Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bert Jansch-Angie :P Lekker genieten buiten met dit mooi weer,de Heerlijke muziek van Bert Jansch en een joint"
"^Wauw!"
"Led Zeppelin"
"John Lee Hooker samen met Canned Heat. Lekker zonnetje ,straks een glaasje rode wijn en wat oude blues zaliggggggggggggg"
""
"kijken en luisteren naar Jimi hendrix(Berkeley),thanks daddy!!!"
"De eerste lp van George Thorogood."
"Al een week of 3 into the blues(rock),gisteren 2 cd's en vandaag 2 cd's beluistert van rory gallagher,...die man is sedert nu ongetwijfeld mijn favo blues(rock )gitarist"
"Hij typt en drumt tegelijk."
"The Doors"