Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is :tongueout:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is :tongueout:
Klik om te vergroten...

Beetje rekenwerk toch, als ze dan zeggen dat t 20% puur is weet ie dat ie goed zit :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja dat kan ik naderhand toch uitrekenen, das echt niet moeilijk. Maar zou het kunnen?
Want als je nu gewoon heel slechte 2cb hebt, zou je die dan niet kunnen testen? Zo ja, dan kan het dus ook als ik een beetje pak en wat bakmeel erbij flikker ofzo.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
hannus zei:
vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.
Klik om te vergroten...

Das wel erg veel kerel :openmouth: , of slechte shit?
Klik om te vergroten...
Nee, 100% zeker goeie shit..
Hannus is gewoon een beetje gek en neemt genoeg :P

Ik had zelf 33mg van hetzelfde spul en heb hem toch wel hard getript.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drent zei:
Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?
Klik om te vergroten...

Ik heb het wel eens 2,5 maand gewoon in mijn kamer laten liggen zonder problemen...
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoorde van een goede vriend van me dat het echt geen goede combinatie is voor op een feest, 2cb en xtc, hij werd echt veel te wazig, kon niet meer normaal doen, niet meer praten, was iedereen kwijtgeraakt en heeft 2 uur lang zo heftig lopen trippen dat hij draken uit de muren zag komen.. Ik hou er in niet zo van wanneer ik zo hard ga op een feest maar ieder zijn ding! :smoke:
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)

ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)

ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
.sullI zei:
mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)

ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)

ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.
Klik om te vergroten...

Te weinig genomen, 2cb neigt toch zeker meer naar de psychedelic kant, en je gaat dan ook zkr wel trippen bij een goeie dosis.
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer dat het zo moeilijk te krijgen is :(
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
.sullI zei:
mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)

ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)

ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.
Klik om te vergroten...

Te weinig genomen, 2cb neigt toch zeker meer naar de psychedelic kant, en je gaat dan ook zkr wel trippen bij een goeie dosis.
Klik om te vergroten...

Ja of een heel klein beetje voor de mellow (rond 10 mg) of gewoon 35 mg ertussen geeft vaak net niet de doorslag wat resulteerd in beetje ongemakkelijk gevoel...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
nexusflip kan ik ook zeker aanraden :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Klik om te vergroten...
Als het echt 2cb is voor de prijs van mdma lijkt met dat een zeer goede aankoop! dat is wel genoeg voor 80-100 redelijke trips!
koorenkip zei:
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Klik om te vergroten...
Welke EZ, niet de marquis dan, die slaat namelijk groen uit bij mijn (geteste) 2cb
koorenkip zei:
Is er nog een manier om het te testen?
Klik om te vergroten...
De testservice!!
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker naar de testservice en goede koop als het echt zo is, straatprijs 2cb is zo tussen de 150-200e pg en mdma zo rond de 25 e reken uit je winst.

koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast
Klik om te vergroten...
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#15
HarryNak zei:
Lekker naar de testservice en goede koop als het echt zo is, straatprijs 2cb is zo tussen de 150-200e pg en mdma zo rond de 25 e reken uit je winst.

koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ook wel chill dat je hebt getest want als je 120mg 2c-b naar binnenwerkt vraag ik me af hoe leuk je dat gaat vinde
:rock:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#16
vrij leuk ?:P
k
koorenkipLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou uitslag is terug.... :)
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... :confused:
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Klik om te vergroten...

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Klik om te vergroten...

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
Klik om te vergroten...


Wat lul je gast.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."