet kon thuisbrengen. Ik ging proberen het thuis te brengen, dacht aan dingen die ik ken en dan gaat het mee veranderen en komen die dingen erin terug :)

Het gekste wat ik met open ogen heb gezien was iemands gezicht dat veranderde als in een film special effect waar ze iemand ineens 100 jaar ouder laten worden ofzo.

De meest byzondere totaal ervaring die ik op lsd heb gehad was toen ik in een dixi zat. Er was een rode gloed om me heen en ik voelde me beschermd als een babytje in een baarmoeder. Ik denk nu dus te weten hoe ongeboren babytjes zich voelen :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT .. is het voor je Aliens alles wat je je niet kan voorstellen..

heftig.. vaag intens ..

kan super leuk lachen lekker zijn
maar ook heel eng
of juist heel emotionneel intens..

Succes.

of gewoon 4000mics..
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
je verwachting van haalbaar effect is onjuist.

hallucineren is geen dingen zien die er niet zijn.
delerium is dingen zien die er niet zijn.


van lsd krijg je geen delerium.. als je je best doet, van alcohol wel :wink:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geef mij net nog een pilletje XTC en ik space hem totaal de pan uit. Ook visueel. Mensen die er niet zijn, totaal wazige gedachtes in m'n hoofd, overal flessen wijn die verdwijnen en naar voren schieten. Een bakje hawaiaanse paddo's na enkele biertjes en joints zorgt er ook voor dat ik duidelijk dingen waarneem die geen vervormingen meer zijn. Schimmen die door m'n kamer schieten, mannetjes met rode ogen die ik rond zie rennen, etc.

Het zou ook kunnen dat je tot de 'minder-visueel-trippende' mensen hoort. Een vriend van mij heeft dat ook. En euh ja, dat is nogal jammer. Maar DMT zou dan toch echt de truc moeten doen lijkt me.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer eens een dubbele portie Hawaiaanse paddo's. Dit is wat voor effect het bij mij had :
- de parketvloer veranderde in een kronkelende pels
- Ik zat op de grond en dacht echt dat ik een kikker was
- Heb me zo al eens als een stoel gevoeld
- De maan is geen maan , maar een kijkgat waardoor ik 3 gezichten naar beneden zag gluren
- het beeldscherm van de tv was opgebouwd uit allemaal smileys
.....
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shroomfan zei:
Probeer eens een dubbele portie Hawaiaanse paddo's. Dit is wat voor effect het bij mij had :
- de parketvloer veranderde in een kronkelende pels
- Ik zat op de grond en dacht echt dat ik een kikker was
- Heb me zo al eens als een stoel gevoeld
- De maan is geen maan , maar een kijkgat waardoor ik 3 gezichten naar beneden zag gluren
- het beeldscherm van de tv was opgebouwd uit allemaal smileys
.....
Klik om te vergroten...
maar dan nogsteeds.. meneer wil reuzenkabouters zien rondlopen en dergelijke..
en dat bestaat gewoon niet op hallucinogenen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
helemaal mee eens loadrunner. als je zoveel gebruikt heb dat je zulke belachelijke dingen ziet dan kun je er meestal nog geeneens meer van genieten, vooral alsje grote hoeveelheiden mdma tot je dient, dan kun je hallucinatie niet meer van realiteit onderscheiden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zie nooit belachelijke dingen, ik snap niet waarom jullie wel ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
voor mijn ook geen belachelijke dingen ,, geen kabouters ,, geen ufo's,,

ik zie gewoon de heilige geometrie van de kosmos,,

ziet iederéén toch als ie hallucineert

citaat van vogel uit andere topic
Meditatie kent in de praktijk verschillende vormen
Maar men streeft zoals bijvoorbeeld een ZenBoeddhistische monnik gewoonlijk
naar een hogerbewustzijnsniveau, waar fysieke noden ontbreken en de geest
doordringt tot de essentie van de waarheid , om de overgang naar dit niveau te
bereiken gebruiken sommige oosterse meditatiemethoden een voorwerp bijvoorbeeld
een Mandala – een geometrische voorwerp dat dikwijls de kosmos symboliseert,
,,,,((Zie je nou wel , der zit een zonnebloem (spirograaf) in me hoofd)),,,,
((een doorzichtige zonnneboem, ik kijk er meestal doorheen en zie niks vanwege de doorzichtigheid,maar met LSD bv kan ik de zonnebloem kleuren en worden allerlei
geometrische, symetrische en stervormige figuren zichtbaar)),,
Andere methoden kennen vormen van ritmisch ademhalen en concentratie op een punt
tussen de ogen of op bijvoorbeeld een mantra waarvan de beroemdste ‘’om’’’is
een afleiding van het Sanskriet ‘’aum’’, het heilige woord voor kracht, Mantra’s zijn meestal
zinnen met een opsomming van oude wijsheden,,
Klik om te vergroten...
D
D-RobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
MDA werkt wel =)
Klik om te vergroten...

heb net wat mda gevonden, morgen eens proberen
hopen dat er wat te zien valt :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Ik wil geweldige dingen zien.

loadrunner zei:
Ik wil GEWELDIGE dingen zien
Klik om te vergroten...


hehe, helemaal mee eens. :beer:
Maargoed die zie ik ook dus no problemo hier. :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ik zie nooit belachelijke dingen, ik snap niet waarom jullie wel ?
Klik om te vergroten...

Misschien moet je toch eens een keer flink aan de MDMA :P
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
de dingen die ik zie, zijn nooit belachelijk alleja sommige wel.
maar meestal hebben mijn visuals wel iets te betekenen, je kunt ze niet altijd uitleggen... meestal zijn het zo dingens die me langsbinnen in positief veranderen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb alleen egt zwaar belachelijke dingen gezien na te lang wakker en te veel snats en thc,.. grote wolk in de kamer, bruiloft in de hoek van n stille kamer waar alleen een stekkerkast stond, bosjes werden lichtgevende robots, halfdoorzichtige mensen door de straat, maar dat heb ik niet vaak meegemaakt, wel zeer van genoten :tearsofjoy: onder de lsd zag ik alleen dingen beetje vervormen of je maat die oppeens een aura kreeg maar dan t lijf van een oude junk, best wel freaky maar wel kapot om gelachen :tearsofjoy: :rock:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDA is the answer :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."