Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klink intersant... Eens naar gaan zoeken Wil meer weten :d"
"mee uitkijken, had een vriend die echt heel fout ging op 2c-b die over de datum was ( jaar oud) hij had het weer gevonden na het een tijd kwijt te zijn geweest, maar denk wel dat als je niet te lang wacht het geen kwaad kan."
"mijn tip bij drugs en zeker bij lsd is ''keep smiling'' maar dit houd je echt aan de goede kant al bijna een jaar geen slechte drugs ervaringen gehad"
"Ai geen probleem ben nu op vakantie en neem er na wel contact op. Thanks"
"ik ben bezig met een site over autisme en behandel er nu verslaving en autisme en ASS, weet zelf over verslaving genoeg door mijn eigen gebruik en afkick en dergelijke, alleen niet in combinatie met autisme. zouden jullie met kunnen helpen met: - wat welke drugs voor jullie doet, aan het begin en wat als je verder in je gebruik zakt. - zo mogelijk een kleine uitleg hoe drug en verslaving in je hoofd werkt. - indien afkickpogingen gehad of afgekickt hoe ging/gaat dat, en wat voor behandeling indien van toepassing - medicatie? werkt het wel of niet of zelfs verslavend - kan je grenzen aan je gebruik stellen of als het fout gaat hulp inroepen benieuwd of ik wat reacties of priveberichten krijg, zou veel helpen"
"Heb hier nu geluk, ken de chemist myself was een vriend van me vaste snuifmaat Heb nu een gram puur puur puur maar dat is zo tyfus sterk dat na 2 lijnen me neus begon te bloeden... Love it, nu bommetje proberen En om te snuiven pak ik wel de versneden 48% Ga nu ff so'n bommetje maken bye"
"klinkt lekker, gewoon gezellig avondje thuis met ze tweeen heerlijk binnekort ook weer es doen..."
"http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=29628 Deze site onthouden is echt gewellig om te checken"
"Ja, denk het wel Denk dat ie dr alleen niet meer op zak had anders had hij er wel meer genomenop dat punt Gebeurt wel vaker dat iemand door en door gaat alleen omdat ze er lekker veel hebben en na een stuk of 4 zijn alle remmen dr af en ga je vliegen"
"Waarom moet je die urinetest doen?"