#1
niemand met 2cb geen last van misselijkheid als met mccp?
Grtz
Grtz
emmm zei:niemand met 2cb geen last van misselijkheid als met mccp?
Grtz
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
leppeh zei:ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal![]()
DrippTone zei:Haha, die spijker komt wel in de buurt ja. En ik ben al helemaal dom geweest door dan [/b]10 mg in elk neusgat te nemen. Dubbel kut dus. :P
Maar 2c-B oraal word ik ook altijd misselijk van, zelfs van 10mg.
Pluggen is voor mij de fijnste manier, niet misselijk en geen pijn. De ideale manier om je trip in te gaan.![]()
erriapo 187 zei:ken ik niet zou wel eens willen proberen maar is verboden zeker nu bij julie ?
Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.Qocaïne zei:Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.![]()
15 mg en ik vond het niet zo heel pijnlijk, pas toen het in mn keel kwam werd het vervelend.leppeh zei:Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal![]()
ExceptionalInsight zei:Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.Qocaïne zei:Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.![]()
salvation zei:De opdruk is nogal onduidelijk, te gedetaileerd waarschijnlijk, maar volgens mij is het zoiets als deze tekening alleen kijkt ie dan de andere kant op.
Ik dacht dat iemand hier hem mischien al was tegengekomen, was makkelijk geweest![]()
DrippTone zei:Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
.sullI zei:DrippTone zei:Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
mickey mousjes?
waren dat geen witte hartjes...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."