Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wauw zou meteen naar een ziekenhuis rijden als het nu al niet te laat is lees het nu pas.."
"Het leven is mooi! Geniet van de kleine dingen zoals lekker eten en andere dingen en je zult zien alles word beter!"
"Welkom op dit forum, Het zal wel lief bedoeld zijn maar ik denk dat jij zelf hier meer kan opsteken dan adviseren De meeste mensen op dit forum zijn veel ouder en zouden zelfs al je vader kunnen zijn Ik merk dat iedereen hier behoorlijk op de hoogte is over drugsgebruik wat ook logisch is omdat ze vaker al meer dan 20 jaar drugs gebruiken. Maar het is fijn dat je je kennis wilt delen maar het beste is om gewoon mee te discussiëren Want een opleiding medicijnen duurt zeker 7 jaar waarbij je de echte kennis op doet En daarnaast hebben de ervaren drugsgebruikers vaak ook dat stukje extra kennis waar de medische wereld niet van op de hoogte is Voor de rest succes op het forum!"
"Probleem zei: Emoties kum je besturem mann Klik om te vergroten... Het is niet te besturen. Maar je kan er mee leren omgaann..."
"Jammer dat het bij jou niet blijvend is. Wel al gezocht naar de plek onder invloed? Met bv massage van iemand want dan zou je het kunnen bereiken."
"Qat zweefkees zegt gewoon 1 zegel! 130ug is een oke tripje Het grappige is dat je van alles kan eten en het allemaal heel erg lekker vind en 2 uur later niet meer.. Best wel appart.. Veel plezier!"
"Rupsje zei: Ik zou als ik jou was beginnen met een dosis van rond de 100 microgram. Ik heb zelf 3 jaar niet getript ivm een bad trip, toen weer voorzichtig LSD geprobeerd en dat was 110 microgram de eerste keer. Vond ik zelf een perfecte dosis, en ik heb daarna nog een halfje bij genomen omdat ik het wel aankon. Mijn ervaring is dat je wel bij kunt pakken met LSD als je meer wilt qua trip (halfje erbij bijvoorbeeld, of een kwartje) maar dat moet je dan echt doen op de piek als je er net in zit - niet te lang wachten ivm een snelle tolerantie. Luister ook naar jezelf, want 110 microgram is best een fijne dosis op zichzelf al, en ik moet er ook bij zeggen dat ik daarvoor al het trippen weer had opgepakt met psilocybine dus dat is ook weer een andere situatie. Klik om te vergroten... Bij mij duurt het soms wel 3 uur voor dat ik er echt helemaal in zit. Als ik dan er bij zal pakken gaat de trip een stuk langer duren en een trip duurt vaak al lang.. Ik denk dat bijpakken geen goed advies is voor iemand die de eerste keer gaat trippen.."
"Nu moet je de trip niet in gaan met een twijfel gevoel! Ik werk er helemaal naar toe met een positieve mindsetting! Niks gaat fout alles gaat goed ik ga het maximale uit de trip halen Ik zou ook voor een 2/3 gaan de eerste trip Ik weet niet hoe het bij de rest werkt? Zelf nam ik wel een hoge dosis de eerste keer en ging ontzettend lekker 180ug ook ik heb in latere tijden ook wel eens een halfje gedaan en dan kwam ik er niet lekker in Het kwam zwaar over me heen maar de veranderingen en het zelfbewustzijn waren maar matig De vriendin met wie ik het samen deed vond lsd ook niet interessant ieders zo een halfje Ik denk dat iedere situatie anders is en nu als ik trip met mensen die het voor de eerste keer doen bied ik ook gewoon een hoge dosis aan... Gelijk een keertje goed trippen Anders komt er heel wat over je heen maar echt de trip in gaan is het dan ook weer niet Dit is mijn ervaring"
"Puntjes of geen puntjes ik ging er helemaal in mee! De trip was goed uitgelegd!"
"Rupsje zei: Vorige week als een klein kind lopen janken na de seks op LSD, vanwege de hoeveelheid emoties.. terwijl ik letterlijk nooit huil, om wat dan ook. Shit, wat is dat puur.. ongetwijfeld een van de mooiste momenten in mijn leven, en daarmee voor mij tot nu toe de beste seks drugs Klik om te vergroten... Dan heb je iets goed verwerkt! Dat zijn goede sessies.."