Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha nou ik vond het na 10 uur wel keer genoeg :P ik was pas na 12 uur beetje normaal weer.. maar nog steeds beetje vaag, maar ook mede omdat ik hele nacht niet geslapen had.. maar krijg je van paddo's enzo ook grote pupillen en een klapkaak enzo dan? dat had ik niet verwacht.. en ik zag trouwes ook overal zeepbellen en ik voelde het ook, echt alles was beetje soppig :P haha echt heel vaag.. komt iemand dat ook bekend voor?"
"Bart_ zei: maarten wat ben je ook een junk Klik om te vergroten... haha laten we het maar niet over jou hebben"
"jah dat je met je kaken op elkaar kauwt.. alsof je strak staat :P grote pupillen komen ook overeen met strak staan.. maja ik moet ook zeggen ik was ook best energiek :P"
"Re: LSA jelles1988 zei: Waren het geen LSA capsulles. paddo's kunnen niet in capsules. (tenzij je een heel portie gaat fijnsnijden en in capsulles gaat proppen. Dan moet je er wel 30 slikken :P) Klik om te vergroten... ja ik denkd at het lsa was ofzo ik weet niet precies wat erin zit ik zeg toch ook dat alleen de effecten vergelijkbaar waren met paddo's ik heb verder nog nooit echt tripmiddelen gehad dus heb er nie zo veel verstand van.. maar ik weet wel dat het geen mdma is :P ik zal eens vragen wat er eigelijk precies in zit :P en jah wat is bad gaan nou eigelijk dan?"
"HAHA LACHE dus hanssie (onze smartshop eigenaar) heb ze miss wel illegaal :P maja ze hebben ook geen naam.. ze zitten in een zakje met rode hartjes erop nouja, hans doet ze er zelf in.. hij zelf heeft ze in een grote zak :P maar nee zit geen mdma, ik kreeg ook geen energie ofzo.. alleen beetje kauwkaak.. en grote pupillen"
"de_psychonaut zei: Gister voor het eerst gedaan met uitgaan, 1 pilletje genomen. Ik vond het eigenlijk wel lekker gaan, prima partydrug als je niet teveel neemt. Kleuren waren heerlijk warm, lachkicks waren ook zeker aanwezig. Grote voordelen tegenover MDMA vind ik toch wel dat je er lichamelijk nog wel ok uit ziet. Geen grote ogen of tandengeknars. Ook dat je gewoon normaal kan eten, geen enorme dorst hebt en achteraf gewoon lekker makkelijk kan slapen zie ik als erg positief. Het ontbreken van de kater de volgende dag (nu dus) vind ik helemaal goddelijk! Ook kon ik het heerlijk sturen, als het nodig was, was ik voor mijn gevoel zo goed als nuchter en zo kon ik even later mezelf weer heerlijk laten gaan in het effect. Op het einde het geheel afgesloten met een kleine dosis ghb om het wat rustiger uit te laten werken, wat me prima beviel. De vaagheid was zeker aanwezig, maar niet te sterk dat ik me moest onttrekken uit het publiek. Dat zou met een dubbele dosis misschien wel gebeuren ja. Klik om te vergroten... zal bij iedereen anders zijn, maar ik kreeg er wél grote pupillen van en ook een stijve kaak.. niet zo stijf als bij MDMA maar toch.. maar ja mijn pupillen worden heel snel groot, als ik bijvoorbeeld een capsule bij de smartshop haal (zoals zoo7 of neyezz) dan zie je alleen nog maar 1 klein blauw randje van een halve millimeter ofzo om mijn grote zwarte doppen.. (daar baal ik soms hard van want mensen denken dat ik keihard ga op de harddrugs ofzo terwijl het gewoon een capsuletje met legaal spul is...) verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder.. dat sturen herken ik ook perfect ik was op een verjaardag en stond buiten met iemand te praten die een xtc pilletje had gehad en ik kreeg het gevoel dat ik zelf ook hard ging echt super hyper enzo en vervolgens praatte ik met iemand anders die dik dronken en vrolijk was en ik had ook het gevoel dat ik dronken en vrolijk was enz enz elke keer als ik eht heb over 2cb dan komt er automatisch het stopwoordje 'stuurbaar' :P maar idd als partydrug kan dit zeker wel, moet je het wel eerder hebben gedaan denk ik zodat je weet wat je te wachten staat, en inderdaad zeker ook niet te veel.."
"ik wil niet veel zeggen, maar in N-EYE-ZZZ capsules zit GEEN 4-FMP"
"heb de hele nacht doorgetript (voor de 1e keer) met hele tijd early hardcore in me hoofd klonk net echt"
"als je maar oppast dat het niet in je keel blijft.. als het in je keel komt, moet je water drinken om het weg te spoelen anders krijg je blaren oid in je keel maar verder is het niet echt functioneel, want juist het idee van snuiven is dat het via je neusslijmvlies in je bloed wordt opgenomen zodat het extra snel werkt.. als je water 'snuift' spoel je alles verder naar je maag, waardoor je het net zo goed kunt slikken.. nouja, alleen alles wat nog in je neus blijft zitten werkt dan via je neusslijmvlies (en ik denk niet dat je met beetje water alles wegspoelt..) dus als ik jou was zou ik het gewoon slikken (in drinken gooien of bommetje maken) als je bang bent dat je neus kapot gaat.."
"jeew mensen ohh ben vaag :P ben net weer in staat om achter de pc te zitten :P wat ik vertellen wou: ik had nog 2 capsules liggen die paddo-effect schenen te geven.. ik heb nog nooit paddo's of iets in die richting gehad.. wou wel keer proberen, heb ze allebei tegelijk genomen! :P had ik nooit moeten doen :P maarja, voordat ze begonnen te werken wist ik nog niet dat je er zóó vaag van werd nouja jullie weten allemaal neem ik aan wel hoe het is om vaag te zijn bwoahhh heb de heeeeele avond getript, en de trip is nu nog steeds beetje aant doorgaan.. begint wel uit te werken want zostraks was ik niet eens in staat iets te lezen :P nu wel weer.. maar het is al zo'n 10 uur geleden dat ik ze genomen heb en ik sta hier nog vaag te wezen :P maar ligt het nou aan dat ik van die capsules heb, of ligt het aan de werking over het algemeen: ik heb ook een enorme klapkaak :P alsof ik strak sta.. maar toch ook weer niet.. echt vaag :P en ik heb ook (nu nog steeds) fucking grote pupillen :P wow en in de spiegel kijken is echt lache hahaha ik geniet er wel van ma na 10 uur begin ik toch wel keertje zin te krijgen om weer nuchter te zijn :/ maar hij gaat nog ff door :P wat wou ik ook al weer zeggen.. fuck gek :P"