#1
Ik denk ook dat je gewoon te weinig neemt, ik had ook zegels waar ik een hele van nam, maar achteraf bleek dit dan +/- 40~50 mics te zijn. Maar toen ik 2 zegels nam kwam er wel visueel vuurwerk naar boven.
![:wink:]()
Spatzi zei:Ik zag gekleurde bomen dansen op muziek en zwaaien met blije tentakels terwijl ik op slechts op 60 tot 80 mics rondtripte. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt.
Het krijgen van visuals is leuk, maar ga niet trippen met de gedachte 'ik moet per se visuals!'. Krijg je ze dan niet, dan valt het tegen en mis je door je frustratie wellicht andere leuke dingen van die trip. Dat zou zonde zijn! Qua LSD heb ik niet genoeg ervaring, maar bij Paddo's weet ik vrij snel in m'n trip of het een visueel spektakel gaat worden, of het fijn een avondje mindfucken wordt (mijn persoonlijke favoriet!), of dat ik bv. gewoon een beetje chillend extra goed van muziek ga genieten. Wat het dan ook wordt, ik heb er vrede mee en plezier door.
Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is!![]()
Spatzi zei:Ik zie het altijd maar als het verassingsmenu bestellen in een leuk restaurant. Wat ik krijg maakt me niet uit, als het maar lekker is!![]()
dain zei:Ik had bij mijn eerste trip ook het gevoel "waar blijven mijn visuals". Tot ik eens rondkeek, tot ik fatsoenlijk rondkeek en alles prachtig was, maar ik het als normaal had gezien. Daarna begon het avontuur van visual-huntenOveral rondkijken naar lijntjes, structuren, kleuren, in de hoop er wat moois uitkwam.
Ik heb wel nog het gevoel dat ik "de top" niet heb bereikt op gebied van visuals, bijlange na niet, misschien sta je niet bij alles stil maar is er een hoop pracht rond je. Al is er natuurlijk imho een hoop verschil van mens tot mens, je mindset, creativiteit, hoeveelheid, lengte en gewicht spelen waarschijnlijk een hoop erin mee.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=19621
Dat gaat hier niet spijtig genoeg.Spatzi zei:Laat je zegels eens testen, dan weet je de dosering...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."