Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga waarschijnlijk volgende week voor t eerst 2cb doen. :grin:
kan niet wachten man

maar waarschijnlijk gaat t niet door...hm
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok dan bedankt ik dacht dat het gewoon legaal was net als al die RC'tjes.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, niet legaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn veel RC's die al op de opium lijst zijn gezet, volgens mij is er nog maar een handje vol wat nog legaal is.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer dat er een hoop verboden zijn nu.
Maarja kon niet eeuwig feest blijven en er zullen ongetwijfelt wel nieuwe RC'tjes komen.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kon eindelijk ook aan 2cb komen, en het zijn 2 capsules van 32 mg geworden. Ik heb 2x truffels genomen wat ik erg leuk vond, en voor de rest wiet lachgas en een keer of 10 mdma. Is dit te veel? Het is precies afgewogen, en dat kan ik niet nogmaals doen. Dus het word of die 32 mg of nieuwe kopen, en aangezien nieuwe kopen nogal lastig word hoop ik dat dit een goede dosering is.
Voor de duidelijkheid het is mijn eerste keer 2cb, en ik hoop de meest bizarre dingen te kunnen zien :grin:.

Pim
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doen zou ik zeggen.

Ik weet niet waar je het gaat nemen? Tis wel een verschil of je het in een chaotische/drukke omgeving neemt of een rustige omgeving. :P
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Relax in de woonkamer :), rustige en vertrouwde omgeving. Komt alleen geen sitter bij omdat ik dat normaal gesproken heel irritant vind, word toch wat intenser als je het met alleen maar spacers zit :grin:.

Pim
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mhuaaa ik zou gewoon die 32 doen.

Hij zegt dat ie de meest bizarre dingen wilt zien. Dan neem ik aan dat ie toch wel ietwat ervaring heeft en dat als het heftig(heftig is niet verkeerd in mijn ogen) is dat niets uitmaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pim zei:
32 mg, Is dit te veel?
Klik om te vergroten...

Niet TE veel, maar wel veel. Een goeie aanrader is altijd kijken hoe je lichaam op een stofje reageert door eerst een lichte dosis te nemen. Laten we zeggen een threshold dosis.

Je kunt de capsule ook open maken, eerst 1/3 nemen van de inhoud. Valt dat goed dan de rest erbij nemen.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat eerst 1/3 nemen en dan de rest was ook eerst het plan, maar toen hoorde ik dat de eerste dosis vrij bepalend is. Ik heb inderdaad weinig trip ervaring, maar ik denk niet dat ik snel in paniek zal raken. Misschien haal ik er nog wel een beetje uit zodat het geschat op rond de 25 mg komt. En ach. het ergste wat kan gebeuren is zwaar trippen voor 4 uur :grin:. Tnx voor de info
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou als je eerst 1/3 pakt en daarna dus een dubbele dosis komt het dus niet net zo hard aan als die 32mg in 1 keer. Maar het komt er wel in de buurt.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
30mg, dat is wel uitzonderlijk voor een pil. Veel plezier zou ik zeggen. :grin:
Klik om te vergroten...
dat is zeker zo... enig idee welke dit zijn?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, gewoon die pilletjes die er als zoetjes uitzien.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb gisteren ook een 2c-b pilletje genomen. Stond wel een grappig paddestoeltje op.

Eerlijk gezegd weinig van gevoeld, eerder op die avond heb ik een een lijn ket gesnoven (de eerste keer trouwens, leuke ervaring erweer bij) en daarna bij vrienden wat gaan drinken en blowen. Aantal uurtjes na dat alles dacht ik bij mezelf nu wil ik toch eens weten wat die 2C-B geeft.

Ik denk dat ik het rond 12U heb ingenomen, rond die tijd. Om drie uur terug naar men huis gegaan & dan is het eigenlijk pas begonnen. Gekke gekkkeee visuals gehad in men droom en een gevoel van... Ik sliep niet maar toch weer wel ik hing buiten men lichaam in een gekleurde wereld.

Woorden zijn er weer niet genoeg voor, toch wel mee geamuseerd en ik denk dat ik het vanavond nog een keertje probeer :).
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#16
gister eindelijk de capsules 2cb genomen, hij was 30 mg. Ik vond het alleen een beetje tegenvallen. Na een uurtje begon het in te slaan, alles werd wazig, gezichten werden een beetje vaag kleuren werden mooi. Op een pc stond als achtergrond zon windows wallpaper met bomen, zo'n herfst thema. Daar gingen de blaadjes van draaien en de kleuren veranderde, ik heb daar zeker een half uur van genoten. Toen zijn we naar buiten gegaan. We waren op een kruispunt en daar begon de pret ik was helemaal gedesoriënteerd, wist neit meer wat verticaal en horizontaal was :mrgreen:, helaas duurde dit meer eventjes. Vooral bomen waren fascinerend.
Om 9 uur hadden we het cappie ingenomen, en om 12 uur was het effect zo erg afgenomen dat ik maar naar huis ben gegaan (dom idee want ik viel pas in slaap na 1.5 uur in bed liggen :P ). Het echt wazige effect wat ik hier beschreef was misschien 1.5 uur.. Muziek was ook niet anders als normaal. Wat me ook opviel, dat je heel makkelijk voor je zelf kan zeggen, oke nu wil ik een gewoon gesprek voeren, of normaal tv kijken en dat werkt dan ook, je ziet dan geen visuals meer(Dat is dan het sturen van de trip?).
Zou het komen dat we allebei om 6 uur avond hebben gegeten, en het 9 uur gedropt hebben? of de volgende keer gewoon wat meer pakken. Ik vond persoonlijk een truffel trip een heel stuk vager, dus dat viel wel even tegen.

Pim :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
van 2-3 stuks 30mg moet je toch wel wat voelen en duurt vaak wel een paar uur...

Het kan trouwens best zo zijn, dat wat en hoeveel je van tevoren gegeten hebt invloed heeft :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb overlaatst zo'n groen pilletje met een paddestoel genomen. Heb er eigenlijk feitelijk weiiiinig van gevoeld.

Ik was best stoned en dronken ook die avond maar veel effecten van 2C-B heb ik toch niet gehad, vriend van me heeft dezelfde geprobeerd en heeft zelfs niets gevoeld.
Ik ben toch wel een 99 procent zeker dat ze niet bunk zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
bunk?

# bunk
Slaapplaats; kan een vast bed zijn, vroeger bestaande uit een houten of ijzeren lijst met een bodem van plankjes, zeildoek of ijzerdraad, of een hangmat
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/bunk

#
Bunk
Opbergruimte onder de banken van jachten.
Gevonden op http://members.lycos.nl/lexicografie/lex

#
BUNK
-slaapplaats
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
Klik om te vergroten...

Of zijn d'r nog meer betekenissen van?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Excuseer, ik zit meer op amerikaanse forums dus ik gebruik die termen ook.

Bunk wordt gebruikt wanneer je een pil inneemt en hij totaal niet "werkt". Dus de werkzame stof zit helemaal niet in je pil en je werd afgezet :wink: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."