Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb altijd de ochten erna nog een soort naschok, kan dan niet stil blijven liggen en mn benen beginnen helemaal raar te doen, daarna voel ik me langzaam aan inderdaad lusteloos en ongeïnteresseerd, en 't is goed mogelijk dat als je een zware had dat je nogal depri bent."
"herbal criminal zei: Al die jaren waren deze planten en paddenstoelen niet verboden, hoe groot is de schade al toegebracht aan de burgers? Hoeveel burgers en toeristen zouden nu nog in leven zijn en niet uit een raam zijn gesprongen? Klik om te vergroten... Hahaha, ze keken naar een wilde paddestoel en sprongen uit het raam?"
"Heb je ze al binnen? Dan heb je waarschijnlijk je eigen vraag beantwoord.."
"Tia maria met cola, eenmaal in de koelkast gezet is t wel te zuipen (had ff weinig anders in huis dan grolsch, laat dat nou niet mijn favoriet zijn)"
"Als ik dit zo lees lijkt het me goed geweest voor je; toch heb ik een soort raar idee bij het alleen trippen. Ik heb 2 goede vrienden die ik vertrouw en zou dus alles eerst met hun willen uitproberen, in mn eentje lijkt me dit een stuk enger en minder gezellig."
"Dat stikhete gevoel is inderdaad heel vervelend, tot nu toe als het naarste bij-effect van drugs ervaren (nu heb ik niet veel ervaring, maar toch). Ik had anderhalve pil op (roze love hartjes, die nieuwe) en ik kreeg het zo heet dat ik wel kon sterven. Gelukkig ging dit na 5 minuutjes weer weg. Ik zou het je trouwens niet aanraden om het in je eentje te nemen, omdat je dan geen eventuele tripsitter hebt - en nou een van de beste xtc-effecten is dat je een praatkick krijgt, vermindering van je ego (inlevingsvermogen) en iedereen je beste vriend is! Als je moest overgeven was er waarschijnlijk iets niet goed (hallicunaties heb ik trouwens ook nog nooit gehad) en kan je beter iets minder doen/je pil laten testen."
"Ik ben pas net 17 maar heb al aardig wat geprobeerd, 16 was een heftig leeftijdje voor mij Op volgorde van eerste gebruik: Lachgas (n2o) Alcohol XTC Speed Wiet Hasj DXM (eerste plateau, maar wat een buzz) Ondanks dit aardige lijstje is dit allemaal binnen iets meer dan een half jaar gebeurd.. ik merk eigenlijk dat ik aardig veranderd ben sindsdien :P"
"Positief denk ik.. ik dacht eerst dat ik mijn hersenen een beetje aan t verneuken was (ik ga volgend jaar VWO doen) maar na me goed ingelezen te hebben bleek dat reuze mee te vallen, de meeste drugs zijn minder verslavend/schadelijk dan alcohol als je ze verantwoordelijk gebruikt positief denk ik omdat ik een flinke boost aan zelfvertrouwen heb gekregen en ik mezelf er veel beter uit vind zien, zit gewoon lekkerder in mn vel als ik bij anderen ben, inclusief meisjes enzo ik denk dat uitgaan, het examenjaar en mn leuke klas hier het meest bij hebben geholpen"
"1.91, 72 kg.. dus ondanks mn lengte heb ik niet al te veel nodig om te trippen, en dat vind ik helemaal mooi"
"Onderbroek? In een zakje tussen je ballen? Of in je bilspleet, lijkt me alleen nog wat viezer"