Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
e
emmmLid
01-01-2024, 00:00
#1
niemand met 2cb geen last van misselijkheid als met mccp?

Grtz
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
emmm zei:
niemand met 2cb geen last van misselijkheid als met mccp?

Grtz
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit niet last van misselijkheid. (mccp buitengesloten, aangezien ik dit nog nooit heb gebruikt)

Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)

Verder staat 2c-b niet echt bekend als een zware inslag of aanslag op de maag!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qocaïne zei:
Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Klik om te vergroten...
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Klik om te vergroten...
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Klik om te vergroten...

Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Klik om te vergroten...
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Klik om te vergroten...

Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal :hearteyes:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#6
Interessante stukjes artikel die je had gequote (Y) Pubmed bron is altijd wel fijn :)
Zelf een voorstander van:)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
leppeh zei:
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Klik om te vergroten...
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Klik om te vergroten...

Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, die spijker komt wel in de buurt ja. En ik ben al helemaal dom geweest door dan 10 mg in elk neusgat te nemen. Dubbel kut dus. :P

Maar 2c-B oraal word ik ook altijd misselijk van, zelfs van 10mg.

Pluggen is voor mij de fijnste manier, niet misselijk en geen pijn. De ideale manier om je trip in te gaan. :hearteyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Haha, die spijker komt wel in de buurt ja. En ik ben al helemaal dom geweest door dan [/b]10 mg in elk neusgat te nemen. Dubbel kut dus. :P
Klik om te vergroten...


Jup, dat is een les die ik ook geleerd heb :')
Maar 2c-B oraal word ik ook altijd misselijk van, zelfs van 10mg.

Pluggen is voor mij de fijnste manier, niet misselijk en geen pijn. De ideale manier om je trip in te gaan. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mwoah, ik zou denk ik nog liever een naald gebruiken dan dat ik dingen op die manier inbreng. Toch een beetje bangig daarvoor :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga binnenkort maar weer eens aan te-dure-te-weinig-2cb-bevattende pillekes.. :P

Had besloten eerst een andere bron te zoeken maar heb nou wel weer eens zin in een 2e keer :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
erriapo 187 zei:
ken ik niet zou wel eens willen proberen maar is verboden zeker nu bij julie ?
Klik om te vergroten...

Nou niet alleen hier, ik denk overal wel. :P
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net 20 mg stukje bij beetje naar binnen gesnoven, dan is de pijn een stuk minder lijkt het wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Klik om te vergroten...
Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!
Klik om te vergroten...
Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.

leppeh zei:
Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...
15 mg en ik vond het niet zo heel pijnlijk, pas toen het in mn keel kwam werd het vervelend.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.
Klik om te vergroten...
Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!
Klik om te vergroten...
Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.
Klik om te vergroten...

Whehe! Ik leef gewoon met je mee hoor! :þ
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi.

Ik heb wat 2 Cb weten te bemachtigen. Wat word aangeraden qua hoeveelheid om mee te beginnen?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
salvation zei:
De opdruk is nogal onduidelijk, te gedetaileerd waarschijnlijk, maar volgens mij is het zoiets als deze tekening alleen kijkt ie dan de andere kant op.

Ik dacht dat iemand hier hem mischien al was tegengekomen, was makkelijk geweest :)
Klik om te vergroten...

Heb rondgevraagd voor je, maar niemand kent ze.
Advies: lekker laten testen :)
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#16
In ieder geval bedankt voor het vragen! Ik zal hem zijn bron eens aan de tand laten voelen wie ze al heeft genomen en hoe dat beviel.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Top!
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
Klik om te vergroten...

mickey mousjes?
waren dat geen witte hartjes...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
.sullI zei:
DrippTone zei:
Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
Klik om te vergroten...

mickey mousjes?
waren dat geen witte hartjes...
Klik om te vergroten...

Had het niet over die van jou pik. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, d'r schijnt ook methadon en ghb poeder in te zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."