Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet halucineren?!

Ik kan niet halucineren?!

67 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem je benzodiazepines/antipsychotica?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Neem je benzodiazepines/antipsychotica?
Klik om te vergroten...

Nee, ik neem niets van deze middelen.
Ik neem het goed in en ik heb mijn ervaren sitters ermee verbaasd.
Het is getest en we wisten dus zeker dat er genoeg in zat.
Er waren nog 2 mensen die gingen trippen en dat deden ze.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet dat het bij paddo's en truffels zo werkt dat, hoe langer je van tevoren niet eet hoe harder het inslaat, als ik bijvoorbeeld 3 uur niks eet en dan mexicana's neem, dan heb ik een lekkere mellow trip en kan ik lekker vrolijk voortbewegen.

Maar 6 uur voor ik hawaiiaanse neem knalde er hard in. (positief)
Eet vantevoren eens niks en probeer niet teveel te verwachten, ik denk dat je nu vooral LSD neemt met de hoop dat het werkt. Dit kan je misschien op het verkeerde spoort zetten. Regel wat vrienden die met je meedoen; dim het licht wat, muziekje aan, makkelijke film of een spel.
Maak er een gezellige avond van.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
Ik weet dat het bij paddo's en truffels zo werkt dat, hoe langer je van tevoren niet eet hoe harder het inslaat, als ik bijvoorbeeld 3 uur niks eet en dan mexicana's neem, dan heb ik een lekkere mellow trip en kan ik lekker vrolijk voortbewegen.

Maar 6 uur voor ik hawaiiaanse neem knalde er hard in. (positief)
Eet vantevoren eens niks en probeer niet teveel te verwachten, ik denk dat je nu vooral LSD neemt met de hoop dat het werkt. Dit kan je misschien op het verkeerde spoort zetten. Regel wat vrienden die met je meedoen; dim het licht wat, muziekje aan, makkelijke film of een spel.
Maak er een gezellige avond van.
Klik om te vergroten...
Nou, bij mijn eerste keer truffels, had ik 6 u op voorhand niets gegeten, 10 g atlantis, weinig tot niets van gevoeld.. Dan een aantal weken later had ik een half uur voor ik 10 g mexicana nam nog een hele pizza op gegeten, die 2de keer heb ik superhard ge (bad)tript :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
500 microgram LSD.
Anaal.
MAO-Remmer erbij.


:rockband:
Klik om te vergroten...
Was overduidelijk een heel goed advies.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind 't spijtig dan mensen op een lsd trip geen bomen in een jungle zien verranderen met leeuwen en zebra's
open eyes visuals zijn... niet te beschrijven :hearteyes:
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht dat ik hetzelfde als jij had,
tot ik pillen ging gebruiken en daarbij ging smoken
Succes gegarandeerd!

Bij 3 snoep en 3joints heb ik de gekste shit in boomschaduwen gezien.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
electergie zei:
ik vind 't spijtig dan mensen op een lsd trip geen bomen in een jungle zien verranderen met leeuwen en zebra's
open eyes visuals zijn... niet te beschrijven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer een discotheek in een jungle zien veranderen voor 3 seconden. In de lianen kropen een soort van 2 dimensionale achtige krokodil wezens. Ik schrok me eigen de ......! Verder nooit meer zoiets gehad.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
sjondebeuker zei:
Ik dacht dat ik hetzelfde als jij had,
tot ik pillen ging gebruiken en daarbij ging smoken
Succes gegarandeerd!

Bij 3 snoep en 3joints heb ik de gekste shit in boomschaduwen gezien.
Klik om te vergroten...
Bij mij was het na 500mics LSD raak. Maar dan niet echt zoals ik het wilde. :wink:

Maar nu werkt alles weer! Out of the blue gewoon!
En nu kan ik van elk tripmiddel genieten.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal vast zijn omdat je eerst gewoon troep had en nu wél normale drugs hebt. :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sadpanda zei:
Zal vast zijn omdat je eerst gewoon troep had en nu wél normale drugs hebt. :P
Klik om te vergroten...
Die LSD was getest hè. :wink:
Ik had zegels van rond de 120 en 180mics.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#12
IK GELOOF JE PASCAL!!!
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#13
je moet er ook niet op focussen!
gewoon spacend nummer aan zetten
ogen dicht
goed hijsen van een jointje
ogen open
in donkere ruimte/buiten werkt bij mij vaak met in de verte licht (denk aan lantaarns door de bomen of huizen in de verte)
en gewoon je beeld zegmaar stilzetten
niet overalennergens naar kijken zoals je met pillen doet, maar focussen op 1 punt en je gedachten op nul zetten.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#14
oja
haha dat je zoveel acid nodig hebt
ik zal mezelf heeeelemaal gek maken dan denk ik :confused:
tis zowieso risico spul
maarja mooi dat je hebt gehalucioneerd
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou, zo 'mooi' was het niet... tenminste niet zoals ik het wou... (badtrip, en keihard ook)

Maar nu kan ik gewoon trippen op een normale dosis hoor. :) En 2C-B werkt ook gewoon weer.
Van de zomer ga ik kijken of paddo's het ook weer doen, dan wel met een psilocybine-extractie. :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je met DMT of MDA geen visuals/halucinaties krijgt weet ik t ook niet meer..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelicious zei:
Als je met DMT of MDA geen visuals/halucinaties krijgt weet ik t ook niet meer..
Klik om te vergroten...

wou net zeggen.. MDA erin en hoppekee :grin:

maar nu trip je, dus dat is ok dan :) lekker oud topic btw :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
EDIT: Dit is een oud topic, je hoeft echt meer te reageren. Het is al opgelost.

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.

Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.

Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.

Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Pascal
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?
Klik om te vergroten...

Maar het echt totaal niets zien van die "visuals" dat kan toch niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."