Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jep, heb ook al 'een geest ? jaah?' gezien,..."
"BacingsPen zei: BifiWorst zei: jep, heb ook al 'een geest ? jaah?' gezien,... Klik om te vergroten... Eet jou nou maar lekker je worsjte op, dik of dun, ik wil het niet eens weten.... Als iemand anders dan gelooft dat hij/zij iets gelooft dat voor jou niet realiteit is, maar mss waanzin, of die indruk wil geven, zuig is wat harder aan die mager worstjes van je... En verder, ik begin ook wel goesting te krijgen in die eitjes in te spuiten enzo... (bbell, mocht je hier noch komen, reageer nog eens af en toe, lekker boeiend wat een ander d'r van vind) Klik om te vergroten... jij mag wel eens m'n worstje zuigen... met andere woorden, als je de zin niet begrijpt mag je dat vragen dan leg ik hem uit, met andere woorden, met jaah? bedoel ik dat ik er dan ook niet 1000% zeker van ben dat ik een geest gezien heb, maar ik ben er toch wel 100% zeker van dat ik een geest gezien heb. Verontschuldiging aanvaard.. Greetz"
"Je beschrijft wel meer je trip i.p.v je TRIP , maar goed, leuk voor je dat het een goede eerste keer was"
"Jep, San Pedro.. Vind het zelf ook altijd een leuke ervaring, licht, zweverig, kalm,..."
"x_wietje zei: mijn vriend en ik hadden een dagje Amsterdam gepland. eigenlijk wilde we daar ook overnachten. we wonen net samen en hadden niet veel geld voor een echte vakantie. dus Amsterdam leek ons wel leuk. we zijn natuurlijk ook wat shops binnen gelopen en wa gerookt opeens zei me vriend truffels zijn ook wel erg leuk. ik had het nog nooit gedaan en had van bekende gehoord dat het ontzettend vies smaakte maar wel super vet was. ik vond het oke, we hadden ondertussen ook een hotel kunnen vinden, heel goed koop omdat het last minute was, ook lekker dicht bij het centrum. s avonds op de hotel kamer eerst een jointje gerookt, goed gegeten en hebben daarna de truffels gegeten. het gekke is ik lust echt veel dingen niet, mijn vriend kreeg letterlijk kots nijgingen, ik vond het ook niet overheerlijk maar kauwde gewoon door,hij zei "goh je zou ze gewoon zo door de salade kunnen doen jonge jonge. na 3 kwartier voelde ik het,alsof ik super stoned was. ik voelde me heerlijk en mijn omgeving werd enorm prettig. toen ik naar de wc ging, staarde ik bijna een half uur lang naar de vloer, het waren kleine tegeltjes, die vormde een heel patroon, heel interessant zo'n tegelvloer. de hele avond heb ik op bed gelegen. we hebben gelachen. het gevoel bleef urenlang door gaan. en ik wilde gewoon niet gaan slapen vanwege het te gekke gevoel. uiteindelijk rond n uur of 4 gaan slapen... heb overigens wel heeerlijk geslapen.. ik kan zeggen dat mijn eerste keer truffels heerlijk was Klik om te vergroten... Leuk voor je, wrss wel kort reportje"
"Leuk, en dat in een zweethut... Greeetz"
"Diep gaan. Was leuk lezen"
"Re: Gratefulness for Ayahuasca - Part 2: mijn Ayahuasca experien"
"Lijkt me dat jullie een leuke ceremonie hebben gehad Volgende week komt m'n bestelling San pedro aan, eerste keer, ga het ergens rustig alleen in de natuur doen. Schrijf ik er mss ook een reportje over. Was leuk lezen Groeten PS: misschien enkele tips??"
"Amen..."