Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh dit is toevallig dat ik dit lees. Ik heb dit ook altijd. Ik heb geen kater meer de volgende dag! Mijn kater komt onder het drinken meteen. Ik dacht het zal wel aan mij liggen. Maar het komt dus vaker voor."
"Ik was best wel jong! Toen ik ouder was, toen was het veel leuker."
"Okey ja dat is zwaar gebruik! Ik ben al aan het vechten met een week gebruik 24/7 ook al heavy. Nu uiteindelijk cold turkey. Maar na zo lang gebruik beter dat je het niet alleen doet."
"Hii Ik heb er geen ervaring mee maar de mensen die ik heb gekend die het rookte die waren allemaal helemaal verloren. Succes met je nieuwe begin! Groetjes"
"Syl zei: Dan kun je toch beter gewoon die Cocaïne laten testen..?? Klik om te vergroten... Als je de cocaïne brengt kunnen ze dat dan vinden? Zelf ben ik niet bekend met testcentrums maar vinden ze alles?"
"Ik zeg altijd al een avondje keta haalt iedereen uit een depressie.."
"TripJess zei: als je het spannend vindt Klik om te vergroten... Dan is het alleen maar ongemakkelijker om stil te zijn en dan te zitten concentreren op een film. TripJess zei: makkelijk Klik om te vergroten... Dus ik denk je maakt het jezelf alleen maar moeilijker"
"Stonologie zei: Is het gevaarlijk om 1x per week 5mg amfetamine te gebruiken? Meer wil ik toch niet bij speed.. Klik om te vergroten... 5mg? Dan kan je het beter niet doen. Wat heb je aan 5mg? Dat valt soms uit je neus als de pep niet goed klein was gemaakt als je een lijntje neemt"
"Ik heb alles aandachtig zitten lezen. Zelf bestel ik altijd 250ml en dat deel ik dan ook. Meestal feest ik hem 3 dagen door en ben ook de dagen onder invloed van ghb. Ik gebruik het ook om te slapen. Maar als het op is dan kap ik ermee. Maar ik krijg altijd afkick verschijnselen. Mijn handen en voeten gaan slapen. Hartkloppingen, etc. Ik koop altijd een fles vodka of wijn en de klachten verdwijnen. En dan slaap ik heerlijk. Meestal wacht ik een paar weken voor dat ik weer een 250ml flesje haal. Maar een tijdje terug had ik 3x in 3 weken gehaald. Daar zaten elke keer een paar dagen zonder gebruik tussen. Maar dat maakte niks uit! Mijn lichaam reageerde super heftig kreeg problemen met mijn organen. Hartkloppingen waren zo heftig dat ik dacht dat ik dood ging. Uiteindelijk weer opgelost met alcohol. Maar het heeft een week geduurd. Wat ik hiermee wil vertellen is dat ik heb gemerkt.. ook al stop je 3 dagen en je gaat daarna weer verder. Dat je wel een verslaving opbouwd. Hoe meer ik gebruik hoe meer ik kan pakken. Hele hoge dosis in korte tijd. Zo sluipt een verslaving er toch in zelfs met dagen ertussen zonder gebruik. Ik denk dat er te weinig bekend nog hoe dat precies zit. Want na 5 uur is het niet meer terug te vinden in je urine. Maar toch merk ik na herhaaldelijk gebruik dat het zich opstapelde. Doe het nu nooit meer zo want ik wil dat niet meer meemaken."
"Daarnaast las ik ook dat er word gezegd waarom een illegale drugs boven een legale drugs verkiezen? Het is echt niet zo dat alle drugs die overheid goedgekeurt heeft goed zijn! Slaappillen antidepressie allemaal troep van de bovenste plank. Het is ook een miljoenen industrie. Waar geld belangerijker lijkt tegenwoordig dan de uitwerking. Liever een jointje voor het slapen gaan dan een pammetje"