#1
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
TeKNoZem zei:LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
TeKNoZem zei:Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
TeKNoZem zei:Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)

Angramar Temenos zei:500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.
![]()

Angramar Temenos zei:Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.
azgaza zei:Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
Tigg zei:Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste.
Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."