#1
zeker goede How-To erover.
mooie combi
mooie combi
Mindless zei:Al introduceer je dan wel weer een chemisch element in een verder natuurlijke ervaring.
Ik bedoelde meer dat synthetische geproduceerde drugs voor mij altijd een "chemisch" gevoel oproepen. Schokjes in m'n zicht, trillerige handen, een algehele onrustigheid, het gevoel dat mijn lichaam een stof detecteert die er echt niet in hoort, enzovoorts. Uiteraard kan ik enkel spreken over mijn eigen ervaring, maar ik heb het tot nu toe elke keer zo ervaren. Natuurlijke middelen hebben uiteraard ook zo hun bijwerkingen, maar voor mij voelt dat vrijwel altijd alsof het meer in harmonie is met het normale functioneren van mijn lichaam. Mijn lichaam verzet zich hier niet zo tegen of helemaal niet. Er speelt hier vast en zeker ook wel een placebo effect in mee, maar het verschil is bij mij altijd best groot.SmartieAndMe zei:Mindless zei:Al introduceer je dan wel weer een chemisch element in een verder natuurlijke ervaring.
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Het gaat toch om het eindproduct, niet om hoe het tot stand gekomen is... Is synthetisch geproduceerde psilocibyne dan volgens jou ook slechter dan natuurlijke psilocibyne?
Het is dezelfde stof en de synthetische kun je beter doseren...
Dat klinkt als een gevolg van teveel XTC Gebruik, komt wel vaker voor.Mindless zei:Schokjes in m'n zicht
Te weinig gegeten?Mindless zei:trillerige handen
Dat heeft elke stimulerende en hallucinerende drug zo'n beetjeMindless zei:een algehele onrustigheid
En tot slot een mindsetMindless zei:het gevoel dat mijn lichaam een stof detecteert die er echt niet in hoort
Het is zeker waar dat mijn associaties bij een drug (zwaar) meetellen. Maar als ik het eens met anderen over deze dingen heb, dan hoor ik vaak dat zij dezelfde dingen ook ervaren. Die schokjes bijvoorbeeld en dat "chemische" gevoel in het lichaam. Wederom, ik wil niet teveel voor anderen spreken en het is ook zeker geen hard feit dat iedereen dit heeft.SmartieAndMe zei:Tsja wat voor gevoelens jij bij bepaalde drugs voelt kan ik verder weinig mee :P Dat is een beetje hetzelfde als het verschil tussen XTC-pillen en pure MDMA, wat niet bestaat maar volgens gebruikers toch wel bestaat. Of emotionele waarde bij een oude klok ofzo..
Heeft verder weinig met het middel te maken, maar vooral jouw associaties erbij![]()
Lijkt me sterk, aangezien ik nooit meer dan ~110mg XTC op een avond heb gebruikt.Dat klinkt als een gevolg van teveel XTC Gebruik, komt wel vaker voor.Mindless zei:Schokjes in m'n zicht
Voor een trip eet ik altijd niets 4 uren van tevoren. Maar met LSD en 2C-B houdt het zowat de hele trip aan, ook al eet ik goed tijdens de trip.Te weinig gegeten?Mindless zei:trillerige handen
Natuurlijke psychedelica nooit bij mij. :P (behalve tijdens de come-up) Ja mentaal natuurlijk wel, maar ik bedoelde lichamelijk. Had ik er even bij moeten zetten.Dat heeft elke stimulerende en hallucinerende drug zo'n beetjeMindless zei:een algehele onrustigheid![]()
Ja ik moet toegeven dat dat toch wel erg meetelt.En tot slot een mindsetMindless zei:het gevoel dat mijn lichaam een stof detecteert die er echt niet in hoort![]()

Zou een interessant experimentje zijn. Alleen heb jij al ervaring met psilo, waardoor je het verschil in effect van 4-AcO en psilo waarschijnlijk wel kunt onderscheiden en dan kunnen vooroordelen toch nog naar boven komen. Bovendien ga je er dan van uit dat alle synthetische drugs voor jou als onnatuurlijk zullen aanvoelen, terwijl elke stof anders is en dus ook anders zal aanvoelen.Mindless zei:Ik zou voor de grap eens een blinde test moeten ondergaan waarin ik ofwel een bakje paddo's krijg om op te eten of een bakje met niet-psychedelische daarop lijkende paddestoelen, bespoten met 4-AcO-DMT.
Dat heb ik nou ook altijd, ze zijn gewoon allemaal hetzelfde alleen de ene soort is misschien net iets sterker dan de ander. Dat mensen denken dat het anders is komt alleen maar door vooroordelen die de Smartshops gebruiken om meer geld te kunnen verdienen. Deze past onder dezelfde noemer als mensen die denken dat MDMA kristallen anders zijn XTC pillen.Mindless zei:Apart is trouwens ook dat ik mensen vaak hoor over de verschillen tussen truffels en paddo's en de verschillen tussen de onderliggende soorten van beide, terwijl ik daar juist het gevoel bij heb dat psilocybine = psilocybine.
Mindless zei:Lijkt me sterk, aangezien ik nooit meer dan ~110mg XTC op een avond heb gebruikt.
Psychedelibee zei:Dat heb ik nou ook altijd, ze zijn gewoon allemaal hetzelfde alleen de ene soort is misschien net iets sterker dan de ander. Dat mensen denken dat het anders is komt alleen maar door vooroordelen die de Smartshops gebruiken om meer geld te kunnen verdienen. Deze past onder dezelfde noemer als mensen die denken dat MDMA kristallen anders zijn XTC pillen.
Probeer verder bij gebruik van een middel niet teveel te denken in natuurlijk of synthetisch, het gaat uiteindelijk om de stof en anders kleur je de ervaring voor gebruik al deels in met een vooroordeel.
bobsacamano zei:Ik was mijn Candyflip al aan het plannen voor binnenkort. Dit heeft me al gefassineerd sinds ik LSD op mijn radar kreeg. Maar nu lees ik deze gebruiksaanwijzing pas en begin ik te twijfelen. Niet omdat ik het neit meer wil. Maar meer hoe hij erover schrijft, met zoveel liefde dat ik nu de candyflip liever wil bewaren tot een bijzonder moment.
Als mijn vriendin en ik een jaar samen zijn of zoiets maar niet zomaar. Haha ach ja misschien doe ik het alsnog. In ieder geval wel met mijn vriendin![]()
bobsacamano zei:met zoveel liefde dat ik nu de candyflip liever wil bewaren tot een bijzonder moment.
Tijdloos zei:Sex is heerlijk indien alles werkt haha.
SmartieAndMe zei:De candyflip op zichzelf is toch al een bijzonder moment.![]()
Ik zou dit keer zeker niet meer LSD nemen dan de vorige keer. Eerder hetzelfde of zelfs maar 1 zegel. Nog geen ervaring mee, maar lijkt me toch best heftig om die twee middelen te combineren.bobsacamano zei:Ok er is besloten in huize Bob Sacamano ik en mevrouw Sacamano gaan er voor zaterdag. Nu zijn de tijden waarop we de M moeten innemen wel duidelijk maar ik kan niet zoveel vinden over hoeveelheden. Ik denk sowieso een lagere dosering M maar hoe zit het met de Acid? Afgelopen keer had ik anderhalve zegel van ongeveer 150mu per zegel. Dit was een hele fijne trip en daarna had ik me voorgenomen om de volgende keer 2 zegels te nemen. Dat zou ik nu dus ook willen doen. Iemand hier ervaring mee?
SmartieAndMe zei:Ik had 200ug LSD met 70mg MDMA. Denk dat het effect beter was geweest als ik 50mg MDMA en 150ug LSD had gehad. Het was een geslaagde flip voor mij, maar vond het effect wel wat te sterk voor het mooie. Wij lagen helemaal naar de klote op de bank en op een matras en er gebeurde weinig haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."