Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet halucineren?!

Ik kan niet halucineren?!

67 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TeKNoZem zei:
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
Klik om te vergroten...

Maar het echt totaal niets zien van die "visuals" dat kan toch niet?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TeKNoZem zei:
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
Klik om te vergroten...

Toch zonder visuals vind ik lsd nog een leuke drug.
Puur omdat het zo een "mindfucker" is. Het is wel heerlijk om echt in je kop te zitten en je te laten overrompelen door de lsd.

Heb je misschien nog overige tips waardoor ik misschien nog visuals zou kunnen zien behalve de setting dan?

Greetz.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
Klik om te vergroten...

Hogere dosering is wel een optie ja.
Ben dan wel duurder uit xD
maar ik probeer wel wat uit :)
over paar weken even kijken of ik er dan tijd voor heb dan maak ik ook wel trip report als! het werkt.
Nog bedankt!:grin:

Later,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen probleem. Succes nog. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geef goed advies of zeg niks.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
Klik om te vergroten...

Ja joh, ga dan gelijk voor een dubbele tumb print. :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.

Probeer een dosis van 200-250 µg, dan heb je een "sterke" trip zonder in het "extreem trippen" niveau te zitten. Ik vind zelf dosissen van 200-250 het meest visueel; Daarboven heb je wel meer visuals maar ben je te mindfucked en vaag om er echt efficient naar te kijken.

Op 200-250 kan ik op de bank gaan zitten, en bewust nuchter beslissen "En nu ga ik eens lekker kleurtjes kijken, ik heb drugs genomen waar ik visuals van krijg en ik ga er eens heel bewust en recreatief naar staren" :hearteyes: .


P.S: Als je voor het eerst zo'n hoge dosis neemt, neem 40 mg temazepam mee. Temazepam is chill daarvoor omdat het echt een K.O pill is waardoor je gewoon instant kan gaan maffen, einde trip; valium ofzo werkt ook prima maar met wat ongeluk duurt het een uur tot je iets begint te merken en dat kan in een kutervaring wel 15 uur duren voor je gevoel.

Oxazepam werkt ook geweldig, maar ik raad benzo's af tenzij er echt geen alternatief is.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.
Klik om te vergroten...

Ik zag het sarcasme wel. Er zijn alleen mensen die dit niet zien en het klakkeloos als advies overnemen. daar moetje ook rekening mee houden. "human stupidity knows no bounds."
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch vind ik het wel frappant dat je met een hele blotter nog geen visuals had, je had net zo goed dood kunnen zijn. /mierenneukmodesoff
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het moeilijk voor te stellen te trippen zonder visuals omdat ik juist iemand ben die van 50 ug LSD al duidelijk aanwezige visuals heeft of van een kwart portie paddo's al; ik trip alsnog graag een flink stuk harder dan dit, en wat ik weet is dat 'hoe meer ik neem, hoe meer visuals ik heb', en ik weet ook dat iedereen een andere hoeveelheid heeft waar de visuals beginnen, en dat sommige mensen visueler trippen (zoals ik) en sommige mensen juist mentaler trippen (zoals ook heel veel mensen). Wat ik wel weet van mijn vrienden die bijvoorbeeld wat mentaler trippen is dat ze vaak vanaf een bepaalde dosis wel visuals hebben dus mijn enige tip als je meer visuals wil is de dosis inderdaad wat opschroeven, probeer van je 120 ug eens anderhalve zegel?

Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
neem gewoon 500mics
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oud topic, haha. :grin:

@sjondebeuker
zie vorige pagina, ik had al op je gereageerd. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
Klik om te vergroten...

Een vriendin adviseerde mij om een keer DMT te proberen of ik kan een hogere dosis nemen, maar bij LSD is het toch zo: dat als je meer neemt de langdurigheid van de trip langer is, maar niet de intensiteit ervan? ik weet het ook niet precies, maar ik zal het allebei wel proberen.
Dus misschien anderhalf/2 blotters lsd van 120 ug of DMT proberen.

Bedankt nog:)
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn verwachtingen van de visuals waren ook te hoog voordat ik voor het eerst paddo's nam. Je moet geen roze olifantjes verwachtingen, maar eerder wat verkleuringen of vervormingen.

Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste.

Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tigg zei:
Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste.

Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?
Klik om te vergroten...

Ik had wel die zogenaamde Closed-eye-visuals, maar met open ogen had ik toaal geen vervorming van iets. Ik zag gewoon de realiteit alleen
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zie nooit echt heel sterk dingen.
maar wat ik meestal probeer te doen is lekker aan de eind van de avond als nog licht is beetje wolkjes kijken met wat rustgevende psy achtige muziek wat standard speel dingtjes zo als een plasma boll ala 15 euros +- doet ook wonderen
en wierook opzetten is altijd well een goeie de rook er van geeft een heel gaaf efect enzo

ik heb van alle trips die ik gehad heb meschien maar 3 keer echt goeie vaage dingen gezien waarvan ik weet dat het zeker niet echt was met paddos heb ik altijd well faage shit gezien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."