Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk reportje en prachtig is het he, die Mdma..."
"Daamn.. dan trillen me ogen als een gek Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen. Klik om te vergroten... Lol, ja dat is niet altijd handig.... Maar de oplossing is, scheef kijken Gezicht iets bijdraaien en schuin naar beneden kijken, dat werkt tenminste altijd bij mij"
"Pacelle zei: Hey beiden thanx, Ik ga zoiezo naar de huisarts als ik me maandag nog zo wappie voel. Heb veel op internet gezocht en kwam verder op HPPD en dat xtc de chemische samenstelling van je hersenen kan veranderen. Maar toch lijkt het me zeer sterk dat ik er iets door opgelopen heb gezien de minimale hoeveelheid ik tot me heb genomen. Ik hou jullie op de hoogte, fijn weekend nog! Klik om te vergroten... Hey Pacelle, Zijn de klachten al wat afgenomen? Of ben je al langs de huisarts geweest? Als ik dit zo lees, denk ik niet dat het aan de mdma/xtc heeft gelegen. Wellicht wat jezelf al aangeeft, een b12 gebrek? Want hallucinaties zijn in dat geval mogelijk. Ben je al lang veganist en let je goed op wat je aan voeding binnen krijgt? Ikzelf ben ook jaren veganist geweest(Ruim 10 jaar) en moest ook vanwege b12 gebrek en andere gebrekken een stapje terug doen. Inprincipe ben ik nog steeds veganist, maar ik maak nu met regelmaat uitzonderingen en let heel goed op wat ik binnen krijg aan voedingsstoffen. Ik hoop dat het je allemaal goed afgaat en dat je er geen problemen aan overhoud, want daar hebben de diertjes ook niks aan he Gr, Hermes."
"Mocht je het doen, dan kan het zijn dat je (ondanks de dip) zo diep in jezelf kan kijken dat je depressie met blijvende effecten vermindert of compleet voor de zon verdwijnt. Klik om te vergroten... Dit is wel een beetje heel erg kort door de bocht. Er spelen vele factoren een rol bij depressies, van voeding tot stress, van trauma's tot zelfs hersenletsel of door een verkeerd aangeleerde manier van denken(doem denken). Neemt niet weg dat je hier voorledig ongelijk hebt, zelf ben ik ook van mening dat een middel als mdma je wel even kan laten zien hoe het ook evt zou kunnen zijn. Maar de nasleep voor mensen die gevoelig zijn voor depressies kan daar in tegen wel gevaarlijk zijn. Vaak is er een gebrek aan relativeren of zwaarmoedig denken dat meestal al lang een gewoonte is geworden. En of je dan nu goed in jezelf kijkt of niet, een gewoonte patroon verander je echt niet 123, daar is echt dedication voor nodig. Er wordt nu onderzoek gedaan naar mensen met post traumatisch stress syndroom en MDMA en er zijn gevallen bekendt van mensen met PTSD die geheel genezen zijn en weer voor de volle 100% kunnen functioneren in de samenleving na slechts 1 trip. Klik om te vergroten... PTSD is ook weer iets anders dan enkel alleen een depressie. PTSD ontstaan na een traumatische ervaring, waardoor mensen voortdurend gespannen, gestrest en angstig zijn en juist ook daardoor weer depressief wanhopig etc. Dit alles komt natuurlijk doordat er hele heftige dingen zijn gebeurd die nog niet verwerkt zijn. Meestal durfen mensen met PTSD ook echt niet over deze dingen te praten en deze al helemaal niet onder ogen te zien. Het idee is, dat deze mensen met behulp van mdma in combinatie met Therapie, in eerste instantie tot rust komen, waardoor de stress verdwijnt en de blockades even weg zijn. Daarna zal de therapeut echter wel de patient nog moeten gaan begeleiden bij het verwerken van het trauma zelf. Dus het helpen van de patient om daadwerkelijk onder ogen te zien, wat hij niet kon of wou zien. Ik ken ook een vrouw die een groot gedeelte van haar leven anti-depressiva slikte en dacht wel zonder te kunnen inmiddels. Een flinke crash was het gevolg. Ik weet niet hoe zwaar en in welke mate jij depressief bent. Dat kan jij enkel zelf weten. Klik om te vergroten... Goed dat je dit zegt, want dit kan zeker gevaarlijk zijn. Mijn vader heeft ook al jaren lang depressies en ik kan gerust zeggen dat deze ook wel best ernstig zijn. Hij heeft een aantal pogingen gedaan om te stoppen met de medicatie. Maar dit was echt niet zonder gevolgen hoor... Bij mijn vader onstonden er ernstige zelfmoordneigingen, maar ergste/engste was dat hij vooral een gevaar voor zijn omgeving werd. Ik zou zeggen denk er goed over na. Neem eerst de verantwoording om je problemen op te lossen. En wanneer je enigszins stabiel bent, dan kan dat mdma pilletje jou misschien(mits de juiste set & setting) je nog net een stukje verder de juiste weg op helpen. Wat betreft de combinaties, ik zou zeggen niet doen.... Vooral omdat niemand jou voorledige helderheid hier over kan geven. Soms kan het goed gaan maar wie weet gaat het bij jou net fout.... Marisha, heb jij te maken gehad met ernstige depressies of valt dit eigenlijk allemaal wel mee? Gr, hermes."
"@ Hermes, ik let heel goed op wat ik eet. Ben echt een gezondheidsfreak wat dat betreft op oud/nieuw na dan . Dit blijkt dus ook uit de resultaten van het bloedonderzoek.. Klik om te vergroten... Het scheelt dat de meeste veganisten dit zijn... Is het probleem nog steeds even sterk(Die wazigheid en kleurtjes etc), of is het ondertussen al wel iets minder geworden? Gr, Hermes."
"xsb- zei: hey vroeger nam ik heel veel xtc, toen ik t voor de eerste x had gedaan, bleef ik door gaan tot ik 5 gele sterke pillen ophad en bloed op mn beste vriend en mn broer zn gezicht zag, als je sterke mdma pillen heb is t mogelijk om er in te blijven hangen, ik ben nog zeker 2 maanden doorgeflipt geweest door die shit, kwam ook doordat ik er veel bij blowde en snoof, de enigste tip is ff stopppen met alles en niet meer aan denken dat deed ik ook en t werkt perfect, anders kan je in een psygose raken en dat is niet fijn! Klik om te vergroten... Om in een psychose te raken hoef je echt geen sterke pillen te gebruiken. Als je gevoelig bent voor het ontwikkelen van een psychose(Vaak speelt hier een genetische aanleg ook een rol bij.) dan kun je zelfs door medicijnen van een arts/dokter en dus een gecontroleerde dosis van bijvoorbeeld ritalin, alsnog in een psychose raken. Een feit is in ieder geval, dat het wel of niet krijgen van een psychose afhankelijk is van een heleboel verschillende factoren. En gewoon doorgaan en er niet opletten, wat op mij meer overkomt als je eigen kop in het zand steken en hopen/afwachten of het (nog) overgaat, dat verandert helemaal niets aan de situatie. Daar tegenover rustig blijven en niet in paniek raken en je verstand blijven gebruiken en de juiste keuzes maken, zoals hulp en begeleiding zoeken. Dat zou een veel beter plan zijn. Gr, Hermes."
"Ik studeer Compositie aan het Conservatorium. (het schrijven en bedenken van muziek) Mijn specialisatie is Filmmuziek. Game muziek is een ambitie. Concertmuziek een droom. Klik om te vergroten... Dat verklaart waarom je het gevoel zo goed weet over te brengen"
"Altijd al wel eens willen doen, helaas nog nooit mensen genoeg weten te strikken om met me mee te doen. Alleen zou ik dit absoluut niet doen, kan veel verkeerd gaan lijkt me. Klik om te vergroten... Alleen trippen is zeker voor beginners niet aan te raden, maar als je al wat ervaring hebt met verschillende psychedelische middelen, lijkt mij het candyflippen(Zolang je 100% zeker bent dat je ook daadwerkelijke echte M hebt.) iets wat je beter alleen kan doen dan simpelweg in je eentje enkel wat acid nemen."
"Lol, ik ben net als de rest onwijs onder de indruk. Ik heb in het verleden een aantal keer mdma gehad, maar had hier nooit een dergelijk report over kunnen schrijven zoals jij dat hebt gedaan. Man, het is dat ik er niet aan weet te komen, maar jij zorgt er wel voor dat ik in eens dringend opzoek wil gaan naar wat mdma Het is inmiddels al wel een tijdje geleden..."
"Hahaa! Thanks! Ik lees hier nu wel heel veel dat ik mensen aanspoor om weer eens aan de ADAM te zitten :P Heel leuk om te lezen, heel erg bedankt voor de te gekke reacties! En het is alweer zo lang geleden, nou ja een half jaar. Ik heb sindsdien geen drugs meer gebruikt anders dan wiet, alcohol of nicotine. Mijn huidige Master opleiding is gewoon te pittig, het komt er jammer genoeg steeds niet van. Daarmee zeg ik ook indirect, kies je moment goed met drugs. Bij de minste twijfels over het wel of niet doen, overweeg dan het laatste. Klik om te vergroten... Sluit ik me helemaal bij aan. Mag ik vragen wat je studeert? En er speelt ook nog iets anders mee. Als ik hier een report plaats dan schrijf ik niet alleen wát de drugs deed, maar ook zoveel mogelijk gevoelens die ik eromheen voelde. Ik schrijf het met de intensie de lezer mee te nemen in mijn ervaring Klik om te vergroten... Wellicht doe je juist dit NET iets te goed"