#1
lysergine25 zei:ik weet dus niet of er een verschil zit tussen de opname ivm het lichaam gewicht.
iemand die 50kg of 100 kg weegt moet de 100 kilo 2 x zoveel nemen ?
Ja in de regel bij medicijnen ( en dus ook drugs ) moet dat wel ja.
lysergine25 zei:ik weet dus niet of er een verschil zit tussen de opname ivm het lichaam gewicht.
iemand die 50kg of 100 kg weegt moet de 100 kilo 2 x zoveel nemen ?
leppeh zei:2C-B neemt de functie van serotonine over waar MDMA en aanverwanten het doen vrijkomen.
timmaniac zei:leppeh zei:2C-B neemt de functie van serotonine over waar MDMA en aanverwanten het doen vrijkomen.
ik weet dat dit zo is bij LSD (past op serotonine receptor), maar is dit ook zo bij 2-cb (lijkt me wel aannemelijk, chemisch nauw verwant etc, daar niet om)? Bron?

timmaniac zei:kijk eens aan, ik vroeg voor bronnen en ik kreeg gewoon een heuze pubmed referentie: HULDE!
interessante materie![]()
emmm zei:niemand met 2cb geen last van misselijkheid als met mccp?
Grtz
Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
leppeh zei:ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.Qocaïne zei:Echter een vriend van mij wel erg vaak... en dus ook bij het gebruik van 2c-b.
Afgelopen week was het weer raak... tijdens de inslag heeft ie op de WC gekotst =)
Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal![]()
DrippTone zei:Haha, die spijker komt wel in de buurt ja. En ik ben al helemaal dom geweest door dan [/b]10 mg in elk neusgat te nemen. Dubbel kut dus. :P
Maar 2c-B oraal word ik ook altijd misselijk van, zelfs van 10mg.
Pluggen is voor mij de fijnste manier, niet misselijk en geen pijn. De ideale manier om je trip in te gaan.![]()
erriapo 187 zei:ken ik niet zou wel eens willen proberen maar is verboden zeker nu bij julie ?
Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.Qocaïne zei:Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.![]()
15 mg en ik vond het niet zo heel pijnlijk, pas toen het in mn keel kwam werd het vervelend.leppeh zei:Hoe veel had je toen genomen? Heb zelf tot 20 mg gesnoven, maar ik heb nooit ook maar enige misselijkheid daarbij gemerkt. Wel een pijn alsof er een spijker je schedel in geslagen wordt, maar dat is een ander verhaal![]()
ExceptionalInsight zei:Wijsneus :þ Het was echt overdreven hard kotsen, heel veel, heel vaak, heel hard :þ Degene waar ik mee tripte had precies hetzelfde.Qocaïne zei:Oh oh, Denk je wel een beetje omzelf!ExceptionalInsight zei:Ik heb het 1 keer gesnoven, dat was toch wel even stevig kotsen, haha.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."