#1
Waar haal jij (of andere mensen) je mescaline trips weg? Koop je gewoon een paar cactussen?

speed is wel leuk hoor.. gewoon leuk gevoel, veel energie en geen egodrug of bewustzijnsvernauwing zoals bij coke en mdmaTrippyShit zei:Ik heb zelf maar 1x lsd gedaan maar wel 11x paddo's. Ik vind psychedelica en mdma heel mooi.
Psychedelica trekt me op dit moment meer. Andere drugs heb ik ook geprobeerd. Coke vond ik de meest onzinnige waardeloze drug die er is. TE duur en ik voel me al stoer genoeg van mezelf :P speed lijkt me ook niks. Ik vind dat gewoon geen leuke en slopende drugs.Keta vond ik niet echt heel erg bijzonder, neit mijn ding. Psychedelica en mdma zijn mijn drugs!![]()
Jeller zei:speed is wel leuk hoor.. gewoon leuk gevoel, veel energie en geen egodrug of bewustzijnsvernauwing zoals bij coke en mdmaTrippyShit zei:Ik heb zelf maar 1x lsd gedaan maar wel 11x paddo's. Ik vind psychedelica en mdma heel mooi.
Psychedelica trekt me op dit moment meer. Andere drugs heb ik ook geprobeerd. Coke vond ik de meest onzinnige waardeloze drug die er is. TE duur en ik voel me al stoer genoeg van mezelf :P speed lijkt me ook niks. Ik vind dat gewoon geen leuke en slopende drugs.Keta vond ik niet echt heel erg bijzonder, neit mijn ding. Psychedelica en mdma zijn mijn drugs!![]()
. Plus, de effecten spreken me ook niet erg aan, en de "nepheid" die veel mensen ermee ervaren schrikt me af.

Oom Klaas zei:'k Vind het zo mooi dat lsd toch nog steeds zo vaak word verheven boven andere drugs.
lsd is ook gewoon een middel dat je anders laat voelen, leuke kleurtjes ed. laat zien althans die kans is er hoeft niet altijd leuk te zijn
Als je het over échte entheogenen hebt vind ik dat je lsd daar niet bij kan rekenen, evenals ketamine (wat ook een entheogeen is). Entheogenen zijn van oorsprong de tastbare god als het ware, en god maak je niet in een lab. Neem nu een paddo, daar zit zoveel meer in dan alleen psilocine (als ik het goed schrijf) maar ook massa's energie uit de natuur als je het zou gaan bekijken in het "levensverrijkende" plaatje.
LSD is een drug als alle andere, in ieder geval net zo fake.
Maar dat is geen feit uiteraard, voordat ik de lsd aanbidders over me heen krijg.
Angramar Temenos zei:Oom Klaas zei:'k Vind het zo mooi dat lsd toch nog steeds zo vaak word verheven boven andere drugs.
lsd is ook gewoon een middel dat je anders laat voelen, leuke kleurtjes ed. laat zien althans die kans is er hoeft niet altijd leuk te zijn
Als je het over échte entheogenen hebt vind ik dat je lsd daar niet bij kan rekenen, evenals ketamine (wat ook een entheogeen is). Entheogenen zijn van oorsprong de tastbare god als het ware, en god maak je niet in een lab. Neem nu een paddo, daar zit zoveel meer in dan alleen psilocine (als ik het goed schrijf) maar ook massa's energie uit de natuur als je het zou gaan bekijken in het "levensverrijkende" plaatje.
LSD is een drug als alle andere, in ieder geval net zo fake.
Maar dat is geen feit uiteraard, voordat ik de lsd aanbidders over me heen krijg.
Volgens mij heb jij nooit echt goed getript. Stouw jij maar eens een halve miligram LSD in je hol en zeg me dan hoe nep de god van LSD is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."