#1
wees dan maar heel blij want ik zit echt ver van dat niveau afazgaza zei:Ik kan me geen mild visuele trip voorstellen, ik heb van elke dosis eigenlijk al harde visuals, al is het wel dat de visuals nog harder worden van hoge dosissen, vanaf 100 ug heb ik op de piek al dat ik visueel het contact met de realiteit een beetje kwijt ben, op 200 ug is dat de halve trip zo, dat ik met mijn voeten moet voelen waar ik wel echt op kan lopen enzo, geweldig. Ik doe het ook wel echt grotendeels voor de visuals, want ze zijn zo mooi dat er haast geen woorden voor zijn, mooier dan de mooiste kunst, de combinatie van alle schoonheid en perfectie..![]()
en ik zou het toch merendeel voor de visuals doen
