Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe, Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?"
"Ik vroeg me af of er schadelijke gevolgen zitten aan 2-cb gebruik, Is er bij veelvuldig gebruik kans op HPPD of tolerantie? Of zitten er aan dit wondermiddeltje gewoonweg geen negatieve gevolgen?"
"Hallo Allemaal, Ik heb een beetje lopen zoeken maar ik dacht dat een topic misschien het beste zou werken omdat ik niet precies het antwoord kan vinden wat ik zoek. Mijn vriendin heeft er nu 3 LSD trips opzitten en een aantal paddotrips (laatste LSD trip was eind augustes). Per 1 september hebben mijn vriendin en ik besloten om cold turkey te stoppen met roken en blowen, het is zwaar maar het blowen lukt (het roken is teruggedrongen naar gezelligheidsrokers ). Afgelopen weekend ging er alleen iets compleet mis. We waren met een aantal vrienden bij elkaar en we hadden wat alcohol op. Mijn vriendin had 4 biertjes en 1 shotje sterke drank op en voelde de alcohol best wel zitten. Toen kwam het punt waarop ze begon te huilen, begon weg te rennen en begon te flippen. Ze was zichzelf helemaal gek aan het maken met haar eigen gedachte (iedereen haat me, ik ben zo lelijk) en begon te hyperventileren. We kalmeerde haar en probeerde haar op haar gemak te stellen. Ze vertelde dat ze kleurtjes en lichtpuntjes zag, hallucinaties die ze ook had gehad bij LSD. Toen ze wat gekalmeerd was bleven de visuals en was ze nog steeds helemaal de kluts kwijt. Ben met haar toen naar mijn huis gegaan, onderweg heeft ze weer even geflipt, maar bij mijn huis aangekomen werd ze weer rustiger. Ze heeft de hele avond wartaal uitgeslagen en heeft zitten ijllen maar dat hield nu eindelijk op. Ze is toen in slaap gevallen en heeft geslapen alsof ze straal bezopen was. Ik heb haar aangeraden om de komende tijd helemaal niks te gaan gebruiken, en dus ook geen alcohol meer, waar ze mee in stemde. Is dit een teken van gevoeligheid voor psychoses? Raden jullie haar aan om geen tripmiddellen meer te gebruiken? En hoe zit het met alcohol en cannabis, ook vanaf blijven? Hopelijk heeft iemand wat tips voor me! Groetjes!"
"Ik ben van plan binnenkort LSD een keer te gaan gebruiken. Alle verhalen die ik er over lees en ook de ervaringen van vrienden/vriendinnen van me zijn erg goed dus werd ook mijn interesse gewekt! Het enige is alleen dat ik denk er best gevoelig voor te zijn. Ik heb 1x paddo's gedaan (halve portie mexicaanse) en dat was een erg zware trip! (Visuals, Mindfuck, Gevoelens in mijn lichaam) Ben niet echt bad gegaan maar toch wel echt zwaar. Toch lees ik dat de mindfuck van LSD een stuk lichter is en dat de trips meestal iets beter te handellen zijn. Mijn vraag is raden jullie het me af om het te gaan doen of kan ik het wel doen maar dan bijvoorbeeld kwart zegeltje (eventueel 2de kwart zegel)."
"Oke bedankt voor de reacties!"
"Ik wil een paar san pedro cactussen gaan bestellen, ze staan aangeboden in 6-8 cm (diameter 3), 20-30 (4) en 50-60 (5), nou kom ik er niet echt uit omdat er onder het volgende staat: 400 g bevat ongeveer 480 mg mescaline - 0.12% mescaline per gram cactus (volgens Schultes & Hofmann) 400 g bevat ongeveer 200 - 300 mg mescaline - 0.05 - 0.075% mescaline per gram cactus (volgens een andere bron) Vervolgens tover ik dit van erowid: Threshold 100 mg Light 100 - 200 mg Common 200 - 300 mg Strong 300 - 500 mg Heavy 500 - 700 mg Wat moet ik nou bestellen voor een "common" trip van 200 ~ 250mg?"
"Dank voor de reactie! Ergens de komende 2 weken ga ik me aan de san pedro wagen, ik zal er misschien wel een reportje over schrijven."
"Ik en een vriend hadden het plan om 3 gram keta en 300 lachgas patronen weg te werken verspreid over een dag, We willen vooral gewoon een hele vage spacende dag hebben maar we willen niet k-hole gaan! Als we alleen keta snuiven kunnen we prima controleren om niet k-hole te gaan, immers moet je daar echt je best voor doen dmv snuiven! Nou mijn vraag: Als we heel hard gaan en we doen extreem veel lachgas is er dan een kans dat we door de lachgas k-hole gaan? Ik heb btw wel vaker lachgas gecombineerd met keta maar nooit in zulke extreme mate"
"Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat ik niet stoned werd maar in een trip achtige toestand terecht kwam. De 1ste keer was na 2 weken niet blowen een pure joint gerookt en mn bed in want ik moest dag erna naar school (geen slimme actie en niet prettig, heb dan ook mijn vriendin opgebeld) De 2de keer was na een dag nonstop blowen, daarna dronken, in slaap gevallen en sochtends een lekker puurtje in bed gerookt met mijn vriendin Wat er gebeurd is dat de stonedheid "buzz" opeens compleet verdwijnt, mijn ogen gaan open staan en ik krijg een heel tripperig gevoel van binnen, de buzz verandert in vervormingen en kleuren die veranderen. De 2de keer vond ik het zelfs erg vet dat ik dit bereikte Is dit een waarschuwing dat ik beter niet zoveel moet blowen? Of mag ik gewoon van geluk spreken en moet ik er gewoon heerlijk van genieten? Heb btw LSD (2 maanden terug voor het laatst) en paddo's (enkele keer, +/- half jaar geleden, heftige ervaring) gebruikt."
"Wat is schadelijker: 1x Per 2/3 weken je een avondje helemaal kapot blowen of 2/3x Per week 1 jointje roken? Ik kan me voorstellen dat heel veel in 1x extra slecht is maar van de andere kant... als je steeds maar weer wat thc in je lichaam gooit gaat misschien je prestatievermogen meer achteruit? En is het zo dat als je gaat sporten na een avondje blowen je de thc sneller uit je lichaam werkt? Ik heb een tijd elke dag heel veel geblowed.. ben daar gelukkig weer van af maar zoek nu een manier hoe ik het blowen beter kan plaatsen"