#1
wobble zei:ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
dit krijg ik nu ook een beetje
wobble zei:ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd

briljant...gNuxx zei:ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD ATEN

BifiWorst zei:Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'
Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...
Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!
![]()
Bolea zei:maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
Jeniger zei:Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics
Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.
Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.
En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen.![]()


Hij predikt helemaal niets.. en de manier van leven die je daar beschrijft zie ik persoonlijk ook niets verkeerds in. De maatschappij is ziek en als je dat niet ziet ben je blind. Als ik de kans had zou ik ook op een onbewoond eiland mn eigen boontjes doppen, misschien met een groepje mensen die ook zo denkt. Er is niets triests aan een vredelievende manier van denken, het feit dat jij dat zielig vindt zegt meer over jou dan over de drug.TrippyShit zei:Kijk. Jij bent een voorbeeld van een hippie en een lsd predikant die doet alsof het een wondermiddel is dat iedereen zou moeten nemen en met bloemen in het haar en afgeknipte broeken en sandalen, afstand moet doen van de maatschappij. Beetje triest vind ik mensen zoals jij. (Vind IK!)
Dat ontkent toch ook niemand? En geef eens voorbeelden van die zogenaamde schade waar je zo op hamert. Het liefst ook met bronnen, want "Mensen worden raar. Van die rare figuren." is natuurlijk je reinste onzin. Jij ervaart dat misschien als raar, maar dat zegt wederom meer over jouw manier van dingen interpreteren dan over die mensen zelf.TrippyShit zei:Lsd is en blijft een drug. Toevallig een drug die je mooie, goede inzichten kan geven en ook iets voor je zou kúnnen betekenen en toevallig lichamelijk niet schadelijk is. Dit neemt niks weg van geestelijke schade. Zo'n ervaring is gewoon niet goed om elke week mee te maken. Daar zijn je hersenen niet voor. Ze werken op een andere manier dan normaal en das voor afentoe niet zo erg maar wel voor zovaak. Je kan het verheerlijken en een paar celeb-hippies opnoemen, maar het neemt niet weg dat elk weekend lsd gewoon onverstand is en niet goed is voor je. Je wordt er raar van. Een raar figuur.
Who gives a fuck? Iedereen is raar. Ik ben liever raar op deze manier dan raar op een vervelende of gevaarlijke manier. Die rare figuurtjes waar je het constant over hebt ken ik zelf niet en ik heb genoeg LSD gebruikers gezien en in mijn omgeving rond hangen, waaronder ikzelf. Ik heb het vaak en veel gebruikt en ik functioneer prima.TrippyShit zei:De lsd-priesters vinden dat juist niet maar anno 2009 ben je gewoon een rare vogel, klaar.
Je hele denkwijze veranderen? Wat bedoel je daar dan weer mee? Het feit dat je anders naar bepaalde dingen gaat kijken? Of dat er dingen op gaan vallen waar je normaal geen aandacht aan zou besteden? Je horizon verbreden zie ik niet als iets slechts.TrippyShit zei:Als jij zovaak lsd wilt nemen dat je hele denkwijze gaat veranderen en je niet wilt meedraaien in de maatschappij is dat jouw keuze maar je moet het niet gaan verheerlijken alsof het een medicijn is![]()
Dat doe ik ook, ik zie mezelf echt niet als onderdeel van de maatschappij, gelukkig niet zeg. Lekker hutjemutje op koopzondag elkaar ondersteboven lopen, want ja, je moet kopen, want de winkels zijn open. Negen tot vijf, files, stress, irritaties, man hou op.TrippyShit zei:Ik heb het over iemand die elke week lsd neemt en waarbij diegene zijn denkwijze dermate veranderd dat deze persoon zich buiten de maatschappij op wil stellen.
Dan moet je het ook niet zo letterlijk zeggen.TrippyShit zei:Ik zeg ook niet dat iedereen die elke week lsd doet zo wordt.. Je moet het allemaal niet té letterlijk en algemeen nemen he..
Volgens mij begrijpt iemand het concept van een forum niet.TrippyShit zei:Zo kan je op elke post wel wat reageren als je dat doet.
Heb je 'm weer met zn "gewoon rare figuren", nuanceer dat eens dan, kom eens met concrete voorbeelden, bronnen van die zogenaamde schade. Het feit dat je dat niet doet vertelt mij alleen maar dat ik het bij het juiste eind heb.TrippyShit zei:Het gaat er om dat mensen die elke week lsd hebben gewoon ietwat anders denken en dat sommige er ook gewoon 'gek' van worden. Dan doel ik niet eens op psychotisch ofzo maar gewoon rare figuren. En dat kan je gewoon niet ontkennen. Ja, kan je wel doen maar dan heb je het bij het verkeerde eind![]()
k heb geen bronnen nodigExceptionalInsight zei:Heb je 'm weer met zn "gewoon rare figuren", nuanceer dat eens dan, kom eens met concrete voorbeelden, bronnen van die zogenaamde schade. Het feit dat je dat niet doet vertelt mij alleen maar dat ik het bij het juiste eind heb.
Die ken ik dus idd, ook zelf, van verschillende leeftijden..ExceptionalInsight zei:Ik dacht al dat je met niets concreets ging komen. Ken je uberhaupt mensen die elke week LSD gebruiken of roep je maar wat omdat het leuk klinkt dat mensen er 'gek' van worden? Ik heb zelf ook een periode lang elke weekend getript en ik kan alleen maar zeggen dat het meer goed dan kwaad gedaan heeft. Alleen maar goed eigenlijk.
Er zit een verschil tussen jezelf buiten de maatschappij opstellen en het voorbeeld wat jij geeft en dat snap je zelf net zo goed als mij..ExceptionalInsight zei:Dat doe ik ook, ik zie mezelf echt niet als onderdeel van de maatschappij, gelukkig niet zeg. Lekker hutjemutje op koopzondag elkaar ondersteboven lopen, want ja, je moet kopen, want de winkels zijn open. Negen tot vijf, files, stress, irritaties, man hou op.
Is nog altijd aan jou hoe letterlijk je het zelf neemt..ExceptionalInsight zei:Dan moet je het ook niet zo letterlijk zeggen.
Dat snap ik heel goed maar er zit een verschil tussen ergens een reactie op te geven of iets verkeerd te begrijpen en er dus een verkeerde reactie op geven..ExceptionalInsight zei:Volgens mij begrijpt iemand het concept van een forum niet.
Voor jezelf misschien niet, maar om mij te overtuigen van jouw gelijk wel.TrippyShit zei:k heb geen bronnen nodig
Nee, eigenlijk niet, verklaar dat eens. Ik vind namelijk niet dat je verantwoording hoeft af te leggen aan een maatschappij die geen fuck om jou geeft over de manier waarop jij wilt leven. Zo lang je daar verder niemand mee tot last bent (en een uitkering trekken telt niet als mensen persoonlijk tot last zijn) moet iedereen leven zoals hij of zij dat wil.TrippyShit zei:Er zit een verschil tussen jezelf buiten de maatschappij opstellen en het voorbeeld wat jij geeft en dat snap je zelf net zo goed als mij..
Ja.. zo kunnen we door blijven gaan. Als jij het woord 'iedereen' gebruikt, denk ik dat je iedereen bedoelt.TrippyShit zei:Is nog altijd aan jou hoe letterlijk je het zelf neemt..
Dat hoeft toch ook niet?TrippyShit zei:En verder, zoals ik al vaker hier gezegd heb, intresseerd het mij echt verschrikkelijk weinig of jij het met mij eens bent of niet.
Normaal is een relatief begrip, als zij daar gelukkig van worden zie ik daar geen kwaad in. En wat dat laatste betreft, daar kun jij niet over oordelen ook niet met een knipoogsmiley aan het eind die het doet lijken of je het niet meent.. of toch wel.. Ik volg een studie, ik heb een bruisend sociaal leven, leuke vrienden en ik ga straks ruim boven modaal verdienen. Volgens mij ben ik volgens jouw maatstaven best normaal.TrippyShit zei:Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring en de ervaring die mijn vader heeft. Dat zijn voor mij genoeg bronnen.. Als jij mensen van 35 die de hele dag als zwakzinnge teletubbies dierengeluiden zitten te maken normaal vind moet jij dat lekker weten maar voor mij ben je 1 van de vele voorbeelden van een 'raar figuur'![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."