Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke week LSD

Elke week LSD

128 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#1
wobble zei:
ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
Klik om te vergroten...

dit krijg ik nu ook een beetje :grin: Plus ik merk dat het steeds minder speciaal wordt, terwijl lsd ooit de status 'magisch' had voor mij... ik wil een beetje meer tijd ertussen houden zodat het bijzonder blijft :hearteyes:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat er zoiezo al iets goed fout zit in je leven als je elke week wil trippen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elke week is naar mijn idee saai... Heb een keer 6 weken achter elkaar paddo's gegeten (is wel iets anders, maar goed). De laatste keer verveelde ik me gewoon, vond het trippen saai :P !
Ondertussen was ik wel genoeg binnestebuiten gekeerd, toen heb ik ook een break van 4 maanden genomen.

Nu doe ik ongeveer eens per maand LSD en af toe wat andere zooi voor de afwisseling :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
het heeft zowiezo niet op iedereen dezelfde invloed, ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD aten en nu een top baan hebben bij een mooi bedrijf. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar bij de meeste mensen zullen ze toch zich van de maatschappij distanciëren.

Die maat van jou maat zegt dat het voor hem alleen maar voordelen heeft, maar misschien komt dat juist wel omdat hij een doorgetript ventje is, die alleen maar voordelen wil zien, die LSD als wondermiddel beschouwt, zolang dit zo is ben je fout bezig in my opinion. LSD en andere drugs moeten bewaard worden als uitstapje uit deze realiteit, zoals dat sommige mensen naar een theather gaan om tijdelijk in een andere wereld te zitten, kun je toch ook gewoon af en toe een drugje nemen?

ik stop het doosje van drugs ver onder in de kast, en wil ik een keer een uitstapje doe ik het doosje pakken en maak ik hem open.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD ATEN
Klik om te vergroten...
briljant... :grin:

verder ben ik met je eens
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, daar kies je zelf voor. Maar op je eentje overleef je gewoon niet zo makkelijk.
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#8
BifiWorst zei:
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:
Klik om te vergroten...

Juist als je vaak tript ben je beter in staat snel 'terug te keren' naar nuchtere staat.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#9
'Aanpassen aan de maatschappij' klinkt als iets negatiefs, en is ook niet mijn ideaal natuurlijk. Maar het is wel gewoon zo, dat je die maatschappij, de anderen, nodig hebt. Als onaangepaste ben je objectief gezien misschien niet gekker dan alle anderen, maar toch kijkt iedereen je raar aan, en zul je met veel dingen (vooral, gewoon je 'rol' in het dagelijks leven uitspelen, b.v. in je werk enz.) problemen krijgen.

En ik denk dat lange tijd heel veel trippen je wel wat onaangepast kan maken. Een aantal regels en principes in onze maatschappij moet je gewoon redelijk goed in je hoofd hebben als je wil meekomen, en psychedelica weken precies die regels en principes los. Doe je het af en toe dan is dat leerzaam, omdat je je aangepastheid aan de maatschappij dan leert relativeren, leert inzien dat er meer is, enz. Maar met heel vaak trippen kan ik me voorstellen dat je het vermogen om je aan te passen aan de gekke wereld om ons heen (die we toch echt nodig hebben) een beetje kwijtraakt. En dat lijkt me ongezond. Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon hoe gevoelig hij daar voor is, en wat een wijze tripfrequentie is.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elke week LSD?Haha dat kom je toch gewoon kotsbeu hoor,al ben je nu zo'n een fervente fan van acid.
Ik heb het ook eens elke week(end) geprobeerd heb,namelijk 3 maal tijdens mijn verlof in de zomer :hearteyes:,maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bolea zei:
maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
Klik om te vergroten...

Kijk, en jij bent eerlijk tegen jezelf. Wat sommige toch niet hebben. Het is een blijft een drug. Ook nog een waarbij je psychisch toch wat te verwerken krijgt.. Elk weekend zo'n ervaring wordt je gewoon een raar figuur van. Klaar.
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics

Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.

Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.

En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen. :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeniger zei:
Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics

Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.

Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.

En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen. :wink:
Klik om te vergroten...

Kijk. Jij bent een voorbeeld van een hippie en een lsd predikant die doet alsof het een wondermiddel is dat iedereen zou moeten nemen en met bloemen in het haar en afgeknipte broeken en sandalen, afstand moet doen van de maatschappij. Beetje triest vind ik mensen zoals jij. (Vind IK!)

Lsd is en blijft een drug. Toevallig een drug die je mooie, goede inzichten kan geven en ook iets voor je zou kúnnen betekenen en toevallig lichamelijk niet schadelijk is. Dit neemt niks weg van geestelijke schade. Zo'n ervaring is gewoon niet goed om elke week mee te maken. Daar zijn je hersenen niet voor. Ze werken op een andere manier dan normaal en das voor afentoe niet zo erg maar wel voor zovaak. Je kan het verheerlijken en een paar celeb-hippies opnoemen, maar het neemt niet weg dat elk weekend lsd gewoon onverstand is en niet goed is voor je. Je wordt er raar van. Een raar figuur. De lsd-priesters vinden dat juist niet maar anno 2009 ben je gewoon een rare vogel, klaar. Als jij zovaak lsd wilt nemen dat je hele denkwijze gaat veranderen en je niet wilt meedraaien in de maatschappij is dat jouw keuze maar je moet het niet gaan verheerlijken alsof het een medicijn is :wave:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Inderdaad teveel LSD is absoluut niet goed,geen twijfel daarover.
Maar waarom steeds die anti hippie,goa's...propaganda,snap ik nu totaal niks van :openmouth:
Alsof het alleen deze mensen zijn die drugs gebruiken? kijk naar onzelf om te beginnen,wij nemen toch ook drugs...zijn wij hippies,neen toch?
De ziekte van deze tijd is :haat,oorlog,jaloersheid,....terwijl je hippieminded bent de positievere kant kiest namelijk :Anti-oorlog, discriminatie en geweld.
Het is eerder stom om anno 2009 nog steeds te denken dat hippies:langharig tuig,LSD verslaafd,werkschuw,...zijn.Hippie zijn zit vooral in je hoofd en niet zo nodig in de kledij :wink:
Ik ga nu afsluiten,want ik moet gaan werken :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Kijk. Jij bent een voorbeeld van een hippie en een lsd predikant die doet alsof het een wondermiddel is dat iedereen zou moeten nemen en met bloemen in het haar en afgeknipte broeken en sandalen, afstand moet doen van de maatschappij. Beetje triest vind ik mensen zoals jij. (Vind IK!)
Klik om te vergroten...
Hij predikt helemaal niets.. en de manier van leven die je daar beschrijft zie ik persoonlijk ook niets verkeerds in. De maatschappij is ziek en als je dat niet ziet ben je blind. Als ik de kans had zou ik ook op een onbewoond eiland mn eigen boontjes doppen, misschien met een groepje mensen die ook zo denkt. Er is niets triests aan een vredelievende manier van denken, het feit dat jij dat zielig vindt zegt meer over jou dan over de drug.

TrippyShit zei:
Lsd is en blijft een drug. Toevallig een drug die je mooie, goede inzichten kan geven en ook iets voor je zou kúnnen betekenen en toevallig lichamelijk niet schadelijk is. Dit neemt niks weg van geestelijke schade. Zo'n ervaring is gewoon niet goed om elke week mee te maken. Daar zijn je hersenen niet voor. Ze werken op een andere manier dan normaal en das voor afentoe niet zo erg maar wel voor zovaak. Je kan het verheerlijken en een paar celeb-hippies opnoemen, maar het neemt niet weg dat elk weekend lsd gewoon onverstand is en niet goed is voor je. Je wordt er raar van. Een raar figuur.
Klik om te vergroten...
Dat ontkent toch ook niemand? En geef eens voorbeelden van die zogenaamde schade waar je zo op hamert. Het liefst ook met bronnen, want "Mensen worden raar. Van die rare figuren." is natuurlijk je reinste onzin. Jij ervaart dat misschien als raar, maar dat zegt wederom meer over jouw manier van dingen interpreteren dan over die mensen zelf.

TrippyShit zei:
De lsd-priesters vinden dat juist niet maar anno 2009 ben je gewoon een rare vogel, klaar.
Klik om te vergroten...
Who gives a fuck? Iedereen is raar. Ik ben liever raar op deze manier dan raar op een vervelende of gevaarlijke manier. Die rare figuurtjes waar je het constant over hebt ken ik zelf niet en ik heb genoeg LSD gebruikers gezien en in mijn omgeving rond hangen, waaronder ikzelf. Ik heb het vaak en veel gebruikt en ik functioneer prima.

TrippyShit zei:
Als jij zovaak lsd wilt nemen dat je hele denkwijze gaat veranderen en je niet wilt meedraaien in de maatschappij is dat jouw keuze maar je moet het niet gaan verheerlijken alsof het een medicijn is :wave:
Klik om te vergroten...
Je hele denkwijze veranderen? Wat bedoel je daar dan weer mee? Het feit dat je anders naar bepaalde dingen gaat kijken? Of dat er dingen op gaan vallen waar je normaal geen aandacht aan zou besteden? Je horizon verbreden zie ik niet als iets slechts.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het over iemand die elke week lsd neemt en waarbij diegene zijn denkwijze dermate veranderd dat deze persoon zich buiten de maatschappij op wil stellen. Ik zeg ook niet dat iedereen die elke week lsd doet zo wordt.. Je moet het allemaal niet té letterlijk en algemeen nemen he.. Zo kan je op elke post wel wat reageren als je dat doet.

Het gaat er om dat mensen die elke week lsd hebben gewoon ietwat anders denken en dat sommige er ook gewoon 'gek' van worden. Dan doel ik niet eens op psychotisch ofzo maar gewoon rare figuren. En dat kan je gewoon niet ontkennen. Ja, kan je wel doen maar dan heb je het bij het verkeerde eind :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht al dat je met niets concreets ging komen. Ken je uberhaupt mensen die elke week LSD gebruiken of roep je maar wat omdat het leuk klinkt dat mensen er 'gek' van worden? Ik heb zelf ook een periode lang elke weekend getript en ik kan alleen maar zeggen dat het meer goed dan kwaad gedaan heeft. Alleen maar goed eigenlijk.

TrippyShit zei:
Ik heb het over iemand die elke week lsd neemt en waarbij diegene zijn denkwijze dermate veranderd dat deze persoon zich buiten de maatschappij op wil stellen.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik ook, ik zie mezelf echt niet als onderdeel van de maatschappij, gelukkig niet zeg. Lekker hutjemutje op koopzondag elkaar ondersteboven lopen, want ja, je moet kopen, want de winkels zijn open. Negen tot vijf, files, stress, irritaties, man hou op.

TrippyShit zei:
Ik zeg ook niet dat iedereen die elke week lsd doet zo wordt.. Je moet het allemaal niet té letterlijk en algemeen nemen he..
Klik om te vergroten...
Dan moet je het ook niet zo letterlijk zeggen.

TrippyShit zei:
Zo kan je op elke post wel wat reageren als je dat doet.
Klik om te vergroten...
Volgens mij begrijpt iemand het concept van een forum niet.

TrippyShit zei:
Het gaat er om dat mensen die elke week lsd hebben gewoon ietwat anders denken en dat sommige er ook gewoon 'gek' van worden. Dan doel ik niet eens op psychotisch ofzo maar gewoon rare figuren. En dat kan je gewoon niet ontkennen. Ja, kan je wel doen maar dan heb je het bij het verkeerde eind :)
Klik om te vergroten...
Heb je 'm weer met zn "gewoon rare figuren", nuanceer dat eens dan, kom eens met concrete voorbeelden, bronnen van die zogenaamde schade. Het feit dat je dat niet doet vertelt mij alleen maar dat ik het bij het juiste eind heb.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Heb je 'm weer met zn "gewoon rare figuren", nuanceer dat eens dan, kom eens met concrete voorbeelden, bronnen van die zogenaamde schade. Het feit dat je dat niet doet vertelt mij alleen maar dat ik het bij het juiste eind heb.
Klik om te vergroten...
k heb geen bronnen nodig :wink: Ik spreek vanuit ervaring van genoeg mensen om mij heen die ik ken en van mijn vader die nog veel meer mensen kent en die de lsd tijd volop heeft meegemaakt en zelf fanatiek meedeed..

ExceptionalInsight zei:
Ik dacht al dat je met niets concreets ging komen. Ken je uberhaupt mensen die elke week LSD gebruiken of roep je maar wat omdat het leuk klinkt dat mensen er 'gek' van worden? Ik heb zelf ook een periode lang elke weekend getript en ik kan alleen maar zeggen dat het meer goed dan kwaad gedaan heeft. Alleen maar goed eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Die ken ik dus idd, ook zelf, van verschillende leeftijden..

ExceptionalInsight zei:
Dat doe ik ook, ik zie mezelf echt niet als onderdeel van de maatschappij, gelukkig niet zeg. Lekker hutjemutje op koopzondag elkaar ondersteboven lopen, want ja, je moet kopen, want de winkels zijn open. Negen tot vijf, files, stress, irritaties, man hou op.
Klik om te vergroten...
Er zit een verschil tussen jezelf buiten de maatschappij opstellen en het voorbeeld wat jij geeft en dat snap je zelf net zo goed als mij..

ExceptionalInsight zei:
Dan moet je het ook niet zo letterlijk zeggen.
Klik om te vergroten...
Is nog altijd aan jou hoe letterlijk je het zelf neemt..

ExceptionalInsight zei:
Volgens mij begrijpt iemand het concept van een forum niet.
Klik om te vergroten...
Dat snap ik heel goed maar er zit een verschil tussen ergens een reactie op te geven of iets verkeerd te begrijpen en er dus een verkeerde reactie op geven..

En verder, zoals ik al vaker hier gezegd heb, intresseerd het mij echt verschrikkelijk weinig of jij het met mij eens bent of niet. Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring en de ervaring die mijn vader heeft. Dat zijn voor mij genoeg bronnen.. Als jij mensen van 35 die de hele dag als zwakzinnge teletubbies dierengeluiden zitten te maken normaal vind moet jij dat lekker weten maar voor mij ben je 1 van de vele voorbeelden van een 'raar figuur' :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
k heb geen bronnen nodig
Klik om te vergroten...
Voor jezelf misschien niet, maar om mij te overtuigen van jouw gelijk wel.

TrippyShit zei:
Er zit een verschil tussen jezelf buiten de maatschappij opstellen en het voorbeeld wat jij geeft en dat snap je zelf net zo goed als mij..
Klik om te vergroten...
Nee, eigenlijk niet, verklaar dat eens. Ik vind namelijk niet dat je verantwoording hoeft af te leggen aan een maatschappij die geen fuck om jou geeft over de manier waarop jij wilt leven. Zo lang je daar verder niemand mee tot last bent (en een uitkering trekken telt niet als mensen persoonlijk tot last zijn) moet iedereen leven zoals hij of zij dat wil.

TrippyShit zei:
Is nog altijd aan jou hoe letterlijk je het zelf neemt..
Klik om te vergroten...
Ja.. zo kunnen we door blijven gaan. Als jij het woord 'iedereen' gebruikt, denk ik dat je iedereen bedoelt.

TrippyShit zei:
En verder, zoals ik al vaker hier gezegd heb, intresseerd het mij echt verschrikkelijk weinig of jij het met mij eens bent of niet.
Klik om te vergroten...
Dat hoeft toch ook niet?

TrippyShit zei:
Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring en de ervaring die mijn vader heeft. Dat zijn voor mij genoeg bronnen.. Als jij mensen van 35 die de hele dag als zwakzinnge teletubbies dierengeluiden zitten te maken normaal vind moet jij dat lekker weten maar voor mij ben je 1 van de vele voorbeelden van een 'raar figuur' :wink:
Klik om te vergroten...
Normaal is een relatief begrip, als zij daar gelukkig van worden zie ik daar geen kwaad in. En wat dat laatste betreft, daar kun jij niet over oordelen ook niet met een knipoogsmiley aan het eind die het doet lijken of je het niet meent.. of toch wel.. Ik volg een studie, ik heb een bruisend sociaal leven, leuke vrienden en ik ga straks ruim boven modaal verdienen. Volgens mij ben ik volgens jouw maatstaven best normaal.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet zo verstandig, geef je hoofd wat meer rust zou ik zegge

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."