Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#1
J0rrit zei:
Wilde me 2cb laten testen, hoor ik dus van de testservice dat ik 100 mg !!!
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met testservices, maar het lijkt me dat ze 100mg pillen dus incl vulstoffen etc. (da's 1 of 2 pilletjes lijktme?) bedoelen, en niet 100mg 2cb. Anders zou het wel heel extreem zijn :grin: .
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
JJJ zei:
J0rrit zei:
Wilde me 2cb laten testen, hoor ik dus van de testservice dat ik 100 mg !!!
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met testservices, maar het lijkt me dat ze 100mg pillen dus incl vulstoffen etc. (da's 1 of 2 pilletjes lijktme?) bedoelen, en niet 100mg 2cb. Anders zou het wel heel extreem zijn :grin: .
Klik om te vergroten...

het is poeder, en heb dat duidelijk erbij gezegd,

Gr
b
byerLid
01-01-2024, 00:00
#3
:stoned: is dat nog te krijgen in shops? die 2cb? :stoned:
dat zijn die kleine ronde pilletjes?
? :stoned: laterz
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
byer zei:
:stoned: is dat nog te krijgen in shops? die 2cb? :stoned:
dat zijn die kleine ronde pilletjes?
? :stoned: laterz
Klik om te vergroten...


Ja gewoon vragen bij de eerste de beste winkel die je tegen komt, vooral in het buitenland zijn ze populair en makkelijk verkrijgbaar.


Zoek en gij zult vinden
M
MPLid
01-01-2024, 00:00
#5
de_psychonaut zei:
Gister voor het eerst gedaan met uitgaan, 1 pilletje genomen.

Ik vond het eigenlijk wel lekker gaan, prima partydrug als je niet teveel neemt. Kleuren waren heerlijk warm, lachkicks waren ook zeker aanwezig.

Grote voordelen tegenover MDMA vind ik toch wel dat je er lichamelijk nog wel ok uit ziet. Geen grote ogen of tandengeknars. Ook dat je gewoon normaal kan eten, geen enorme dorst hebt en achteraf gewoon lekker makkelijk kan slapen zie ik als erg positief.

Het ontbreken van de kater de volgende dag (nu dus) vind ik helemaal goddelijk!

Ook kon ik het heerlijk sturen, als het nodig was, was ik voor mijn gevoel zo goed als nuchter en zo kon ik even later mezelf weer heerlijk laten gaan in het effect.

Op het einde het geheel afgesloten met een kleine dosis ghb om het wat rustiger uit te laten werken, wat me prima beviel.

De vaagheid was zeker aanwezig, maar niet te sterk dat ik me moest onttrekken uit het publiek. Dat zou met een dubbele dosis misschien wel gebeuren ja.
Klik om te vergroten...
zal bij iedereen anders zijn, maar ik kreeg er wél grote pupillen van en ook een stijve kaak.. niet zo stijf als bij MDMA maar toch.. maar ja mijn pupillen worden heel snel groot, als ik bijvoorbeeld een capsule bij de smartshop haal (zoals zoo7 of neyezz) dan zie je alleen nog maar 1 klein blauw randje van een halve millimeter ofzo om mijn grote zwarte doppen.. (daar baal ik soms hard van want mensen denken dat ik keihard ga op de harddrugs ofzo terwijl het gewoon een capsuletje met legaal spul is...)

verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder..

dat sturen herken ik ook perfect ik was op een verjaardag en stond buiten met iemand te praten die een xtc pilletje had gehad en ik kreeg het gevoel dat ik zelf ook hard ging echt super hyper enzo :tongueout: en vervolgens praatte ik met iemand anders die dik dronken en vrolijk was en ik had ook het gevoel dat ik dronken en vrolijk was :tongueout: enz enz elke keer als ik eht heb over 2cb dan komt er automatisch het stopwoordje 'stuurbaar' :P

maar idd als partydrug kan dit zeker wel, moet je het wel eerder hebben gedaan denk ik zodat je weet wat je te wachten staat, en inderdaad zeker ook niet te veel..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
MP zei:
verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder..
Klik om te vergroten...

Zeker nog niet vaak mdma gebruikt he?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog geen ervaring met 2C-B maar heb sindskort 40 mg in mijn bezit gekregen. Omdat ik altijd eerst liever de kat uit de boom kijk met nieuwe dingen lijkt het me fijner om te beginnen met een lage dosis (15 mg? Lees overal dat heb boven de 12 minder MDMA-like en maar trippy wordt) en daarna, als het bevalt, de volgende keer de rest (25 mg?) in te nemen. Lijkt deze verdeling jullie in orde?

Ook vroeg ik me af of de effecten groter zijn als het gesnoven wordt in plaats van in een capsule of vloei ingenomen wordt. Als dat zo is, wat is dan een lage dosis en wat een 'iets-boven-gemiddelde' dosis? Ik ben me bewust van de pijn die het gaat doen, maar heb nooit zo veel moeite met dingen m'n neus in jassen dus ik denk dat dit ook wel te handlen is :tongueout:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
J0rrit zei:
MP zei:
verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder..
Klik om te vergroten...

Zeker nog niet vaak mdma gebruikt he?
Klik om te vergroten...

doe niet vaak mdma, maar ik heb tot nu toe ALTIJD gehad dat ik ipv een kater, de dag erna nog super veel energie heb. Ik hou dan ook altijd braaf 1 tot 2 maanden tussen gebruik :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
had met oud en nieuw 2cb op, best leuk al dat vuurwerk :grin:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zometeen ff naar de smartshop..Heb wel zin om vanavond ff te trippen :grin: Wat betaal je hier ongeveer voor? (tog maar besloten om vanavond voor de tripknollen te gaan eerst :grin: )
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
2cb kun je niet meer halen in de smartshop denk ik.
tripknoller overigens wel, denk dat die een eurotje of 15 zullen zijn.

later
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha wat is een tripknoller? Ben wel benieuwd naar alles wat tript enzo :beer:
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe,
Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Klik om te vergroten...

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
Klik om te vergroten...


Wat lul je gast.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
2c-B, leuk goedje maar zoals al werd gezegd, gewoon een net niet helemaal ervaring. Ik heb 33mg geplugged, en dat is een leuke doses waar ik me prima op heb vermaakt. Maar als ik het ga vergelijken met iets als LSD dan valt het toch in het niets.

N2O ballonnetje heb ik gedaan toen ik op de piek was, maar dat deed vrij weinig. Ging een beetje langs elkaar heen, visueel werd het wel heel lichtjes versterkt maar ik voelde me nog zoals daarvoor en ik was nogsteeds op deze planeet.

Stoned worden lukt niet, net als bij LSD. Heb nu even 5ml GHB genomen om te kijken of het nog met elkaar wil reageren. Maar ben al zo goed als uitgetript dus ik verwacht er niks meer van.

Ik denk als ik 2c-B nog een keer gebruik, dan word het 45mg op een vet techno/tekno feest. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
koorenkip zei:
nou uitslag is terug.... :)
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... :confused:
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.
Klik om te vergroten...

wat een kutdealer ....

78% is mooi maar een volvo verkopen als hummer is zwaar klote ....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
CHIASME zei:
Oom Klaas zei:
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Klik om te vergroten...

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
Klik om te vergroten...


Wat lul je gast.
Klik om te vergroten...

Hoezo lullen?
Je moet gewoon de juiste dealers zoeken die nog enigzins betrouwbaar zijn,
en met het 2 keer testen bedoel ik niet 2 keer naar het testcentrum brengen maar vragen aan de dealer wat voor percentage je dope heeft en het dan testen, komt dit overeen dan heb je misschien kans op een beetje eerlijke dealer.
De keren dat ik zelf wat verkocht heb ik het ook eerst laten testen,
dan weet je tenminste wat je verkoopt en kan je je voorbereiden op goede of juist hele slechte reacties van klanten.
Maar dealen is niet leuk, dat laat ik maar over aan anderen...'k hou niet van dat wereldje om lekker te generaliseren.

DrippTone zei:
2c-B, leuk goedje maar zoals al werd gezegd, gewoon een net niet helemaal ervaring. Ik heb 33mg geplugged, en dat is een leuke doses waar ik me prima op heb vermaakt. Maar als ik het ga vergelijken met iets als LSD dan valt het toch in het niets.

N2O ballonnetje heb ik gedaan toen ik op de piek was, maar dat deed vrij weinig. Ging een beetje langs elkaar heen, visueel werd het wel heel lichtjes versterkt maar ik voelde me nog zoals daarvoor en ik was nogsteeds op deze planeet.

Stoned worden lukt niet, net als bij LSD. Heb nu even 5ml GHB genomen om te kijken of het nog met elkaar wil reageren. Maar ben al zo goed als uitgetript dus ik verwacht er niks meer van.

Ik denk als ik 2c-B nog een keer gebruik, dan word het 45mg op een vet techno/tekno feest. :grin:
Klik om te vergroten...

Kan je misschien je ervaring met het pluggen wat beter uitleggen?
Is er nu een groot verschil in werking en duur tussen het pluggen van 2c-b en slikken?
'k Weet dat het bij veel andere middelen iets korter duurt, sneller opkomt en heftiger werkt, maar was dat bij jou ook het geval?
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas :tearsofjoy: je snapt er echt de ballen van he.

Lees je reactie en die van harrynak nog eens door jongen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
2c-B, leuk goedje maar zoals al werd gezegd, gewoon een net niet helemaal ervaring. Ik heb 33mg geplugged, en dat is een leuke doses waar ik me prima op heb vermaakt. Maar als ik het ga vergelijken met iets als LSD dan valt het toch in het niets.

N2O ballonnetje heb ik gedaan toen ik op de piek was, maar dat deed vrij weinig. Ging een beetje langs elkaar heen, visueel werd het wel heel lichtjes versterkt maar ik voelde me nog zoals daarvoor en ik was nogsteeds op deze planeet.

Stoned worden lukt niet, net als bij LSD. Heb nu even 5ml GHB genomen om te kijken of het nog met elkaar wil reageren. Maar ben al zo goed als uitgetript dus ik verwacht er niks meer van.

Ik denk als ik 2c-B nog een keer gebruik, dan word het 45mg op een vet techno/tekno feest. :grin:
Klik om te vergroten...

Kan je misschien je ervaring met het pluggen wat beter uitleggen?
Is er nu een groot verschil in werking en duur tussen het pluggen van 2c-b en slikken?
'k Weet dat het bij veel andere middelen iets korter duurt, sneller opkomt en heftiger werkt, maar was dat bij jou ook het geval?
Klik om te vergroten...

Nou ik heb eerst gezorgd dat mijn darmen zo goed mogenlijk leeg zijn, hier ga ik verder niet te diep op in. :grin: En toen een capsule met een beetje glijmiddel ingebracht. Je voelt echt wanneer die capsule open springt en het begint te branden, en binnen een half uur was alles opgenomen. Het komt inderdaad harder op dan oraal. En de duur, ik heb het om 11 u ingenomen, tussen 12 en 2 was wel mijn piek en om 3 uur merkte ik nog vrij weinig en om 5 uur was ik volledig uit getript. Vind het wel wat kort, maar ik heb ook niet zo enorm veel ervaring met 2c-B om het mee te kunnen vergelijken. 2 keer eerder gedaan, en bij lange na niet zo dicht in de buurt geweest van de intensiteit van deze trip.
Maargoed, het mist wat vind ik. Volgende keer ga ik voor 45mg. Visueel was wel sterk, en bodyload was lekker. Maar ik wil harder, ik wil dat er vuurwerk uit de muren komt en dat alle meubels rondjes om hun as gaan draaien. :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
i.c.m. 2ct7 kan het leiden tot het serotonine syndroom, ik weet niet of dit met 2cb ook het geval is..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."