ik heb eens een avondje vet gehallicuneerd van een of andere mdma kristal, de avond zelf was een beetje raar, niet echt top maar de hallicunaties waren wel indrukwekkend en écht, ik zag mensen die er zijn, ik zag een reus van 2 meter, ik zag een tijger voor mijn neus, ik zag een bol voorbijzweven met cellen in die aan het vermenigvuldigen waren, ik zag zeemeerminnen uit rook komen, ik zag nog meer mensen.
dan even naar de wolken kijken, ik dacht tzou wa grappig zijn moest hij beginnen praten, en jawel hoor... nadeel van de avond was de extreme vaagheid, kzet me in de zetel om wat naar muziek te luisteren, sluit mn ogen, kwil van lied veranderen, dus ik open mijn ogen en zit voor mn pc, ik open itunes maar het lukt maar niet om van lied te veranderen, tot ik echt mijn ogen opendeed...
het is tijd om naar huis te gaan, onder de baan zie ik hier en daar mensen, best nog akelig maar ik wist wel dat het nep was.
later op de avond:
ineens schiet ik wakker, ik lig op straat, hoe laat is het? hoe lang lig ik hier al? ben een beetje in paniek, wil naar huis. dan open ik echt mijn ogen en lig veilig in mn bedje
dag later ging ik naar een feestje, nadat ik een joint had geroken keek ik rond mij en iedereen leek op iemand die ik kende, mijn hersenen associeerden iedereen met iemand die ik kende die er het meest op leek, zeer raar.
dat leek mij toch niet zo een gezonde avond
![:tongueout:]()