Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet halucineren?!

Ik kan niet halucineren?!

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar psychedelica hebben ook niet echt een universele werking voor iedereen.

Mag ik vragen hoe je vorige trips mentaal aanvoelden? Kon je nog een boek lezen of iets op tv volgen? Hoe voelde je je verder afgezien van het feit dat je niet echt visuele veranderingen waarnam?
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#2
De hallicunaties die ik het meeste heb zijn dingen die lijken te bewegen maar het toch niet doen. Bijvoorbeeld gordijnen waarbij het lijkt alsof ze heen en weer waaien in de wind, terwijl het raam dicht is.

Iets anders wat ik ook heb is dat kleuren net iets wat feller zijn, en dan een kleine verandering van licht, de hele sfeer in de ruimte kan doen veranderen.

Ik heb zelf ook nog nooit gehallucineerd zoals ik verwacht had dat het zou zijn voor mijn eerste trip, maar ik weet nu dat ik dat gewoon overschat heb.

Op de twilight hoor ik ook graag antwoord.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van lsd zag ik toch lekker veel stenen verschuiven op een kassijenweg.
Ik keek in het water en zag iemand anders staat , tot ik me beter concentreerde op het beeld.
Ik stond aan het vervallen stationtje in mijn buurt , ik keek naar de vloer en zag duidelijk overal perkament zegeltjes waarop er in een cirkel het hoekpunt van een huis stond.
Ik keek vlak voor mij , en net hetzelfde huis stond daar.

Dan zeg je mij dat je niet hallucineert van lsd?

Btw , toen had ik een halve maia op (die zijn redelijk hoog geschat)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
Van lsd zag ik toch lekker veel stenen verschuiven op een kassijenweg.
Ik keek in het water en zag iemand anders staat , tot ik me beter concentreerde op het beeld.
Ik stond aan het vervallen stationtje in mijn buurt , ik keek naar de vloer en zag duidelijk overal perkament zegeltjes waarop er in een cirkel het hoekpunt van een huis stond.
Ik keek vlak voor mij , en net hetzelfde huis stond daar.

Dan zeg je mij dat je niet hallucineert van lsd?

Btw , toen had ik een halve maia op (die zijn redelijk hoog geschat)
Klik om te vergroten...


NOESSSSSS!!!!!!!!!!
Not that discussion again!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
Van lsd zag ik toch lekker veel stenen verschuiven op een kassijenweg.
Ik keek in het water en zag iemand anders staat , tot ik me beter concentreerde op het beeld.
Ik stond aan het vervallen stationtje in mijn buurt , ik keek naar de vloer en zag duidelijk overal perkament zegeltjes waarop er in een cirkel het hoekpunt van een huis stond.
Ik keek vlak voor mij , en net hetzelfde huis stond daar.

Dan zeg je mij dat je niet hallucineert van lsd?

Btw , toen had ik een halve maia op (die zijn redelijk hoog geschat)
Klik om te vergroten...

LSD is een Hallucinogeen! Niet te vergelijken met daadwerkelijke hallucinaties! Heb je uberhaubt wel ooit eens echt gehallucineerd?

Vaste Klant zei:
NOESSSSSS!!!!!!!!!!
Not that discussion again!
Klik om te vergroten...

Ja dat ja. >_<
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
echt hallucineren is net zoals ijlen .... komt zelden voor.

je hoort iemand wel is op de lsd mompelen: Ik snap het niet ik snap het niet ik snap het niet ...


das bijna ijlen ... maar net niet.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Twilight zei:
Maar psychedelica hebben ook niet echt een universele werking voor iedereen.

Mag ik vragen hoe je vorige trips mentaal aanvoelden? Kon je nog een boek lezen of iets op tv volgen? Hoe voelde je je verder afgezien van het feit dat je niet echt visuele veranderingen waarnam?
Klik om te vergroten...

Met de Paddo's/salvia en LSA kon had ik mentaal niets en visueel al helemaal niets.
maar met LSD had ik zeker een mindfuck wat wel heel leuk was, maar ik kon alles prima volgen en kon ook normaal alles lezen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik hallucineer nooit op de lsd, dat is normaal.
Mensen die met verhalen komen over entiteiten etc etc etc ....

Misschien op de DMT maar niet op de lsd.
Het vervormen van geluid en beeld en de kleurenpatronen zijn geen hallucinaties in mijn ogen.

:wave:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pascal is er ondertussen ook achter dattie niet zomaar acid moet eten alsof het snoep is :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
EDIT: Dit is een oud topic, je hoeft echt meer te reageren. Het is al opgelost.

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.

Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.

Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.

Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TeKNoZem zei:
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
Klik om te vergroten...

Maar het echt totaal niets zien van die "visuals" dat kan toch niet?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.
Klik om te vergroten...

Toch zonder visuals vind ik lsd nog een leuke drug.
Puur omdat het zo een "mindfucker" is. Het is wel heerlijk om echt in je kop te zitten en je te laten overrompelen door de lsd.

Heb je misschien nog overige tips waardoor ik misschien nog visuals zou kunnen zien behalve de setting dan?

Greetz.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)
Klik om te vergroten...

Hogere dosering is wel een optie ja.
Ben dan wel duurder uit xD
maar ik probeer wel wat uit :)
over paar weken even kijken of ik er dan tijd voor heb dan maak ik ook wel trip report als! het werkt.
Nog bedankt!:grin:

Later,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen probleem. Succes nog. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geef goed advies of zeg niks.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
Klik om te vergroten...

Ja joh, ga dan gelijk voor een dubbele tumb print. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."