Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden LSD-ers van andere drugs?

Wat vinden LSD-ers van andere drugs?

89 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar haal jij (of andere mensen) je mescaline trips weg? Koop je gewoon een paar cactussen?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
zondag white widow en misty gerookt:tongueout:ersoonlijk heb ik daar niks aan,ik voel me slechter dan beter :( ,niks eigenlijk voor mij,heb er nooit tegengekunnen...ik ben enorm loom dan.het kan zijn dat het ook ligt aan mijn medicatie die ik neem(het is medactie die mij rustiger maakt,zodat ik geen hyperventilatieaanvallen meer heb).
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uiteraard begonnen met hash en wiet omdat het makkelijk te krijgen was. Vind het nu niet heel relaxed meer, omdat ik er zeer introvert en inactief van word. Wel lekker icm mdma, pep en lsd.
Verder heb ik lang wekelijks xtc en mdma gebruikt, maar dat wordt iedere keer minder waardoor ik er nu een tijdelijke stop in heb gelast.

Pep en coke allebei meerdere keren geprobeerd maar voegt niks toe en voel me er lichamelijk en psychisch niet fijn bij na afloop van gebruik...iedere keer weer beetje schuldgevoel en dan maar gewoon een keer een feestje overslaan, je mist toch niet zoveel hoewel je dat jezelf wel elke keer voorhoudt + het verslavingsrisico is voor mij te groot!

Paddo's en lsd zijn voor mij de perfecte middelen. Je neemt er de tijd voor, heerlijk intens en vooral lsd vind ik eigenlijk een combinatie van meerdere middelen samen. Paddo's zijn vaak wat spiritueler en donkerder maar wel iedere keer weer heerlijk!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tegenwoordig vind ik alcohol, afentoe nog wiet/hasj, mdma en psychedelica leuke middelen. Speed, coke enzo vind ik maar niks. Vooral coke. Het zijn altijd dezelfde soort mensen die het gebruiken en k zie in mijn omgeving, ook vrienden van me die naar de klote gaan door die zooi. Ik heb het zelf 1x gedaan en vond de prijs, kwaliteitsverhouding gewoon belachelijk :P 20euro voor een half grammetje waarvan alleen het 1e lijntje een niet eens heel bijzonder gevoel geeft. Speed spreekt me verder totaal niet aan. Maar in het weekend drink ik alcohol, afentoe mdma en verder psychedelica. Verder iedereen zn eigen ding, geen problemen mee. Maar ik houd het hierbij..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf maar 1x lsd gedaan maar wel 11x paddo's. Ik vind psychedelica en mdma heel mooi.
Psychedelica trekt me op dit moment meer. Andere drugs heb ik ook geprobeerd. Coke vond ik de meest onzinnige waardeloze drug die er is. TE duur en ik voel me al stoer genoeg van mezelf :P speed lijkt me ook niks. Ik vind dat gewoon geen leuke en slopende drugs.Keta vond ik niet echt heel erg bijzonder, neit mijn ding. Psychedelica en mdma zijn mijn drugs! :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL waarom heb ik 2x gepost :P zie het net pas :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan alle drugs wel waarderen, maar ieder op zijn moment.

Maar eigenlijk heb ik wel wat tegen speed en coke, dit gebruik ik dan ook niet vaker dan 3 keer per jaar!
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tjaah psychedelica okee, het wordt al duizenden jaren gebruikt voor inzichten, de oudste religies zijn erop gebaseerd (heb het dan wel over entheogenen lsd was er niet) en 't reinigt ook nog eens je lichaam en geest..


Maar xtc,speed,coke, en dat soort rotzooi, je wordt er irritant van, je leert niks, het heeft een blijvende negatieve invloed op je, en de volgende dag heb je een downer van hier tot tokio.. Waarom zou je 't in vredesnaam doen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ik heb zelf maar 1x lsd gedaan maar wel 11x paddo's. Ik vind psychedelica en mdma heel mooi.
Psychedelica trekt me op dit moment meer. Andere drugs heb ik ook geprobeerd. Coke vond ik de meest onzinnige waardeloze drug die er is. TE duur en ik voel me al stoer genoeg van mezelf :P speed lijkt me ook niks. Ik vind dat gewoon geen leuke en slopende drugs.Keta vond ik niet echt heel erg bijzonder, neit mijn ding. Psychedelica en mdma zijn mijn drugs! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
speed is wel leuk hoor.. gewoon leuk gevoel, veel energie en geen egodrug of bewustzijnsvernauwing zoals bij coke en mdma
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
TrippyShit zei:
Ik heb zelf maar 1x lsd gedaan maar wel 11x paddo's. Ik vind psychedelica en mdma heel mooi.
Psychedelica trekt me op dit moment meer. Andere drugs heb ik ook geprobeerd. Coke vond ik de meest onzinnige waardeloze drug die er is. TE duur en ik voel me al stoer genoeg van mezelf :P speed lijkt me ook niks. Ik vind dat gewoon geen leuke en slopende drugs.Keta vond ik niet echt heel erg bijzonder, neit mijn ding. Psychedelica en mdma zijn mijn drugs! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
speed is wel leuk hoor.. gewoon leuk gevoel, veel energie en geen egodrug of bewustzijnsvernauwing zoals bij coke en mdma
Klik om te vergroten...

MDMA bewustzijnvernauwend?
Daar ben ik het niet mee eens. Je ziet bij alles het mooie ervan in door de hoge serotoninespiegel, dus bewustzijnvernauwend is het niet maar wel bewustzijnveranderend.

Ik gebruik overigens alleen paddo's en LSD en 1 keer in het half jaar een keertje mdma.
En weleens alcohol en wiet. Wiet kan ook heerlijk zijn in een chille omgeving met mooie muziek.

Tegen de rest van de drugs heb ik niks, maar ze lokken me ook niet en heb niet de behoefte ze te proberen ofzo.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb liever psychedelica, want bij speed / coke / xtc merk ik echt de volgende dag dat ik vergif in mijn lijf heb gestopt, en bij psychedelics heb ik de dag erna alleen maar positieve na- effecten.

Wiet 24/7, en soms een keertje vet naar de kletter!

Ik waardeer het leven meer dan ooit tevoren
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind LSD een heerlijke drug alhoewel ik paddo's en DMT/ayahuasca toch fijner vind. Ik leer meer met paddo's/ayahuasca dan LSD, en ik vind het ook mooiere visuals geven :hearteyes: . Daarbij vind ik de bodyload van LSD niet echt fijn.

Drugs als coke en speed heb ik nog niet gebruikt, en vooral coke lijkt me dan niets. Van de mensen die ik het zie gebruiken worden het er geen leukere mensen op. daarbij kost het ook zo veel. Speed zou ik zelf alleen maar gebruiken voor praktische doeleinden (voor als ik echt iets af moet maken).

MDMA vind ik heerlijk. de muziek wordt zo mooi, de sex wordt super etc. Verder lijken mij drugs al Ketamine, mescaline en 2-cb nog leuk om eens te doen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind dit zo'n gek topic, ik zie hem heel vaak voorbijkomen maar hij heeft nogsteeds heel weinig posts eigelijk...


uuuhh nou ik vind andere drugs ook wel leuk
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD - De basis. De one drug to rule them all - als ik een drug voor de rest van m'n leven moest kiezen is't lsd. Het alles bevat het alles.. :). Extreem perfect, vertrouwd, fijn, lekker, diep..

MDMA - Zeer fijn om lekker op te feesten of thuis met vrienden. Vooral extreem *lekker*, maar indien juist gebruikt kan het ook zeer leerzaam zijn - echter, het heeft een hele lage drempel - het is zeer makkelijk om het onjuist te gebruiken, terwijl psychedelics sneller afstraffen. Op het moment gebruik ik het eens in de ~2,5 maanden, maar dit wordt nu ook minder, heb me voorgenomen om tot october niet te gebruiken, want ik merk dat het wat minder geweldig wordt, en daar heb ik geen zin in. Plus, aan goede is niet meer te komen.

Paddo's - Leuk, maar een tijdje niet gedaan, sinds de vorige keer dat ik ik 6 en half gram (gedroogd) op een feestje deed met MAO-remmer, wat eigenlijk net iets te heftig was om echt leuk te zijn.

DMT - Het is alsof je keihard gewowd wordt :hearteyes:.

Lachgas + LSD - Eigenlijk twee drug, maar de extreme synergie ervan verdient toch een vermelding. Alsof je even keihard gewowd wordt, maar je mood en mind eindeloos de euforie in worden gedrukt, terwijl DMT toch best zwaar kan zijn.

Ketamine - Vooral erg leuk om af en toe te doen. Drang om het vaak te doen ontbreekt volledig. Een grammetje blijft kan rustig een half jaar blijven liggen tot het op is.

Speed - Nooit mijn ding geweest, maar ik veroordeel het niet - vind wel dat enorm veel mensen er niet mee om kunnen gaan, en vooral i.c.m veel alcohol vaak agressief en naar worden. In totaal 4 keer gehad (3 keer L-Amphetamine, 1 keer dex). Kan me voorstellen dat het handig is als je perse wakker moet blijven, maar dan ga ik liever slapen :rolleyes:

Cocaine - Niet gebruikt, ben een beetje huiverig voor het spul, en de hoge prijs lijkt me een effect van een half uurtje niet waard. Ook weet ik van mezelf dat ik snel bijpak als drugs uit beginnen te werken, die drang is met mdma al heel groot, en van wat ik van coke lees weet ik zeker dat als ik het zou gaan gebruiken ik om de 10 minuten een dikke lijn ga leggen :rolleyes:. Plus, de effecten spreken me ook niet erg aan, en de "nepheid" die veel mensen ermee ervaren schrikt me af.

Heroine - Gewoon common sense, afblijven. Wil nog wel eens opium roken. Bij voorkeur in china, ergens in the middle of nowhere in een pagoda :mrgreen:

Alcohol - Een lange tijd niet gedronken i.v.m oxazepam, nu doe ik het weer af en toe, echter nooit extreem veel.

Wiet - Leuk voor af en toe, elke dag blowen moet ik niet aan enken :kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
'k Vind het zo mooi dat lsd toch nog steeds zo vaak word verheven boven andere drugs.
lsd is ook gewoon een middel dat je anders laat voelen, leuke kleurtjes ed. laat zien althans die kans is er hoeft niet altijd leuk te zijn
Als je het over échte entheogenen hebt vind ik dat je lsd daar niet bij kan rekenen, evenals ketamine (wat ook een entheogeen is). Entheogenen zijn van oorsprong de tastbare god als het ware, en god maak je niet in een lab. Neem nu een paddo, daar zit zoveel meer in dan alleen psilocine (als ik het goed schrijf) maar ook massa's energie uit de natuur als je het zou gaan bekijken in het "levensverrijkende" plaatje.

LSD is een drug als alle andere, in ieder geval net zo fake.

Maar dat is geen feit uiteraard, voordat ik de lsd aanbidders over me heen krijg.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
'k Vind het zo mooi dat lsd toch nog steeds zo vaak word verheven boven andere drugs.
lsd is ook gewoon een middel dat je anders laat voelen, leuke kleurtjes ed. laat zien althans die kans is er hoeft niet altijd leuk te zijn
Als je het over échte entheogenen hebt vind ik dat je lsd daar niet bij kan rekenen, evenals ketamine (wat ook een entheogeen is). Entheogenen zijn van oorsprong de tastbare god als het ware, en god maak je niet in een lab. Neem nu een paddo, daar zit zoveel meer in dan alleen psilocine (als ik het goed schrijf) maar ook massa's energie uit de natuur als je het zou gaan bekijken in het "levensverrijkende" plaatje.

LSD is een drug als alle andere, in ieder geval net zo fake.

Maar dat is geen feit uiteraard, voordat ik de lsd aanbidders over me heen krijg.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij nooit echt goed getript. Stouw jij maar eens een halve miligram LSD in je hol en zeg me dan hoe nep de god van LSD is :grin:.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Oom Klaas zei:
'k Vind het zo mooi dat lsd toch nog steeds zo vaak word verheven boven andere drugs.
lsd is ook gewoon een middel dat je anders laat voelen, leuke kleurtjes ed. laat zien althans die kans is er hoeft niet altijd leuk te zijn
Als je het over échte entheogenen hebt vind ik dat je lsd daar niet bij kan rekenen, evenals ketamine (wat ook een entheogeen is). Entheogenen zijn van oorsprong de tastbare god als het ware, en god maak je niet in een lab. Neem nu een paddo, daar zit zoveel meer in dan alleen psilocine (als ik het goed schrijf) maar ook massa's energie uit de natuur als je het zou gaan bekijken in het "levensverrijkende" plaatje.

LSD is een drug als alle andere, in ieder geval net zo fake.

Maar dat is geen feit uiteraard, voordat ik de lsd aanbidders over me heen krijg.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij nooit echt goed getript. Stouw jij maar eens een halve miligram LSD in je hol en zeg me dan hoe nep de god van LSD is :grin:.
Klik om te vergroten...

Even nep als de god van het Christendom,
een verzinsel, luchtbel.
God van de lsd, :tearsofjoy:

De enige god die ik tegen gekomen ben met lsd ben ikzelf.
Met paddo's daarentegen heb ik vele malen hogere contacten gehad.

LSD is synthetisch, dat voel ik, dat beleef ik.
Ongeacht de dosis, en jij weet vast wel een mooie aanname te maken waarin mijn max staat.

LSD brengt mij niet verder dan mezelf, wil ik hoger dan wil ik natuur en heb ik de natuur nodig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt als zweverig gedoe. De enige god die je ooit tegen zal komen is de god in jezelf. God bestaat niet.. De "goden" die je tegenkomt met bijv. paddo's of DMT zijn niks anders dan een mooie psychologische "grafische interface" van aspecten van je eigen bestaan. LSD geeft je die niet zozeer, maar reflecteert ze in de puurste, meest logische vorm, niet de interface maar de source code van je ziel :hearteyes:
b
babyturtleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van MDMA hou ik wel, ketamine is soms ook best lekker, speed is bij momenten handig maar voor mij iets te riskant, heb er al 2 maal een blaasontsteking door gekregen, ookal sprong ik er enorm zuinig mee om.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben een absolute psychedelica gebruiker, en dan vooral LSD inderdaad... hoewel mijn naam anders doet vermoeden :)

Ik gebruik over het algemeen veel meer geestverruimende middelen als LSD, 2C-X en Paddo's.
En af en toe wat MDMA natuurlijk.


Ik sta niet negatief tegenover middelen als coke of speed, gebruik het zelf namenlijk ook... zo af en toe. Maar het geeft me niet heel veel meer dan een goed gevoel.. op dát moment. Daar waar de geestverruimende middelen me veel meer kunnen geven dan een goed gevoel, op dat moment :) Ook de dagen erna voel ik me herboren, ouder, wijzer en gewoon fijner :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."