Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet halucineren?!

Ik kan niet halucineren?!

67 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.
Klik om te vergroten...

Ik zag het sarcasme wel. Er zijn alleen mensen die dit niet zien en het klakkeloos als advies overnemen. daar moetje ook rekening mee houden. "human stupidity knows no bounds."
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch vind ik het wel frappant dat je met een hele blotter nog geen visuals had, je had net zo goed dood kunnen zijn. /mierenneukmodesoff
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het moeilijk voor te stellen te trippen zonder visuals omdat ik juist iemand ben die van 50 ug LSD al duidelijk aanwezige visuals heeft of van een kwart portie paddo's al; ik trip alsnog graag een flink stuk harder dan dit, en wat ik weet is dat 'hoe meer ik neem, hoe meer visuals ik heb', en ik weet ook dat iedereen een andere hoeveelheid heeft waar de visuals beginnen, en dat sommige mensen visueler trippen (zoals ik) en sommige mensen juist mentaler trippen (zoals ook heel veel mensen). Wat ik wel weet van mijn vrienden die bijvoorbeeld wat mentaler trippen is dat ze vaak vanaf een bepaalde dosis wel visuals hebben dus mijn enige tip als je meer visuals wil is de dosis inderdaad wat opschroeven, probeer van je 120 ug eens anderhalve zegel?

Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
neem gewoon 500mics
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oud topic, haha. :grin:

@sjondebeuker
zie vorige pagina, ik had al op je gereageerd. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).
Klik om te vergroten...

Een vriendin adviseerde mij om een keer DMT te proberen of ik kan een hogere dosis nemen, maar bij LSD is het toch zo: dat als je meer neemt de langdurigheid van de trip langer is, maar niet de intensiteit ervan? ik weet het ook niet precies, maar ik zal het allebei wel proberen.
Dus misschien anderhalf/2 blotters lsd van 120 ug of DMT proberen.

Bedankt nog:)
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je met DMT of MDA geen visuals/halucinaties krijgt weet ik t ook niet meer..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelicious zei:
Als je met DMT of MDA geen visuals/halucinaties krijgt weet ik t ook niet meer..
Klik om te vergroten...

wou net zeggen.. MDA erin en hoppekee :grin:

maar nu trip je, dus dat is ok dan :) lekker oud topic btw :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."