Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + Visuals

LSD + Visuals

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Ik kan me geen mild visuele trip voorstellen, ik heb van elke dosis eigenlijk al harde visuals, al is het wel dat de visuals nog harder worden van hoge dosissen, vanaf 100 ug heb ik op de piek al dat ik visueel het contact met de realiteit een beetje kwijt ben, op 200 ug is dat de halve trip zo, dat ik met mijn voeten moet voelen waar ik wel echt op kan lopen enzo, geweldig. Ik doe het ook wel echt grotendeels voor de visuals, want ze zijn zo mooi dat er haast geen woorden voor zijn, mooier dan de mooiste kunst, de combinatie van alle schoonheid en perfectie.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
wees dan maar heel blij want ik zit echt ver van dat niveau af :cry:
en ik zou het toch merendeel voor de visuals doen :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
youperdepoep zei:
heb je je zegels al kunnen laten testen?

lijkt me stug dat je van 150 ug geen visuals krijgt nl...

maar stug of niet, sowieso je dosis opschroeven. ga lekker naar anderhalf, en als dat the trick neit doet naar 2. maarja, wel 2 weken ertussen laten om een beetje een reeel beeld te krijgen van je benodigde dosis denk ik.
Klik om te vergroten...

7 feb. ga ik als het goed is weer trippen, zit genoeg tijd tussen dus.
ik probeer dan ook 1zegeltje extra te halen zodat ik hem kan laten testen.
nog ff geduld dut :)
K
KDSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de visuals op gang te brengen is dit ideaaaal!
Werkt zelfs compleet nuchter voor enkele seconden!
http://www.youtube.com/watch?v=B8qVW_O0FzM
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).
Klik om te vergroten...

Gast serieus....

Dit had ik mijn laatste 2cb trip ook, verder nooit last van gehad, maar ik had echt het gevoel alsof ik niet echt visuals had maar omdat ik dacht dat ik ze moest hebben? Maar als ik me dan heel goed concentreerde op 1 letters stond die gewoon stil. Alsof ik alles even 'scherp' kon stellen. Tripte verder redelijk, dus het lag niet aan de dosis denk ik.
d
davy_xochiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hihi, ik had ook de eerste keren zoiets van "kaleidoscopen wtf, waar heeft iedereen het over?" m'n eerste trips ofzo, waren vooral filosofisch, met weinig visuals.
Later gewoon hele zegels in plaats van halfjes of gwn sterkere zegels, toen was de animatie wel beter geregeld :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Hmm, visuals, raar verhaal bij mij.. Ik heb denk ik gemiddelde sterkte visuals, alleen ik heb de neiging om mezelf enorm op te fokken dat ik niet echt visuals heb en mezelf maar wijsmaak dat ik ze heb omdat ik denk dat ik ze hoor te hebben (enorm rare mindfuck).
Klik om te vergroten...

Gast serieus....

Dit had ik mijn laatste 2cb trip ook, verder nooit last van gehad, maar ik had echt het gevoel alsof ik niet echt visuals had maar omdat ik dacht dat ik ze moest hebben?
Klik om te vergroten...
Dat zie je toch!
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb vanacht voor het eerst getript , onder invloed van 1 zegel (dubbele hoffman) en ik heb ook bitterweinig visuals gehad. enkel de cev's waren goed zichtbaar , en als ik een ballonnetje lachgas inhaleerde waren ze overduidelijk en begon alles te golven. maar voor de rest enkel schaduwen die bewegen of een beetje verkleuren en in m'n ooghoeken mensen die uitrekken. maar van echte patronen ed was ni zozeer sprake.. :(
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
MCHZK zei:
ik heb vanacht voor het eerst getript , onder invloed van 1 zegel (dubbele hoffman) en ik heb ook bitterweinig visuals gehad. enkel de cev's waren goed zichtbaar , en als ik een ballonnetje lachgas inhaleerde waren ze overduidelijk en begon alles te golven. maar voor de rest enkel schaduwen die bewegen of een beetje verkleuren en in m'n ooghoeken mensen die uitrekken. maar van echte patronen ed was ni zozeer sprake.. :(
Klik om te vergroten...

Scheelt per persoon, ik heb een keer meer dan 500 mics op en had eigenlijk ook amper visuals. Bij mij is lsd meer filosofisch en kleurrijk... Met 500+ stond de werled wel op zijn kop, overal tracers, vage kleuren, gedachten horen enz, maar niet echt die patronen waar ik vaak over hoor.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Patrick a.k.a Spaceface zei:
MCHZK zei:
ik heb vanacht voor het eerst getript , onder invloed van 1 zegel (dubbele hoffman) en ik heb ook bitterweinig visuals gehad. enkel de cev's waren goed zichtbaar , en als ik een ballonnetje lachgas inhaleerde waren ze overduidelijk en begon alles te golven. maar voor de rest enkel schaduwen die bewegen of een beetje verkleuren en in m'n ooghoeken mensen die uitrekken. maar van echte patronen ed was ni zozeer sprake.. :(
Klik om te vergroten...

Scheelt per persoon, ik heb een keer meer dan 500 mics op en had eigenlijk ook amper visuals. Bij mij is lsd meer filosofisch en kleurrijk... Met 500+ stond de werled wel op zijn kop, overal tracers, vage kleuren, gedachten horen enz, maar niet echt die patronen waar ik vaak over hoor.
Klik om te vergroten...

I see.. maar zelfs kleurveranderingen heb ik zo goed als niet gehad , enkel schaduwen en rook die wat verkleurde
ik heb verder wel een ongelofelijk sterke mentale trip gehad , kan dit aan het soort zegels liggen of ligt het eerder aan mij ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb van alle zegels in alle doseringen harde visuals gehad, dat verschil per zegels heb ik ook nooit zo gemerkt maar wel gehad dat een zelfde aantal ug gewoon iets sterker voelde, maar ik weet niet of dat aan de zegels lag of aan de mindset etc.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het verschilt per persoon, maar ook per lsd. Ik heb hofmans van 100 ug gehad die weinig visuals hadden vergeleken met hofmans van 50 ug die ik nu heb. Heel raar maar het is zo.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb je je zegels al kunnen laten testen?

lijkt me stug dat je van 150 ug geen visuals krijgt nl...

maar stug of niet, sowieso je dosis opschroeven. ga lekker naar anderhalf, en als dat the trick neit doet naar 2. maarja, wel 2 weken ertussen laten om een beetje een reeel beeld te krijgen van je benodigde dosis denk ik.
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren voor het eerst een zegel genomen.
Redelijk weinig visueel te merken zeker in vergelijking met mijn paddenstoelen trips van een tijdje terug, was wel redelijk hard aan het gaan in me hoofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."