Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + Visuals

LSD + Visuals

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.
Klik om te vergroten...

Maar was de trip zelf bij die van 50 ug dan ook wel een stuk milder?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens mijn eerste trip heb ik zo goed als geen visuals gehad, al was de decoratie van het goa feestje wel erg leuk om naar te kijken.

Het bewoog allemaal wat, en schiftte wat in kleur, maar daar bleef het bij.

Mijn tweede trip was wat maffer. Ik zag de muziek héél even, en héél even zat de muziek in mij, maar het mafste was dat ik mijn eigen wangen zag, en dat daar stromen kleur en andere wazige shit vanaf stroomden. Ehh, zoals ik het beschrijf klinkt het heel anders dan het was, maar eh, nou ja.

Juist ja.

Het varieert dus een beetje, gok ik. Maar ik ga het in de toekomst wel merken wat het me nog meer brengt. :grin:

Olle
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
J0rrit zei:
DrippTone zei:
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.
Klik om te vergroten...

Maar was de trip zelf bij die van 50 ug dan ook wel een stuk milder?
Klik om te vergroten...

De trip duurde zelf wel even lang, maar die van 100 mics had meer mind fuck en die van 50 waren gewoon zeer visueel. En dat ligt niet aan het moment.
Ik heb dr laatst 5 van gegeten en nog nooit zo intens visueel getript. Het was 250 mics trip, maar mijn vorige trips van rond de 200 ug vielen erbij gewoon in het niets.

Ook hoor ik van anderen dat er wel degelijk verschil zit in LSD, dus waarom dan niet op gebied van hoe visueel het is, of hoe zwaar de body load, etc etc.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
J0rrit zei:
DrippTone zei:
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.
Klik om te vergroten...

Maar was de trip zelf bij die van 50 ug dan ook wel een stuk milder?
Klik om te vergroten...

De trip duurde zelf wel even lang, maar die van 100 mics had meer mind fuck en die van 50 waren gewoon zeer visueel. En dat ligt niet aan het moment.
Ik heb dr laatst 5 van gegeten en nog nooit zo intens visueel getript. Het was 250 mics trip, maar mijn vorige trips van rond de 200 ug vielen erbij gewoon in het niets.

Ook hoor ik van anderen dat er wel degelijk verschil zit in LSD, dus waarom dan niet op gebied van hoe visueel het is, of hoe zwaar de body load, etc etc.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik zelf ook hoor, maar ik doelde meer erop of je ze hebt laten testen of die 50 mics eigenlijk toch meer mics zijn?

Gr
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb altijd wel goeie hallucinaties als ik 1 of anderhalf hoffmannetje naar binnen werk hoor, mensen hun gezichten vervormen ik zie soms zelfs dingen die er echt helemaal niet zijn, maar dat verschilt heel erg per persoon denk ik
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spatzi zei:
Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. :sunglasses:

Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.

Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dat is wel waar, maar ik ben van mening dat visuals WEL voor iedereen zijn weggelegt, maar dat je het even te pakken moet krijgen ofzo, en dat elke trip gewoon anders is idd.
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met paddo's heb ik ook bijna geen tot geen visuals...
Op een bakje hawiaanse zie ik wel een beetje de dingen golven en plotseling werd alles paars, maar echt lang duurt dit nooit... Snap niet dat er mensen zijn die kaboutertjes zien lopen :grin: :grin:
Het zal wel aan mij liggen dan :)
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spatzi zei:
Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is! :grin:
Klik om te vergroten...

+ :) +
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik trip zelf juist extreem visueel, al vanaf hele lage dosissen (onder de 50 ug), ik heb hetzelfde met paddo's, die voel ik ook al vanaf 2 of 3 losse paddo's. Het verschilt dus sowieso erg veel per persoon maar de dosis heeft er natuurlijk ook redelijk wat mee te maken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een lage dosis LSD (25mics) een een portie goede fantasie, maakt je dag ook goed. :wink:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
dain zei:
Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-hunten :grin: Overal rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.

Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
Klik om te vergroten...

en niet te vergeten de soort crystal lsd, verschilt ook per blotter namelijk.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
je moet t sturen, je maakt ze zelf. oefen erop!
succes
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja idd grotendeels maak je je visuals zelf, als je er blijft aan denken en denken moet het zoiezo wel verschijnen...
sommige komen vanzelf mr dan heb je die onbewust zelf bedacht ik je hoofd.. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
idd volgens mij maak je het allemaal zelf
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#17
je hebt hallucineren en je hebt hallucineren.
hiermee bedoel ik:
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft die ziet hallucineren anders dan een persoon die het al heeft gedaan en gezien.
iemand die nog nooit gehallucineerd heeft denkt dat je dan allemaal dingen ziet die er niet zijn, ... die persoon heeft een heel andere visie op wat hallucineren nu juist is. ik dacht vroeger toen ik nog maar net van wiet had gehoord over het high zijn,... dus ik beelde mij daar iets in van, echt vliegen ( in je hoofd dan wel he) dat je alles heel anders zag,... maar nu weet ik ook dat wiet gewoon CHILL is ma goed.
paddo's en LSD,... geven hallucinaties maar in normale hoeveelheden, zie je de werled heel anders, kleuren worden intenser,... je kan dingen zien dansen ofzo maar dat is gewoonweg anders dan dat je dat voorstelt, als je grote hoeveelheden neemt of een ander soort drugs, bv 2c-b, salvia 20x , jah dan heb je wel die '' dingen die er niet zijn zien''
als ik tegen iemand zeg die nog nooit gehallucineerd heeft '' ik heb de warmte uit de lampen zien vloeien'' dan denkt die persoon hoogst waarschijnlijk '' allemaal kleuren die uit de lamp komen(was bij een LSD trip) ''
verkeerde visie maargoed, had ik ook toen ik het niet kende.
de mensen met ervaring van paddos, LSD ,... weten dat je allemaal patronen enz... ziet.
maar ik zou zeggen . neem eens wat meer en als je dan eens ziet wat hallucineren is dan veranderd dat heel je visie, kijk op hallucineren.
wow hoeveel keer heb ik wel niet het woord ''hallucineren'' gebruikt. :mrgreen:
succes en trip ze.
mvg LSDmathXtc
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik en m'n buddy's doen, is in het begin, als het aan het opkomen is (en al duidelijk merkbaar is) maar nog perse visuals; in een keidonkere kast gaan staan, en en gewoon om je heen kijken in de duisternis. probeer iets te zien, dit werkt bij mij meestal vrij goed (en voor je het weet waan je je echt in een andere wereld). Wat ook werkt bij mij is bijvoorbeeld naar m'n armen kijken, en proberen de details de zin (van je arm, of gewoon in het algemeen van ding) een vergrootglas is een idee voor de volgende keer wat me nu te binnen schiet :)

Daarnaast verschilt het denk ik ook gewoon per trip. En hoe je ingesteld bent. Soms werkt het ook om gewoon ff niets te proberen te zien.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
had het gister voor het eerst geprobeerd, 1 zegel 150mics (zo schijnt maar ik laat het nog testen)
en had echt minimale visuals maar volle mindfucks ...
met paddo's had ik net iets meer visuals maar ook vrij weinig.
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het lijkt inderdaad dus van persoon tot persoon af te hangen...
Best vreemd :grin:

Had nog een artikeltje gevonden dat ook wel eventjes de moeite waard is om te lezen.
Voor de geïnteresseerden...

Code:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=19621

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."