Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jammer dat het zo moeilijk te krijgen is"
"Hebben jullie dealers gewoon 2C-B? Ik bel elk nummer wat ik tegen kom maar niemand heeft het."
"Ik heb zowel Paddo's als LSD meer dan 30 maal gebruikt. Van beide drugs heb ik zware trips gehad, maar zware paddo trips zijn zwaarder dan zware LSD trips voor mij. Als je flink wat Hawaiaanse (meer dan 1,5x de portie die ze vroeger verkochten) neemt heb je effecten die met LSD volgens mij niet te halen zijn. Denk hierbij aan het gevoel dat je opstijt, volkomen vergeten wie of wat je bent en mensen uit het niets zien verschijnen en verdwijnen. Ook het gevoel of je aangeraakt wordt door iets wat er niet is hoort hier bij en dan hebben we nog geluid hallucinaties. Bij LSD zijn de hallucinaties veel meer cartoon achtig dan bij paddo's en meer neon achtige kleuren. Dit maakt het voor mij wat minder diepgaand en 'echt' dan paddo's. Overigens heb ik ook zware LSD trips gehad die zeer leuk waren, alleen deze halen het niet bij de zware paddo trips. Overigens nam ik tijdens die zware LSD trips 4 Ganesha zegels en viel ik op een gegeven moment bijna flauw."
"BifiWorst zei: Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad' Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam... Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo... Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij' Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?! Klik om te vergroten... Juist als je vaak tript ben je beter in staat snel 'terug te keren' naar nuchtere staat."
"Waarom ga je niet gewoon voor je trip naar de supermarkt?"
"LSD is leuker, maar 2CB vind ik wat makkelijker dan LSD. Van 2CB krijg je wel veel zin in sex, dus als je niet met je vriend/vriendin gaat trippen is LSD misschien weer leuker."
"Tolerantie tussen paddo's en LSD merk ik eigenlijk niks van. Wel moet er tussen elke trip los minimaal 1,5/2 weken zitten om de zelfde effecten te bereiken."
"Ik zie wel soms figuren in 2D, dus bijvoorbeeld mensen geprojecteerd op vloeren, in bomen of op muren. Deze zijn vaak cartoon achtig, maar soms lijken ze net echt."
"Ik heb wel soms dat ik kan tekenen in de lucht, net alsof je een sterretje heel snel beweegt. Gezichten die een karikatuur worden heb ik ook vaak."
"tipsyflipsy zei: LSD is de het Amerikaanse leger getest om dat ze dachten dat het een waarheidsserum was. De vijand werd LSD toegedient om zo informatie te verkrijgen, maar ja de vijand vertelde van alles maar ja daar kon het leger niet veel mee. Maar het werd ook aan de soldaten zelf toe gedient om de angst om te doden weg te nemen maar ja als de helft een bad trip krijgt en doodsangsten uit staat en opeens overal vijanden ziet. En heeft ook nog een geweer en handgranaten bij zich. is dat geen goeie combinatie. Want een geheim project van de US army is in de jaren 60 is finaal verkeerd gegaan, Amerikaanse soldaten onder invloed hebben complete dorpen uitgemoord in de jungle. Het is een van de grootste fiasco's van de Amerikanen. Er word niet over gesproken,is uit de archieven verwijderd. kortom er is nooit iets gebeurd.{ foutje-bedankt} Klik om te vergroten... Wel goed dat jij het dan nog weet!"